hij incasseerde juist erg goed, gelijk de eerste vraag die paul aan em stelde alquote:Op maandag 18 juli 2016 20:52 schreef Mriekie het volgende:
Prem mag er meteen weer uit, vreselijke vent die alleen maar negatieve opmerkingen maakt en zelf niets incasseert.
Karin is geweldig!
Ah mooi. Ik keek net bij Uitzending Gemist en zag het nog niet. Ik wacht wel tot morgen.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:12 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond de herhaling kijken, zo te lezen was het best leuk. Is altijd moeilijk volgens mij de eerste aflevering.
De eerste misschien maar het werd wel een stuk minder gedurende de uitzendingquote:Op maandag 18 juli 2016 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij incasseerde juist erg goed, gelijk de eerste vraag die paul aan em stelde al
https://www.tvuitzendingg(...)/17-juli-2016-159827quote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik keek net bij Uitzending Gemist en zag het nog niet. Ik wacht wel tot morgen.
Ja, nee, op tvquote:Op maandag 18 juli 2016 21:07 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
https://www.tvuitzendingg(...)/17-juli-2016-159827
Zondagnacht op Radio 1 kan hij ook niet incasseren, alleen zelf maar hard schreeuwen om ons zogenaamd te choqueren. Een hoogst irritante radio persoon.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef Mriekie het volgende:
[..]
De eerste misschien maar het werd wel een stuk minder gedurende de uitzending
Ik zie in de programmering nergens de tijd staan. Weet jij de tijd misschien?quote:Op maandag 18 juli 2016 13:12 schreef tong80 het volgende:
Morgenavond de herhaling kijken, zo te lezen was het best leuk. Is altijd moeilijk volgens mij de eerste aflevering.
Nu morgen, woensdag dus om halg 9quote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik keek net bij Uitzending Gemist en zag het nog niet. Ik wacht wel tot morgen.
Maar nep vond ik. En iedere keer Patty aanhalen ( ook nep).quote:
Ik zie echt een Sylvie-kloon. Dat hoge 'onschuldige' stemmetje, bij alles doen alsof je dubbel ligt en je hand voor de mobd slaan. De mijne is het niet en zal het ook nooit worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:29 schreef ato het volgende:
[..]
Maar nep vond ik. En iedere keer Patty aanhalen ( ook nep).
Ik vind Karin wel leuk.
Precies,quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik zie echt een Sylvie-kloon. Dat hoge 'onschuldige' stemmetje, bij alles doen alsof je dubbel ligt en je hand voor de mobd slaan. De mijne is het niet en zal het ook nooit worden.
Vanavond om 20.30u op NPO 3.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie in de programmering nergens de tijd staan. Weet jij de tijd misschien?
Joh ?quote:
Dat weten we.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind Brard nep, voor degenen die het nog niet weten.![]()
Zij heeft keihard uitgehaald naar Sab en zit nu weer te schijnheilen met en naast haar. Je verwacht het niet..
Sab is gewoon Sab. Een mooie vrouw. Leuk!! Lief.
Het siert haar dat ze Brard gewoon blijft toeuitlachen. Topwijf! Topsjow!
Daar prik je toch doorheen, dat gekir en Zogenaamd niet verstaan en dat Duits Nederlands praten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat weten we.
Overigens, Sabia is in haar missie wel geslaagd en ze heeft een flinke gun-factor terug gekregen.
En toch is dat denk ik dat het voor een groot gedeelte te danken aan haar adviseurs.
Zo "girl-next-door" kan ze nooit van haar leven zijn.
En het publiek gelooft het, missie geslaagd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Daar prik je toch doorheen, dat gekir en Zogenaamd niet verstaan en dat Duits Nederlands praten.
Natuurlijk, maar als ze er als een zuurpruim had gezeten was men er ook over gevallen. Kritiek had ze sowieso wel gekregen. Dan heb ik liever dat ze leuk meedoet, ondanks haar negatieve achtergrond.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Daar prik je toch doorheen, dat gekir en Zogenaamd niet verstaan en dat Duits Nederlands praten.
Och, Richard neemt zichzelf niet heel serieus. Dat kan ik wel aan em waarderen. Hij behoort inmiddels wel tot het meubilair.quote:
Daarom vind ik het leuk als er nieuwe gasten zijn, Karin is een aangename verrassing.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ze er als een zuurpruim had gezeten was men er ook over gevallen. Kritiek had ze sowieso wel gekregen. Dan heb ik liever dat ze leuk meedoet, ondanks haar negatieve achtergrond.
[..]
Och, Richard neemt zichzelf niet heel serieus. Dat kan ik wel aan em waarderen. Hij behoort inmiddels wel tot het meubilair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |