Vanavond om 20.30u op NPO 3.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie in de programmering nergens de tijd staan. Weet jij de tijd misschien?
Joh ?quote:
Dat weten we.quote:Op woensdag 20 juli 2016 00:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind Brard nep, voor degenen die het nog niet weten.![]()
Zij heeft keihard uitgehaald naar Sab en zit nu weer te schijnheilen met en naast haar. Je verwacht het niet..
Sab is gewoon Sab. Een mooie vrouw. Leuk!! Lief.
Het siert haar dat ze Brard gewoon blijft toeuitlachen. Topwijf! Topsjow!
Daar prik je toch doorheen, dat gekir en Zogenaamd niet verstaan en dat Duits Nederlands praten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 17:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dat weten we.
Overigens, Sabia is in haar missie wel geslaagd en ze heeft een flinke gun-factor terug gekregen.
En toch is dat denk ik dat het voor een groot gedeelte te danken aan haar adviseurs.
Zo "girl-next-door" kan ze nooit van haar leven zijn.
En het publiek gelooft het, missie geslaagd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Daar prik je toch doorheen, dat gekir en Zogenaamd niet verstaan en dat Duits Nederlands praten.
Natuurlijk, maar als ze er als een zuurpruim had gezeten was men er ook over gevallen. Kritiek had ze sowieso wel gekregen. Dan heb ik liever dat ze leuk meedoet, ondanks haar negatieve achtergrond.quote:Op woensdag 20 juli 2016 18:22 schreef ato het volgende:
[..]
Daar prik je toch doorheen, dat gekir en Zogenaamd niet verstaan en dat Duits Nederlands praten.
Och, Richard neemt zichzelf niet heel serieus. Dat kan ik wel aan em waarderen. Hij behoort inmiddels wel tot het meubilair.quote:
Daarom vind ik het leuk als er nieuwe gasten zijn, Karin is een aangename verrassing.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ze er als een zuurpruim had gezeten was men er ook over gevallen. Kritiek had ze sowieso wel gekregen. Dan heb ik liever dat ze leuk meedoet, ondanks haar negatieve achtergrond.
[..]
Och, Richard neemt zichzelf niet heel serieus. Dat kan ik wel aan em waarderen. Hij behoort inmiddels wel tot het meubilair.
Ik vond Pruim ook beter te pruimen in deze afleveringquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
Prem die Sabia op plek nummer 10 zet voor een stijlicoon![]()
Wat goed dat ik het begin nog terugkijk.
Nog niet. Het is elke zondagavond.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Is er nou al een tweede aflevering geweest?
Ok, maar eerlijk gezegd geloof ik Sabia nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat schijtwijf van Brard zal en moet Sab weer aan de tand voelen over haar vermeende zwangerschap. Echt...ik had haar bek volgescheten. Waardeloze kut!![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)er_om_babyrel__.html
Mee eensquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ok, maar eerlijk gezegd geloof ik Sabia nog steeds niet.
Ze speelt het spel van het lieve buurmeisje goed, maar je kunt er toch door heen prikken.
Niet om vals te doen, maar Sabia is echt een type die volgens mij goed kan pokeren en echt glashard kan liegen.quote:
Hier zet ik voorlopig ook op inquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Niet om vals te doen, maar Sabia is echt een type die volgens mij goed kan pokeren en echt glashard kan liegen.
Haar verhaal is gewoon veel te vaag, ze weet het nu alleen goed te verdoezelen door constant charmant te giechelen en grote ogen op te zetten.
Hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zet ik voorlopig ook op in
En als je niet wil reageren, dan doe je als je Sabia bent alsof je iets niet verstaat of begrijpt.
Raffie zal vast ook steeds Duits gesproken hebbenKuch
Deelname aan Ranking the Stars heeft haar enorme positieve media-exposure bezorgd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel in als het bij Boulevard net eindigt over Sabia
Ze heeft ergens 40.000 voor gekregen, maar ik weet niet of dat voor Ranking of dat dans programma is.
Jammergenoeg wel. Maar ze moet nog in 2 afleveringen toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Deelname aan Ranking the Stars heeft haar enorme positieve media-exposure bezorgd.
Ik gok dat ze binnenkort bij RTL aan de slag gaat, en wellicht bij RTL Boulevard.
Heel lang geleden dat ze een Ranking the Stars deelnemer hebben ontvangen in de studio.
Dus haar missie is echt geslaagd.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 22 juli 2016 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat volgevreten schijtwijf van Brard zal en moet Sab weer aan de tand voelen over haar vermeende zwangerschap. Echt...ik had haar bek volgescheten. Waardeloze kut!![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)er_om_babyrel__.html
Kim haat Patty heel erg, zou ze eigenlijk een BN-er zijn die toevallig ruzie met d'r heeft?quote:
quote:‘BNN betaalt Sabia Boulahrouz 40.000 euro’
BNN heeft diep in de buidel getast om Sabia Boulahrouz in Ranking the Stars te krijgen. “Ze krijgt er een flinke som geld voor. Naar verluidt 40.000 euro“, meldde showdeskundige Mattie Valk vrijdag in RTL Boulevard. Ranking the Stars is volop in het shownieuws dankzij de deelname van de Duitse socialite. “Wat ik zo leuk vind, is dat ze zichzelf niet zo serieus neemt en tegen een geintje kan. Ze is ook best wel openhartig, dus tot nu toe vind ik het eigenlijk een heel leuke meid“, vindt Valk.
Hij denkt dat Boularouz niet alleen lekker verdient met Ranking the Stars, maar dat ze de klus ook inzet als charme-offensief. “Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind haar wel sympathiek.”
Overigens lijkt het erop dat Engizek door blijft cashen op de Nederlandse televisie. “Ik heb al een aanbieding om in Nederland iets op televisie te doen. Ze gaan zitten met mij en kijken hoe of wat“, vertelde ze namelijk in een telefonisch interview met RTL Boulevard.
Wat voor tv-project het precies is, weet Valk niet. “Nee, daar is nog weinig van bekend.“
ik zag dit ook gisteren,maar volgens mij sloeg die 40.000 op dat duitse dansprogramma en krijgt ze dat niet voor rtsquote:
Waarschijnlijk zo'n zware dag op werk, dat je echt overal aan moet trekken om maar iets klaar te laten komen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:40 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kim haat Patty heel erg, zou ze eigenlijk een BN-er zijn die toevallig ruzie met d'r heeft?
Jose Hoebee?
Tweede denk ik. Ze kakelen overal doorheen.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef Ole het volgende:
Is het geluid nu zo slecht of is het gewoon een kippenhok?
Een mono mic opgespeld.quote:
Ja beetje jammer dat ze elke pittige opmerking wegpraat. Ze trekt ook de hele tijd naar Patty toe.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Sabia praat snel over wat anders als iemand zegt dat ze ooit paaldanseres was.
Zullen de zenuwen zijn. Patty is het stenen tijdperk reliek wat betreft ranking the stars.quote:
Die zal zich vanwege de Korsakov weinig herinneren en denken dat ze op de bloemencorso Zundert figureert als een mooie bloem.quote:
Ze nemen meer afleveringen achter elkaar op, het promillage stijgt. Het kwam de kwaliteit van deze aflevering niet ten goede.quote:Op zondag 24 juli 2016 22:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Tweede denk ik. Ze kakelen overal doorheen.
Ze zouden toch na een paar uitzendingen wat rouleren met de kandidaten?quote:Op maandag 25 juli 2016 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze nemen meer afleveringen achter elkaar op, het promillage stijgt. Het kwam de kwaliteit van deze aflevering niet ten goede.
Sabia's mond lijkt niet dicht te kunnen en Tim voegt niet veel toe, behalve wat onsmakelijke beelden. Volgens mij wordt dit niet het beste seizoen.
Waar moet ik die man van kennen ?quote:Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Jan Versteegh hier ook niet echt uit de verf komen, hij is zo bozig de hele tijd
Viel me ook op, misschien een kater of net een lang weekend gehad...quote:Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Jan Versteegh hier ook niet echt uit de verf komen, hij is zo bozig de hele tijd
Zo gaat dat inderdaad. Met andere kandidaten is ook een andere opnamedag. Ik denk dat ze er maximaal 3 op een dag opnemen.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze nemen meer afleveringen achter elkaar op, het promillage stijgt. Het kwam de kwaliteit van deze aflevering niet ten goede.
Sabia's mond lijkt niet dicht te kunnen en Tim voegt niet veel toe, behalve wat onsmakelijke beelden. Volgens mij wordt dit niet het beste seizoen.
oh ja, wibi! die krijgt t dus aan de stok met karinquote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Ole het volgende:
HOPPA! Deze héérlijke nieuwe lading sterretjes schittert vanaf 17 juli op je buis. Bij BNN op 3. Zin in! Jij ook? — met Anny schilder, Loiza Lamers, Wibi Soerjadi, Marc van der Linden, Bridget Maasland, Paul de Leeuw, Ajouad El Miloudi, Anita Meyer, Fansite Richard Groenendijk en Jörgen Raymann.
Dus hopelijk volgende aflevering weer Anny !
Zit Paul ook achter de tafel?quote:Op maandag 25 juli 2016 14:57 schreef Ole het volgende:
HOPPA! Deze héérlijke nieuwe lading sterretjes schittert vanaf 17 juli op je buis. Bij BNN op 3. Zin in! Jij ook? — met Anny schilder, Loiza Lamers, Wibi Soerjadi, Marc van der Linden, Bridget Maasland, Paul de Leeuw, Ajouad El Miloudi, Anita Meyer, Fansite Richard Groenendijk en Jörgen Raymann.
Dus hopelijk volgende aflevering weer Anny !
Die zit nou in de verbouwing voor het nieuwe tv-seizoen, nieuwe tetten, wat liftjes en lipo's.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je trouwens op een ongelukkig moment je tv stilzet terwijl Patty Brard close-up in beeld is zou je ook kunnen denken dat je naar een aflevering van Barbapappa zit te kijken
De balans was gisteren nogal zoek inderdaad. Een aantal waren vrij stil, anderen heel luidruchtig. Ik heb al eens een betere bezetting gezien.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef hunter2011 het volgende:
Gerda Havertong is vreselijk irritant.
Berget Lewis en Karin Bloemen waren stil, vooral Berget.
Elk moment met Brard [stil of niet, close up of niet] is een aanslag op je ogen en geest.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:34 schreef TheVulture het volgende:
Als je trouwens op een ongelukkig moment je tv stilzet terwijl Patty Brard close-up in beeld is zou je ook kunnen denken dat je naar een aflevering van Barbapappa zit te kijken
Ja we weten nu onderhand wel dat je een godsgruwelijke hekel aan haar hebtquote:Op maandag 25 juli 2016 18:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Elk moment met Brard [stil of niet, close up of niet] is een aanslag op je ogen en geest.
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja we weten nu onderhand wel dat je een godsgruwelijke hekel aan haar hebt![]()
Maar over irritatie-factor gesproken,Gerda Havertong spant echt de kroon.
Dame of geen dame (vind ik overigens niet relevant, maar dat terzijde)
Is ook gescript zoals je weet, Paul de Leeuw heeft laatst zelf toegegeven dat "het volk" de redactie van RTS is.quote:Op maandag 25 juli 2016 19:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Gerda komt bij mij op een goede 2de plaats als het om de irritatiefactor gaat.
Goede vraag trouwens voor een volgende keer; wie kiest het volk als meest irritante persoon onder de BN's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |