SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha, nee ben echt een vrouw, die van vrouwen houdt, wellicht dat je daardoor dacht dat ik een man was.
Haha waarom dachten jullie dat allemaal joh?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Pizza postte gister ofzo toch nog foto's van zichzelf? Daarvoor dacht ik ook dat ze een man was, dat wel
oh, die heb ik dan gemist!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Pizza postte gister ofzo toch nog foto's van zichzelf? Daarvoor dacht ik ook dat ze een man was, dat wel
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het komt door de hoeveelheden vlees die je at![]()
Just keep on goingquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
Het afvallen gaat bij mij niet lekker. Misschien eet ik nog steeds te weinig... Ik moest vandaag ook bijna huilen toen ik per ongeluk roomboter op een halve boterham smeerdeDat werd even te gek dus ik heb een stukje pure chocola gegeten
-nu even normaal doen-
Roomboter is helemaal niet slecht. Een stukje pure chocolade is helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
Het afvallen gaat bij mij niet lekker. Misschien eet ik nog steeds te weinig... Ik moest vandaag ook bijna huilen toen ik per ongeluk roomboter op een halve boterham smeerdeDat werd even te gek dus ik heb een stukje pure chocola gegeten
-nu even normaal doen-
Ja ik ook haha!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond Pizzapuntje juist heel erg vrouwelijk posten
Ik weet het... ik zit gewoon gek te doen met calorieënquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Roomboter is helemaal niet slecht. Een stukje pure chocolade is helemaal niet slecht.
Mocht je het je afvragen: ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:30 schreef Shandaly het volgende:
Ik ga er eigenlijk by default vanuit dat nieuwe users vrouwen zijn...Ben meestal verbaasd als er mannen tussen zitten. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik 'opgegroeid' ben in OUD...
Weeg je al af en gebruik je al een app om alles bij te houden? Als je daar nou eens mee begint en hier concreet advies daar op vraagt? Heb het idee dat je in paniek schiet om dingen waar je helemaal niet over in paniek hoef te schietenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet het... ik zit gewoon gek te doen met calorieënIk zit eraan te denken om toch een voedingsdeskundig of diëtist om hulp te vragen.
ik vind jouw PT best apart...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga zo bij mijn oma eten, krijg 2 kleine aardappels , die staan niet op mijn schema maar PT vond het goed zolang ik geen jus neem, daar keek ik juist naar uit maargoed
Hoe smeer je per ongeluk roomboter op een boterham?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Elvi het volgende:
-nu even normaal doen-
Ik associeer verkleinwoorden weer met vrouwen. Ingewikkeldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:46 schreef MutedFaith het volgende:
Bij mij kwam 't absoluut door de username. 'Pizzapuntje' associeer ik met een man. Want pizza. En dat is raar.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond Pizzapuntje juist heel erg vrouwelijk posten
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe smeer je per ongeluk roomboter op een boterham?
Maar voor de rest zijn dat helemaal geen slechte dingen. Zolang je geen heel pakje roomboter opeet. Gewoon tellen, dan hoef je ook niet zo bang te zijn voor zulke dingen.
feeder!!quote:
jong geleerd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |