Heb jij mijn OP wel gelezen? Je reactie voegt niets toe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef Gunner het volgende:
maar goed, even googlen en je komt al gelijk hier uit;
http://www.consumentenbon(...)gnummer-overgemaakt/
had je zelf ook kunnen vinden.
Beste allen, het is mij duidelijk dat ik geen rechten heb, ik biedt iemand niet zomaar ¤100 om een bedrag terug over te maken. Op Fok! lees ik wel eens geniale ingevingen om tot bijzondere oplossingen te komen. Als je een tip hebt dan hoor ik die graag. Een reactie dat ik dom ben, de ander niet terug hoeft te betalen, ik het geld vast kwijt zal zijn, en de bank niets hoeft te doen mag je voor je houden.quote:
Het antwoord staat er.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:27 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Heb jij mijn OP wel gelezen? Je reactie voegt niets toe.
Het is natuurlijk klote, eerlijk gezegd zou het mij ook zomaar kunnen overkomen. Ik denk dat jij het alleen terug kunt vragen aan de degene aan wie jij het hebt overgemaakt, als het aan mij overgemaakt zou zijn zou ik het gewoon terugstorten (maar niet iedereen is zo eerlijk helaas).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Beste allen, het is mij duidelijk dat ik geen rechten heb, ik biedt iemand niet zomaar ¤100 om een bedrag terug over te maken. Op Fok! lees ik wel eens geniale ingevingen om tot bijzondere oplossingen te komen. Als je een tip hebt dan hoor ik die graag. Een reactie dat ik dom ben, de ander niet terug hoeft te betalen, ik het geld vast kwijt zal zijn, en de bank niets hoeft te doen mag je voor je houden.
Mag, maar hoeft dus niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Beste allen, het is mij duidelijk dat ik geen rechten heb, ik biedt iemand niet zomaar ¤100 om een bedrag terug over te maken. Op Fok! lees ik wel eens geniale ingevingen om tot bijzondere oplossingen te komen. Als je een tip hebt dan hoor ik die graag. Een reactie dat ik dom ben, de ander niet terug hoeft te betalen, ik het geld vast kwijt zal zijn, en de bank niets hoeft te doen mag je voor je houden.
IK heb geen idee wat voor antwoord je dan wel precies verwacht te krijgen? Je weet het immers al?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:27 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Heb jij mijn OP wel gelezen? Je reactie voegt niets toe.
En zo simpel is het gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:32 schreef Trolling-ego het volgende:
Dit aan de bank aangeven en je krijgt NAW-gegevens van degene aan wie je het geld hebt overgemaakt
Inderdaad, dat mag ik kan je tot niets verplichten. Bedankt voor je antwoord, als ik het goed begrijp uit jouw reactie dan kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn geld?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mag, maar hoeft dus niet?
Je bent het geld gewoon kwijt. Daar komt het op neer. Tenzij de ontvanger ontzettend eerlijk is.
Dat is in deze tijd natuurlijk net zo realistisch als dat de figuur in jouw avatar toenadering zoekt met Zuid Korea of het westen.
<hou alles voor me>quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef KimJong-un het volgende:
Een reactie dat ik dom ben, de ander niet terug hoeft te betalen, ik het geld vast kwijt zal zijn, en de bank niets hoeft te doen mag je voor je houden.
Helaas, althans dat is mijn ervaring, gelukkig maar 20 euro maar tochquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mag ik kan je tot niets verplichten. Bedankt voor je antwoord, als ik het goed begrijp uit jouw reactie dan kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn geld?
Gewoon even de OP lezen en mijn vorige reacties. Bijzondere ingeving, mazen van de wet, tips, ervaringen van mensen die het eerder hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
IK heb geen idee wat voor antwoord je dan wel precies verwacht te krijgen? Je weet het immers al?
[..]
En zo simpel is het gelukkig ook niet
Bankgegevens zijn persoonlijk, dus zonder medwerking van instanties lukt je helemaal niets.
Dit ter leedvermaak of voegt het iets toe? ¤4900,00.quote:
Zo simpel is het wel, zelf meegemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
IK heb geen idee wat voor antwoord je dan wel precies verwacht te krijgen? Je weet het immers al?
[..]
En zo simpel is het gelukkig ook niet
Bankgegevens zijn persoonlijk, dus zonder medwerking van instanties lukt je helemaal niets.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:34 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dit ter leedvermaak of voegt het iets toe? ¤4900,00.
Lees nou eerst eens alle reacties goed door. Boze man.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:34 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Gewoon even de OP lezen en mijn vorige reacties. Bijzondere ingeving, mazen van de wet, tips, ervaringen van mensen die het eerder hebben meegemaakt.
Je hebt een onverschuldigde betaling gedaan. De ontvanger moet het bedrag terugstorten. Echter, hier moet je zelf achteraan. De bank kan je hoogstens voorzien van de adresgegevens van de ontvanger.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef KimJong-un het volgende:
Inderdaad, dat mag ik kan je tot niets verplichten. Bedankt voor je antwoord, als ik het goed begrijp uit jouw reactie dan kan ik waarschijnlijk fluiten naar mijn geld?
De ander moet wettelijk gezien gewoon terugbetalen. Dus wat dat betreft heb je het recht aan jouw kant.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Niet boos, een beetje gefrustreerd. Hooguit boos op mijzelf dat ik het rekeningnummer niet gedubbelcheckt heb. Zojuist nog ¤0,01 overgemaakt met mijn contactgegevens in de beschrijving. (een tip die ik van iemand anders kreeg, dit soort tips hoop ik hier ook te krijgen)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lees nou eerst eens alle reacties goed door. Boze man.
Heb je mijn reacties gelezen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Niet boos, een beetje gefrustreerd. Hooguit boos op mijzelf dat ik het rekeningnummer niet gedubbelcheckt heb. Zojuist nog ¤0,01 overgemaakt met mijn contactgegevens in de beschrijving. (een tip die ik van iemand anders kreeg, dit soort tips hoop ik hier ook te krijgen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |