Nu pas?quote:Op zondag 31 juli 2016 22:26 schreef hunter2011 het volgende:
Heb nu genoeg Gerda Havertong gezien, vreselijke vrouw!
Het is altijd wel wat rumoerig, maar dit seizoen is het wel erg overdreven.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Man, niemand laat een ander uitpraten, he. Ik erger me dood.
I know. Tis niet om aan te horen dat geschreeuw onderling. Heb er hoofdpijn van.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is altijd wel wat rumoerig, maar dit seizoen is het wel erg overdreven.
Gerda speelt heel duidelijk een rol samen met paul, buiten de ranking the stars is zij echt een hele leuke dame.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja we weten nu onderhand wel dat je een godsgruwelijke hekel aan haar hebt![]()
Maar over irritatie-factor gesproken,Gerda Havertong spant echt de kroon.
Dame of geen dame (vind ik overigens niet relevant, maar dat terzijde)
quote:Maurice Wijnen baalt enorm van Jan Versteegh
Maurice Wijnen, showdeskundige van SBS 6, vindt dat Jan Versteegh een spannend moment in Ranking the Stars heeft verpest. Dat vertelde hij maandag laat in Shownieuws. Alle ogen van showjournalisten zijn gericht op Ranking the Stars, omdat lievelingsonderwerp Sabia Boulahrouz daar aan meedoet. Volgens Wijnen wordt ze daar maar door één iemand kritisch ondervraagd. “Onze eigen Patty zou je kunnen zeggen. Zij heeft wel de vraag gesteld die iedereen wel wilde stellen.“
Brard ging de roze olifant in de kamer niet uit de weg. “Door gewoon op de vrouw af te vragen: ‘Was je nou zwanger, ja of nee?’ Helaas ging Jan Versteegh daar op dat moment een beetje doorheen schreeuwen. Heel dom voor een tv-maker, want we wilden nou net weten wat Sabia zou gaan zeggen.”
Door er doorheen te schreeuwen heeft Versteegh een belangrijk tv-moment verpest, vindt Wijnen. “Nu had ze tijd om na te denken en kreeg je weer een politiek correct antwoord.”
Veel mensen vinden dat Boulahrouz sympathiek overkomt in Ranking the Stars, maar Wijnen gelooft nog steeds niets van haar. “Het is een charmeoffensief, maar ik geloof het niet, heel eerlijk gezegd.”
Sabiaquote:
Jose zit nu te steigeren en gooit het allemaal op Facebook, wedden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking "Patty bladert meteen door naar de familieberichten om te kijken of José Hoebee al dood is"![]()
Ik had haar nog nooit gezien of gehoord.quote:
Belangrijk tv-momentquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Die opmerking "Patty bladert meteen door naar de familieberichten om te kijken of José Hoebee al dood is"![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat lijkt me niet de slimste.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:35 schreef hunter2011 het volgende:
Annie Schilder begrijpt er niets van, het is wel een lieverd.
Weinig drank/sigaretten/zonlicht, gezond eten, goede genen hebben. Kinderlijk van geest zijn haalt er visueel ook wat jaartjes vanaf.quote:Wibi is al bijna 50
Hoe kan dat? Zou hem 25 schatten.
Onvoorstelbaar, en dat met die relaties...toch heb ik het gevoel dat hij op zijn minst latent homo is, of misschien toch a-seksueel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:49 schreef female81 het volgende:
"Die mond van Loiza, die wil iedereen wel vol proppen."
[..]
Dat lijkt me niet de slimste.
[..]
Weinig drank/sigaretten/zonlicht, gezond eten, goede genen hebben. Kinderlijk van geest zijn haalt er visueel ook wat jaartjes vanaf.
Zou dat mee te maken hebben dat ie Indonesische bloed heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:14 schreef hunter2011 het volgende:
Onvoorstelbaar, en dat met die relaties...toch heb ik het gevoel dat hij op zijn minst latent homo is, of misschien toch a-seksueel?
Ja, maar dan nog onvoorstelbaar. hij is net kind-af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zou dat mee te maken hebben dat ie Indonesische bloed heeft.
Of gewoon enorm preuts. Of nooit goeie sex gehadquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, en dat met die relaties...toch heb ik het gevoel dat hij op zijn minst latent homo is, of misschien toch a-seksueel?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zou dat mee te maken hebben dat ie Indonesische bloed heeft.
De meeste Indo jongens die ik ken zijn nichtquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
indonesische komaf maakt je homo- of a-seksueel?
Nee qua uiterlijk natuurlijk ! Niet wat jij aan mij vraagtquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:45 schreef JaneDoe het volgende:
indonesische komaf maakt je homo- of a-seksueel?
Die Jane heeft altijd iets tegen mij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:13 schreef hunter2011 het volgende:
De meeste Indo jongens die ik ken zijn nicht(generaliserend, dat wel)
maakt je qua uiterlijk homo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee qua uiterlijk natuurlijk ! Niet wat jij aan mij vraagt
Er zaten weinig spraakmakende gasten in. Net alleen Richard en Patty trekken hun mond open. Een Mariska of Wibi zijn veel te stil. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de twee vragen van die avond. Vond het zelf een doorsnee aflevering.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
Geen zak aan. Tam spul, doe mij maar dat kippenhok, daar gebeurde wat.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef Zaebos het volgende:
Als je graag een roddel wilt weten. De vrouw waarvan ik ooit pianoles kreeg, is bevriend met de ex-vrouw van Wibi. Wibi is dus helemaal niet zo zachtaardig en lief zoals hij zich in de media presenteert. Zijn ex-vrouw heeft heel vaak fysiek geweld van hem moeten incasseren
Hij spoort gewoon niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
I knew it. Klein opgewonden standje!
wie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:39 schreef Mani89 het volgende:
Ezjued wilde de Ferry rol op zich nemen deze aflevering, maar had niet genoeg coke ingenomen.
niemand heeft 40k gekregen, ook sabia nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:02 schreef ato het volgende:
Sabia kreeg er 40.000 euro voor. Hoeveel krijgen de anderen?
Het is duidelijk dat er geacteerd wordt en zij cynisch tegen elkaar moeten zijn.
Toch blijf ik het een leuk programma vinden.
Er waren toch geruchten dat Sabia 40.000 euro had gekregen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niemand heeft 40k gekregen, ook sabia niet
T is geen Turk hè?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hem doen. Hard!![]()
telegraaf heeft gewoon slecht geluisterd waarna iedereen dat overnam, die 40k krijgt ze voor die duitse dansshow waar ze aan meedoetquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef ato het volgende:
[..]
Er waren toch geruchten dat Sabia 40.000 euro had gekregen?
Ok helder, minder naar de Telegraaf luisteren ;-)quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
telegraaf heeft gewoon slecht geluisterd waarna iedereen dat overnam, die 40k krijgt ze voor die duitse dansshow waar ze aan meedoet
bij rts krijgt een ieder rond de 1000 euro per aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |