Pas dus op jongetjes en meisjes. Voor je het weet mag je je kontje verkopen in de gevangenis...quote:Sylvana Simons gaat aangifte doen tegen "de stortvloed aan racistische, seksistische en discriminatoire reacties" die haar toetreding tot de politieke beweging DENK heeft losgemaakt.
Met de aangifte wil zij duidelijk maken dat "aantoonbaar onrecht nooit straffeloos doorgang mag vinden", laat DENK in een verklaring weten. "Het bestrijden van onrecht begint met het melden hiervan", aldus Simons.
Zij stelt dat het "tijd wordt dat in onze samenleving het besef doordringt dat er één duidelijk rode lijn wordt getrokken: daders van discriminatie, seksisme en racisme worden aangegeven, opgespoord en bestraft."
Vorige week maakte de presentatruice bekend dat zij zich aansluit bij de oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk, die de politieke partij Denk hebben opgericht.
Ze hoopt bij de volgende verkiezingen, die voor maart 2017 staan gepland, in de Tweede Kamer te komen.
Ik vind haar uiterlijk hier toch verdacht veel lijken op een niet nader te noemen bekende Nederlander.quote:
Gerda Havertong?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind haar uiterlijk hier toch verdacht veel lijken op een niet nader te noemen bekende Nederlander.
Jij wilt graag aangeklaagt worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, ik hoop dat de grootste schreeuwers hier hier ook een dagvaarding op de mat vinden binnenkort.
Ik heb nooit iets onfatsoenlijks over Sylvana gezegd, laat staan iets racistisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij wilt graag aangeklaagt worden?
Wie zei wat niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
op de hogeschool zat ik in de klas met twee allochtonen. Telkens als ze een onvoldoende hadden, gingen ze in bezwaar met als klacht 'Racisme'. Immers had bijna de hele klas een voldoende gekregen en zei niet.
trek hier uw parallel met Simons
Jij was een van de twee, neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
op de hogeschool zat ik in de klas met twee allochtonen. Telkens als ze een onvoldoende hadden, gingen ze in bezwaar met als klacht 'Racisme'. Immers had bijna de hele klas een voldoende gekregen en zei niet.
Vol aambeien? Ik dacht het niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Pas dus op jongetjes en meisjes. Voor je het weet mag je je kontje verkopen in de gevangenis...
Ik geloof er geen kut van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gutmensch, jij bent 1 van de grootste schreeuwers op fok!.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets onfatsoenlijks over Sylvana gezegd, laat staan iets racistisch.
Inkoppertje... ik doe het niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar ik zal *nooit* iemand veroordelen om z'n afkomst.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gutmensch, jij bent 1 van de grootste schreeuwers op fok!.
Als elke andere post van jou wel een belediging als tokkie, racist of pvv-stemmer bevat, dan begrijp je dat je beter eerst naar jezelf moet kijken.
En in de meeste discussies discrimineer je harder dan diegene die je, al dan niet terecht, zelf beschuldigd van dergelijke zaken.
Wel goed van je dat je inziet dat je dat wel doet in een hoop andere gebieden. Probeer dat eens te minderen op fok! Dat is een goed gemeend advies.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar ik zal *nooit* iemand veroordelen om z'n afkomst.
quote:Ik ben geen racist en sla zeker geen vrouwen, maar wat zou ik graag bij die trut het zwart van der smoel willen slaan,wat een arrogant tyfus wijf is dat zeg,waar is ze eigenlijk bekend mee geworden
Echt onbegrijpelijk dat ze aangifte doet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
Zit ik dus op Nederland mijn Vaderland eens te kijken naar wat random reacties op haar lidmaatschap van DENK, daar komen wel pareltjes voorbij hoor.
[..].
Ah.. De befaamde 'Ik ben geen racist, maar'.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
Zit ik dus op Nederland mijn Vaderland eens te kijken naar wat random reacties op haar lidmaatschap van DENK, daar komen wel pareltjes voorbij hoor.
[..].
Ik minacht racisten en heb geen respect voor pvv-stemmers.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je inziet dat je dat wel doet in een hoop andere gebieden. Probeer dat eens te minderen op fok! Dat is een goed gemeend advies.
Wel een centraal topic voor Sylvana en niet voor mij? Discriminatie! Racisme!quote:
'Jongens, ik ben geen racist en sla geen vrouwen, maar....'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah.. De befaamde 'Ik ben geen racist, maar'.
Hét teken dat laat zien dat je wel racist bent.
quote:
En dan zijn er mensen verbaasd dat ze aangifte doet...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Daar ga je alweer. Iedereen die generaliseert noem je een racist, terwijl je zelf iedere pvv-stemmer voor van alles en nog wat uitmaakt. Sterker: je gebruikt die term (pvv stemmer) als scheldwoord voor iedereen die verkeerd doet in jouw ogen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik minacht racisten en heb geen respect voor pvv-stemmers.
Mijn reactie volgt op hun individuele gedrag en daar mag je mensen wel op aanspreken. Moet je zelfs doen.
manmanman.jpgquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Je mist het punt volledig, maar dat ben ik wel van je gewend.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar ga je alweer. Iedereen die generaliseert noem je een racist, terwijl je zelf iedere pvv-stemmer voor van alles en nog wat uitmaakt. Sterker: je gebruikt die term (pvv stemmer) als scheldwoord voor iedereen die verkeerd doet in jouw ogen.
En dat is nog maar een klein onderdeel van al jouw discriminerende uitlatingen op fok!
Je doet je naam wel eer aan zo.
"PVV-stemmer is racisme"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar ga je alweer. Iedereen die generaliseert noem je een racist, terwijl je zelf iedere pvv-stemmer voor van alles en nog wat uitmaakt. Sterker: je gebruikt die term (pvv stemmer) als scheldwoord voor iedereen die verkeerd doet in jouw ogen.
En dat is nog maar een klein onderdeel van al jouw discriminerende uitlatingen op fok!
Je doet je naam wel eer aan zo.
Roetjetoetlandquote:Hoppa, enkeltje roetjetoetland en daar lekker stennis gaam schoppen over de tradities aldaar........ Ik ben geen racist ( verre van zelfs ) maar ik vind wel dat als je in Nederland komt, jij je ook maar aan te passen hebt aan de tradities van ons mooie kikkerlandje.....
Pinoccio.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar ik zal *nooit* iemand veroordelen om z'n afkomst.
Die blijft toch wel briljant.quote:
Eerste wat mij te binnen schoot inderdaad.quote:
Ik zeg dat hij discrimineert met zijn vergelijkingen en generalisaties, niet dat hij daarmee racistisch bezig is. Dat is hij trouwens ook regelmatig, maar daar had ik het nog niet over gehad.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:06 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man laat er geen gras over groeien en zegt waar het op staat. Duidelijk geen policor!
Haar uitgesproken onsympathieke karakter wekt bij veel mensen afkeer op maar omdat ze zelf een rassenbril op heeft, schrijft zij dat aan haar teint toe ipv d'r attitude. Ze is in feite een zelf-racist. En doet dus (ook) aangifte tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:57 schreef Infection het volgende:
Aandachtshoer. Nog meer reden om racistisch te zijn dus. Zij verdient het.
Pinotsjo? Oh je bedoelt Pinokkio of Pinocchio.quote:
Tokkies. Ik zie je neus groeien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Pinotsjo? Oh je bedoelt Pinokkio of Pinocchio.
Ik lieg niet, als ik mensen afzeik of de grond intrap doe ik dat om hun individuele acties of uitspraken.
Nooit omdat ze een bepaalde huidskleur of bepaalde afkomst hebbem.
Zo ontzettend eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvana Simons, maar gezien de lading racistische bagger die ze over haar heen krijgt vind ik die aangifte volkomen logisch. Iedereen die het aanstellerij vind zou eens hoognodig een inburgeringscursus moeten volgen, met de nadruk op fatsoensnormen in Nederland.
Zo ontzettend oneens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvana Simons, maar gezien de lading racistische bagger die ze over haar heen krijgt vind ik die aangifte volkomen logisch. Iedereen die het aanstellerij vind zou eens hoognodig een inburgeringscursus moeten volgen, met de nadruk op fatsoensnormen in Nederland.
Mijn post? Wat is daar racistisch aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zo ontzettend oneens.
En racistisch bovendien.
Ik neem haar eens mee naar de komende PVV inloop dag. Komt alles goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er racistisch aan Sylvana een "kutwijf" vinden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn post? Wat is daar racistisch aan?
Je mag haar toch gewoon een kutwijf vinden? Daar gaat ze heus geen aangifte van doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Sylvana een kutwijf vinden?
Tegenwoordig mag je als blankmens niks onaardigs meer zeggen over anders gekleurde mensen want dan ben je een nazi.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Sylvana een "kutwijf" vinden?
Onlogisch bedoel je. Met haar recidive notoire blankenhaat. Wie haat, zal haat ontmoeten. Dat is wat ze doet, dat is wat ze krijgt. Daarbij maakt ze het zichzelf ontzetten gemakkelijk door de racismekaart continu te trekken waar mogelijk, terwijl ze zelf niet in de spiegel kijkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Ja, pvv-tokkie-racist.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je als blankmens niks onaardigs meer zeggen over anders gekleurde mensen want dan ben je een nazi.
Dat is niet racistisch en dat zijn ook niet de opmerkingen waar ik op doel. Dat weet je zelf natuurlijk ook wel, je probeert alleen te bagataliseren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Sylvana een "kutwijf" vinden?
"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" is hier wel van toepassing lijkt me.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onlogisch bedoel je. Met haar recidive notoire blankenhaat. Wie haat, zal haat ontmoeten. Dat is wat ze doet, dat is wat ze krijgt. Daarbij maakt ze het zichzelf ontzetten gemakkelijk door de racismekaart continu te trekken waar mogelijk, terwijl ze zelf niet in de spiegel kijkt.
Eh nee, de PVV is daar ook groot mee geworden toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:37 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe belachelijker Silvana zich maakt hoe beter, zo wordt Denk hopelijk het Bucklerbier van de politiek.
Vlucht ik lekker weer naar mijn bergen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:37 schreef Joezi het volgende:
Geweldige actie, hopelijk worden er ook wat van jullie Fokkers aangepakt.
Nope. De oorzaak ligt toch echt bij haarzelf door vol met gestrekt been op de wit-mens in te gaan en te blijven ingaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" is hier wel van toepassing lijkt me.
Racistische opmerkingen en bedreigingen goedpraten omdat je haar zelf van racisme beschuldigd is een kleuterargument.
Is dit een 'maar zij doen het ook!!!'-redenering?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onlogisch bedoel je. Met haar recidive notoire blankenhaat. Wie haat, zal haat ontmoeten. Dat is wat ze doet, dat is wat ze krijgt. Daarbij maakt ze het zichzelf ontzetten gemakkelijk door de racismekaart continu te trekken waar mogelijk, terwijl ze zelf niet in de spiegel kijkt.
Nee. Wijzen op haar totale hypocrisie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dit een 'maar zij doen het ook!!!'-redenering?
Nee, die oorzaak ligt niet bij haar. Wat een ander ook doet, het is geen vrijbrief om allerlei racistische, vrouwonvriendelijke en bedreigende bagger over haar uit te storten. Gedraag je gewoon fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope. De oorzaak ligt toch echt bij haarzelf door vol met gestrekt been op de wit-mens in te gaan en te blijven ingaan.
En je eigen hypocrisie.quote:
Geweld gebruiken tegen mensen die geen geweld hebben gebruikt, maar iets hebben gezegd wat ik stom vind is geweldig! Zie mij eens moreel verlicht zijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:37 schreef Joezi het volgende:
Een tokkie ben je om je gedrag, niet om je huidskleur of ras of iets anders waar je niets aan kan doen.quote:
Volgens mij doet Buckler het nog best aardig in de landen waar ze Youp van 't Hek minder goed kennen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:37 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe belachelijker Silvana zich maakt hoe beter, zo wordt Denk hopelijk het Bucklerbier van de politiek.
Dat maakt de opmerkingen niet minder racistisch toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope. De oorzaak ligt toch echt bij haarzelf door vol met gestrekt been op de wit-mens in te gaan en te blijven ingaan.
Geweld?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geweld gebruiken tegen mensen die geen geweld hebben gebruikt, maar iets hebben gezegd wat ik stom vind is geweldig! Zie mij eens moreel verlicht zijn!
Oh je bent er zo een die geweld vanuit de staat niet als geweld ziet. Ben je ook een holocaustontkenner?quote:
Gedrag?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een tokkie ben je om je gedrag, niet om je huidskleur of ras of iets anders waar je niets aan kan doen.
Ze pakt jullie met jullie eigen wapens, dat is het geniale juist.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, asociaal, intolerant gedrag. Spreekkoren van "daar moet een piemel in" bij raadsvergaderingen. Je kent het wel, het typische tokkiegedrag.quote:
Je kan iemand ook afzeiken met z'n huidskleur/afkomst zonder racist te zijn. Gingers have no soul. Blonde snol. Dom blondje. Haha melkflessen. Kaaskop.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
als ik mensen afzeik of de grond intrap doe ik dat om hun individuele acties of uitspraken.
Nooit omdat ze een bepaalde huidskleur of bepaalde afkomst hebbem.
Waar is hier geweld vanuit de 'staat' gebruikt? En wat heeft jouw holocaust hiermee te maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh je bent er zo een die geweld vanuit de staat niet als geweld ziet. Ben je ook een holocaustontkenner?
Wij niet, dus kom ons topic niet verzieken aubquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:49 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben Sylvana-moe. Vreselijke vrouw godin
Hoe erge hekel je ook aan Sylvana Simons mag hebben, en die hekel heb ik behoorlijk. Dit soort tokkie-reacties zijn gewoon gegronde redenen om aangifte te doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Dus als je zingt 'daar moet een piemel in' ben je een Tokkie? Nou dan weten we dat ook weer.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, asociaal, intolerant gedrag. Spreekkoren van "daar moet een piemel in" bij raadsvergaderingen. Je kent het wel, het typische tokkiegedrag.
En discriminatie doen wij allen, zo werkt ons zieke brein nou eenmaal. En negers zijn godverdomme geen ras, neger is een scheldwoord voor iets getinte slaven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je kan iemand ook afzeiken met z'n huidskleur/afkomst zonder racist te zijn. Gingers have no soul. Blonde snol. Dom blondje. Haha melkflessen. Kaaskop.
Een aap is voor mij ras-neutraal. Meer passend bij blanken dan negers btw. Stel me er een witte ecto bij voor, of een blije geit. No way dat ik een aap met een neger zal associëren.
In al je voorbeelden gaat het niet over huidskleur. Chapeau.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Je kan iemand ook afzeiken met z'n huidskleur/afkomst zonder racist te zijn. Gingers have no soul. Blonde snol. Dom blondje. Haha melkflessen. Kaaskop.
Gingers, blondjes kunnen ook weinig aan hun uiterlijke kenmerk doen. Net als dat je aan huidskleur weinig veranderd. Daarom vraag ik me af in hoeveel gevallen het puur gaat om beledigen en hoeveel er nu werkelijk een afkeer hebben van een ander ras.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In al je voorbeelden gaat het niet over huidskleur. Chapeau.
Maak je maar niet druk. Méér woorden zal ik niet vuil maken aan jullie godin. Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij niet, dus kom ons topic niet verzieken aub
Vind ik een beetje overdreven. Ik hou niet van donkere mensen die mij een slavernijcomplex proberen aan te praten, maar in de regel kan ik het prima met ze vinden. Ik zie eerlijk gezegd dat verschil van kleur niet binnen de omgang. Bovendien ken ik genoeg donkere mensen die de hele discussie over Zwarte Piet volslagen onzin vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:56 schreef George_Zina het volgende:
Negers worden in zeer veel landen niet serieus genomen. Uitgezonderd Donker Afrika en Suriname (waar zelfs niet eens een neger maar Bouterse aan de macht is). In Noord-Afrika worden ze met scheve ogen aangekeken. Ik zie mijn dochter het liefst ook niet met een zwarte man aankomen. Niet dat ik ze niet mag, het kunnen prima mensen zijn, maar het is toch een afstand.
Dank, dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk. Méér woorden zal ik niet vuil maken aan jullie godin. Veel plezier ermee!
Als je wil dat de identiteit behouden blijft van het nageslacht dan is het gewoon conservatief. Daar is weinig racistisch aan. De Aziaten hebben dat ook in grote mate. Een Japanner of Chinees zal ook niet snel in bed belanden met negers. Dat maakt ze niet racistisch, maar meer naar binnen gekeerd. Als mij dat racistisch maakt, dan zal ik daar vanavond niet minder om slapen. De Nederlandse definitie van racistisch is niet serieus te nemen. Het geldt maar voor een miniem stukje aarde. In het veel belangrijkere China zullen ze het gewoon met mij eens zijn en dat geldt voor meer landen/continenten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tief eens op met je opgekropte nikkerhaat. En je weet dondergoed dat je dochter een lekker grote zwarte pijppik wil, zoals elke vrouw.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar is hier geweld vanuit de 'staat' gebruikt? En wat heeft jouw holocaust hiermee te maken?
Er is nog geen geweld gebruikt, maar jij wil dat graag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:37 schreef Joezi het volgende:
Want een boete krijgen wegens discriminatie is geweld?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Er is nog geen geweld gebruikt, maar jij wil dat graag.
In China laten ze zich verbouwen met blanke kenmerken en willen ze allemaal de witste huid hebben. Ze haten hun eigen 'ras' het meeste.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Als je wil dat de identiteit behouden wil blijven van het nageslacht dan is het gewoon conservatief. Daar is weinig racistisch aan. De Aziaten hebben dat ook in grote mate. Een Japanner of Chinees zal ook niet snel in bed belanden met negers. Dat maakt ze niet racistisch, maar meer naar binnen gekeerd. Als mij dat racistisch maakt, dan zal ik daar vanavond niet minder om slapen. De Nederlandse definitie van racistisch is niet serieus te nemen. Het geldt maar voor een miniem stukje aarde. In het veel belangrijkere China zullen ze het gewoon met mij eens zijn en dat geldt voor meer landen/continenten.
Wat een zwak argument.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
In China laten ze zich verbouwen met blanke kenmerken en willen ze allemaal de witste huid hebben. Ze haten hun eigen 'ras' het meeste.
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Want een boete krijgen wegens discriminatie is geweld?
aangepakt is geweld? In dit topic gaat het om juridische stappen hans.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Aanpakken hoeft niet meteen geassocieerd te worden met fysiek geweld?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Zit het probleem er niet gewoon in dat niet-blanken zelf opkijken tegen blanke mensen en jaloers zijn en daarom alles racisme vinden en dat het niet zozeer met de overheersende blanke van doen heeft maar meer met de onzekere donkere?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
In China laten ze zich verbouwen met blanke kenmerken en willen ze allemaal de witste huid hebben. Ze haten hun eigen 'ras' het meeste.
dat anderen het met je eens zijn maakt het natuurlijk niet meer of minder racistisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Als je wil dat de identiteit behouden blijft van het nageslacht dan is het gewoon conservatief. Daar is weinig racistisch aan. De Aziaten hebben dat ook in grote mate. Een Japanner of Chinees zal ook niet snel in bed belanden met negers. Dat maakt ze niet racistisch, maar meer naar binnen gekeerd. Als mij dat racistisch maakt, dan zal ik daar vanavond niet minder om slapen. De Nederlandse definitie van racistisch is niet serieus te nemen. Het geldt maar voor een miniem stukje aarde. In het veel belangrijkere China zullen ze het gewoon met mij eens zijn en dat geldt voor meer landen/continenten.
Chinezen zijn over het algemeen ook zo racistisch als de pest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Als je wil dat de identiteit behouden blijft van het nageslacht dan is het gewoon conservatief. Daar is weinig racistisch aan. De Aziaten hebben dat ook in grote mate. Een Japanner of Chinees zal ook niet snel in bed belanden met negers. Dat maakt ze niet racistisch, maar meer naar binnen gekeerd. Als mij dat racistisch maakt, dan zal ik daar vanavond niet minder om slapen. De Nederlandse definitie van racistisch is niet serieus te nemen. Het geldt maar voor een miniem stukje aarde. In het veel belangrijkere China zullen ze het gewoon met mij eens zijn en dat geldt voor meer landen/continenten.
Juridische stappen waarvan jij hoopt dat ze uitmonden in geweld.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
aangepakt is geweld? In dit topic gaat het om juridische stappen hans.
Als ik tegen je wil geld afpak zou jij dat dan gewelddadig noemen? Als een meneer in een fluorescerend uniform dat doet dan is dat ook zo. Je mag best eens kritisch kijken naar wanneer dat gepast is. Tegen mensen die dom lullen over zwartjes, aanhangers van een zekere neuker van kinderen uit de zandbak, kaaskoppen of joodse langneuzen imho nooit.quote:
Als jij een boette krijgt en niet betaald dat komt er fysiek geweld aan te pas. Als jij met een mes tegenover mij zou staan en mijn geld zou eisen, dan zou ik dat ervaren als fysiek geweld hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aanpakken hoeft niet meteen geassocieerd te worden met fysiek geweld?
Dus 2 chineesjes zijn opeens de vertegenwoordiging van 1,3 miljard mensen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chinezen zijn over het algemeen ook zo racistisch als de pest.
Weet niet of je aan de oevers van de yangtzee hebt gezien? Die docu-maker zat daar in de metro toen er in de metro een donkere man naast 2 Chinese meisjes ging zitten, die op hun beurt uitgebreid gingen roddelen hoe erg hij stonk en op een aap leek. Niet racistisch genoeg voor je?
Door mensen als haar wordt je racistisch. En nee, zij is niet de enige.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]Wat is deze.
Een reden om racistisch te zijn is omdat iemand een aandachtshoer is? Wat dacht je van 'daarom heb ik een hekel aan Sylvana als persoon', in plaats van 'en daarom heb ik een hekel aan zwarten'?
Jouw uitspraak is hetzelfde als zeggen dat seks met wederzijdse instemming verkrachting is. Iets met vrijwilligheid klopt er niet aan je logica.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:05 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bijzondere definitie. Is een brood kopen bij de bakker ook geweld?
Nee hoor, niemand zou mij fysiek wat aandoen als ik een boete niet betaal. Ik zou een dagvaarding krijgen maar als ik dat negeer zou nog niemand mij wat aandoen. Ja pas als ik zelf fysiek zou tegenwerkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Juridische stappen waarvan jij hoopt dat ze uitmonden in geweld.
[..]
Als ik tegen je wil geld afpak zou jij dat dan gewelddadig noemen? Als een meneer in een fluorescerend uniform dat doet dan is dat ook zo. Je mag best eens kritisch kijken naar wanneer dat gepast is. Tegen mensen die dom lullen over zwartjes, aanhangers van een zekere neuker van kinderen uit de zandbak, kaaskoppen of joodse langneuzen imho nooit.
[..]
Als jij een boette krijgt en niet betaald dat komt er fysiek geweld aan te pas. Als jij met een mes tegenover mij zou staan en mijn geld zo eisen, dan zou ik dat ervaren als fysiek geweld hoor.
Uiteraard. Het is haar eigen gebrek aan eigenwaarde en zelfrespect waardoor ze zo doet. Heeft Braboneger geen last van. De oplossing is therapie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zit het probleem er niet gewoon in dat niet-blanken zelf opkijken tegen blanke mensen en jaloers zijn en daarom alles racisme vinden en dat het niet zozeer met de overheersende blanke van doen heeft maar meer met de onzekere donkere?
Is het dan ook zo dat als ik ergens parkeer in Amsterdam, en de parkeerwachter geeft mij een boete omdat ik daar niet voor betaal, hij geweld tegen mij gebruikt? Of als ik tegen een boom pis en daar een boete voor krijg? Of als ik iemand op zijn muil sla en daar een boete voor krijg?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Als ik tegen je wil geld afpak zou jij dat dan gewelddadig noemen? Als een meneer in een fluorescerend uniform dat doet dan is dat ook zo. Je mag best eens kritisch kijken naar wanneer dat gepast is. Tegen mensen die dom lullen over zwartjes, aanhangers van een zekere neuker van kinderen uit de zandbak, kaaskoppen of joodse langneuzen imho nooit.
[..]
Als jij een boette krijgt en niet betaald dat komt er fysiek geweld aan te pas. Als jij met een mes tegenover mij zou staan en mijn geld zo eisen, dan zou ik dat ervaren als fysiek geweld hoor.
Haha, ik kan dit totaal niet serieus nemen. Dus een volk van 1300 miljoen mensen als racistisch bestempelen? Ik noem dat pas racistisch. Als je wil dat een dochter / zoon niet thuis komt met een zwarte mens dan is dat conservatief! Het betekent niet dat je niet overweg kan met negers, prima zelfs als vriend of werknemer, maar gewoon niet wil dat het dieper wordt dan dat omdat je waarde hecht aan een bepaald identiteit. Simpel zat. Als dat racistisch is, dan is 90% van de wereld racistisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chinezen zijn over het algemeen ook zo racistisch als de pest.
Weet niet of je aan de oevers van de yangtzee hebt gezien? Die docu-maker zat daar in de metro toen er in de metro een donkere man naast 2 Chinese meisjes ging zitten, die op hun beurt uitgebreid gingen roddelen hoe erg hij stonk en op een aap leek. Niet racistisch genoeg voor je?
Dus omdat Sylvana vervelend en zwart is krijg jij een hekel aan alle negers. Oké Infection.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Door mensen als haar wordt je racistisch. En nee, zij is niet de enige.
lul niet, dat heb ik nergens gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Facebook van Henk en Ingridquote:
Dat zegt meer over jou dan over haar.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, je kiest er zelf voor om een racist te zijn. Niet de keuzes die je zelf maakt bij anderen leggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Uhu waarde hechten aan bepaalde identiteitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:14 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Haha, ik kan dit totaal niet serieus nemen. Dus een volk van 1300 miljoen mensen als racistisch bestempelen? Ik noem dat pas racistisch. Als je wil dat een dochter / zoon niet thuis komt met een zwarte mens dan is dat conservatief! Het betekent niet dat je niet overweg kan met negers, prima zelfs als vriend of werknemer, maar gewoon niet wil dat het dieper wordt dan dat omdat je waarde hecht aan een bepaald identiteit. Simpel zat. Als dat racistisch is, dan is 90% van de wereld racistisch.
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Gezien de aard van sommige opmerkingen snap ik wel dat ze aangifte doet.
Nee niet waar, elk brein discrimineert, en je bent geen baas over je eigen brein. Je kan doen wat je wil, maar niet willen wat je wil.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je kiest er zelf voor om een racist te zijn. Niet de keuzes die je zelf maakt bij anderen leggen.
Maar ik begrijp dus dat die enorme racistische bagger tegen haar gericht eigenlijk wel oke is? En kom niet aan met opmerkingen als "iemand een kutwijf vinden is geen racisme".quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is haar eigen gebrek aan eigenwaarde en zelfrespect waardoor ze zo doet. Heeft Braboneger geen last van. De oplossing is therapie.
Op basis van wat scoorde ze die baantjes dan wel precies?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:17 schreef Dik_Troll het volgende:
Beetje hypocriet is la Simons natuurlijk wel...
We weten immers allemaal wel dat ze niet op basis van haar kwaliteiten als presentatrice een baantje scoorde bij TMF en later bij Radio 6....
Nou, natuurlijk zal iedereen die niet lief voor haar is een racist zijn, dus de lijst zal te lang zijn om in één post te vangen. Was 64k tekens niet de max?quote:
Misschien moet jij je dan maar opofferen om achter het kopieer apparaat plaats te nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:18 schreef CrashO het volgende:
Sylvana noemde ook iedere blanke sinterklaasvierende Nederlander een slavernij steunende racist. Waar zijn de 16 miljoen voorgedrukte aangifteformuliertjes?
Goede vraag...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Op basis van wat scoorde ze die baantjes dan wel precies?
Onzin als jij je boetes niet betaald dan neemt de overheid je zoals ze het zelf noemen in gijzeling.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand zou mij fysiek wat aandoen als ik een boete niet betaal. Ik zou een dagvaarding krijgen maar als ik dat negeer zou nog niemand mij wat aandoen. Ja pas als ik zelf fysiek zou tegenwerken
Dom en loos argument dus
Ja al die boetes zijn geweld. Ik heb trouwens nergens gezegd dat boetes slecht zijn, dus ik snap de overduidelijk geïmpliceerde overwinning in je opmerking niet helemaal. Het laat meer zien dat jij nuances niet helemaal begrijpt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat als ik ergens parkeer in Amsterdam, en de parkeerwachter geeft mij een boete omdat ik daar niet voor betaal, hij geweld tegen mij gebruikt? Of als ik tegen een boom pis en daar een boete voor krijg? Of als ik iemand op zijn muil sla en daar een boete voor krijg?
jullie met julliequote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze pakt jullie met jullie eigen wapens, dat is het geniale juist.
Loze uitspraken van een mens die alles schuift onder racistisch. Dus als je niet met het bed met ze wil delen, maar verder prima vrienden met ze kan zijn, dan ben je racistisch. Nederland anno 2016 onder het mom van 'progressiviteit'. Gelukkig denken ze daar even anders over in zowat heel Azië, Oost-Europa. Noord-Afrika, Arabische wereld, Turkije, Iran, Rusland en waarschijnlijk in enorme gemeenschappen van Noord-Amerika. Het is niet meer dan conservatisme. Als het maar geen 'onverdraagzaamheid' uitdraagt zoals in Facebook in gang is gezet. Dat komt eerder in de buurt van racisme.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu waarde hechten aan bepaalde identiteit
Is gewoon indekken wat je doet met zulke uitspraken, en het voor jezelf moreel verantwoorden.
Ahh dus er moeten wel voor de belastingbetaler dure juridische stappen komen, maar die moeten niet uitmonden in enig resultaat.quote:
Toe maar. Een kijkje in de keuken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah nee, tis eerder een absurd toeval dat jullie blanken overheersen en onderdrukken. Jullie zijn met minder en tevens het lelijkste ras op aarde, eigenlijk zouden we jullie moeten discrimineren en bespotten. Dat zou veel logischer zijn. Minderheden worden altijd bespot, maar het duurt niet lang meer voordat jullie ook in Europa een minderheid zullen zijn. Dan zul je voelen hoe het is.
Ik ben niet zo naief, Hans. Discriminatie zal er altijd zijn. Jullie moet alleen niet zo janken als je er zelf eens een slachtoffer van wordt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
jullie met jullie
Wij/zij denken... hmmm... We moeten toch '1 soort mens' zijn volgen alle antidiscriminatie mensen in deze wereld? Begin eens te stoppen dan met het wij/zij denken en je gejullie als je doelt op de wit-mens.
Hypocriet niet? De wit-mens er van te beschuldigen te veel te denken in zwart/wit, maar vervolgens de wit-mens als totaal iets anders te zien dan wat jezelf bent.
Ik heb nog geen enorme racistische bagger gezien. En ik kom wel aan met een bepaalde neger niet mogen is geen racisme.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat die enorme racistische bagger tegen haar gericht eigenlijk wel oke is? En kom niet aan met opmerkingen als "iemand een kutwijf vinden is geen racisme".
Ze heeft veel meer gedaan dan dat alleen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:17 schreef Dik_Troll het volgende:
Beetje hypocriet is la Simons natuurlijk wel...
We weten immers allemaal wel dat ze niet op basis van haar kwaliteiten als presentatrice een baantje scoorde bij TMF en later bij Radio 6....
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toe maar. Een kijkje in de keuken.
Op bezoek geweest in de 18e eeuw via een reïncarnatiesessie bij haar paragnost.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ze heeft veel meer gedaan dan dat alleen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het zwart uit haar gezicht willen slaan komt toch aardig in de buurt hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enorme racistische bagger gezien. En ik kom wel aan met een bepaalde neger niet mogen is geen racisme.
Nee hoor. Veel Nederlanders worden het zat dat alles en iedereen voor racist uitgemaakt wordt. Daardoor krijg je juist racisme. Kijk maar naar het hele anti-zwarte piet gebeuren. Mensen worden juist racistisch omdat een stel nep-Nederlanders hun cultuur af proberen te pakken.quote:
Haar tegenstanders zijn nou ook niet echt hoogvliegers. Dit is nog diplomatiek uitgedrukt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het is dus een negert. Hoe voorspelbaar. Een van de minst ontwikkelde volkeren ter wereld maar ze gaan ons even een poepje laten ruiken. Een script voor de comedyshow.
Nee maar ik stel ook niet dat blanken beter zijn dan donkere mensen. Ik vroeg me gewoon af of het niet een zelfbedacht minderwaardigheidscomplex is dat heerst bij sommige donkere mensen waardoor ze alles als racisme interpreteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen pigment en geboorteland uitgezocht? Je ouders hebben liggen neuken als apen, pik in kut dat ben je meer niet.
Ik voel me iets te oud om me boos te maken over een onderwerp als zwarte Piet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel Nederlanders worden het zat dat alles en iedereen voor racist uitgemaakt wordt. Daardoor krijg je juist racisme. Kijk maar naar het hele anti-zwarte piet gebeuren. Mensen worden juist racistisch omdat een stel nep-Nederlanders hun cultuur af proberen te pakken.
Afrikanen zie je anders wel vaak met blanke, van het lelijkste ras op aarde, vrouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah nee, tis eerder een absurd toeval dat jullie blanken overheersen en onderdrukken. Jullie zijn met minder en tevens het lelijkste ras op aarde, eigenlijk zouden we jullie moeten discrimineren en bespotten. Dat zou veel logischer zijn. Minderheden worden altijd bespot, maar het duurt niet lang meer voordat jullie ook in Europa een minderheid zullen zijn. Dan zul je voelen hoe het is.
Idd. Ze heeft hard moeten werken voor die banenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ze heeft veel meer gedaan dan dat alleen.
Prima reactie op racistische haatpraat. Had Sylvana ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat wij racistisch zijn is de schuld van de negersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel Nederlanders worden het zat dat alles en iedereen voor racist uitgemaakt wordt. Daardoor krijg je juist racisme. Kijk maar naar het hele anti-zwarte piet gebeuren. Mensen worden juist racistisch omdat een stel nep-Nederlanders hun cultuur af proberen te pakken.
Weer zo'n drogredenering. Dat jij het niet ziet wil niet zeggen dat het er niet is. Die aangifte komt niet uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enorme racistische bagger gezien. En ik kom wel aan met een bepaalde neger niet mogen is geen racisme.
Men maakte zich er ook niet boos om, totdat een aantal nep-Nederlanders er als een stel kleine kinderen over begon te janken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voel me iets te oud om me boos te maken over een onderwerp als zwarte Piet.
Wij willen ons zaad zoveel mogelijk verspreiden, tevens betaalt jullie vrouwensoort er dikwijls voor, zelfs voor een pijpsessie leggen ze geld neerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Afrikanen zie je anders wel vaak met blanke, van het lelijkste ras op aarde, vrouwen.
Ook op dat punt stond ik daar ruim boven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Men maakte zich er ook niet boos om, totdat een aantal nep-Nederlanders er als een stel kleine kinderen over begon te janken.
Ik weet niet welke 'vrouwen' jij betaalt om te mogen pijpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij willen ons zaad zoveel mogelijk verspreiden, tevens betaald jullie vrouwensoort er dikwijls voor, zelfs voor een pijpsessie leggen ze geld neer
5 watermeloenen voor zijn moeite:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Blanke mensen nu niet ingaan op Joezi want dat is racisme.
Goed lezen, Hans. Jouw vrouw betaalt om een enorme zwarte pener te mogen leegsabbelen. Fantasie nummer 1 van elke blanke vrouw. Dat is genetisch bepaald, ze zijn niet voor niks gek op chocola.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 'vrouwen' jij betaalt om te mogen pijpen.
Aangifte tegen wie?quote:
Dat nog niet eens, denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:25 schreef Infection het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door frietenstamp op 31-05-2016 15:41:29 ]
lol hou ik niet zo van, bananen wel daarentegenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
5 watermeloenen voor zijn moeite:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En Wilders noch Simons verdienen het om racistisch bejegend te worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:35 schreef Infection het volgende:
Dat hele DENK is gewoon opgericht om de aanval in te zetten tegen de blanke Nederlanders. Het is gewoon een partij zoals de PVV, maar dan het tegenovergestelde laat maar zeggen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hou ik niet zo van, bananen wel daarentegen
Ja dat is ook het leuke eigenlijk, maar vrees dat de meeste PVV gelovigen dat niet inzien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:35 schreef Infection het volgende:
Dat hele DENK is gewoon opgericht om de aanval in te zetten tegen de blanke Nederlanders. Het is gewoon een partij zoals de PVV, maar dan het tegenovergestelde laat maar zeggen.
Bedankt maar daarover ging het geloof ik niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En Wilders noch Simons verdienen het om racistisch bejegend te worden.
Omdat het gewoon een straf is, opgelegd door het daartoe bevoegde orgaan, omdat men zich niet kon gedragen. Als daar niet mee akkoord wordt gegaan zal er eventueel pas geweld worden gebruikt.quote:
Precies de huidige politiek veranderen door precies hetzelfde te doen als de huidige politiek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:35 schreef Infection het volgende:
Wie lust dit nou niet? KFC is matig trouwens, massaproductie. Kies liever voor Los Pollos Hermanos, die paneren ze ter plekkequote:
Ga je weer. Als je wil dat discriminatie verdwijnt, zul je zelf ook een stap moeten zetten. Niet iemand ergens van beschuldigen, terwijl je zelf ook geen schoon blazoen hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo naief, Hans. Discriminatie zal er altijd zijn. Jullie moet alleen niet zo janken als je er zelf eens een slachtoffer van wordt.
Wilders wordt dan ook niet racistisch bejegend. Althans, hij trekt zich er niets van aan. Het laat wel zien wie er de zwakste schakel in deze 'oorlog' tussen twee partijen is. Simons dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En Wilders noch Simons verdienen het om racistisch bejegend te worden.
Het topic gaat toch over haar aangifte vanwege racisische opmerkingen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bedankt maar daarover ging het geloof ik niet.
Dat topic wel maar die PVV DENK vergelijking niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het topic gaat toch over haar aangifte vanwege racisische opmerkingen?
Het ging ook niet over DENK.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bedankt maar daarover ging het geloof ik niet.
Als je niet racistisch wordt bejegend, hoef je inderdaad geen aangifte te doen. Is het overigens niet Wilders die roept dat mensen moeten worden ontslagen als ze zich openlijk tegen hem uitspreken?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Wilders wordt dan ook niet racistisch bejegend. Althans, hij trekt zich er niets van aan. Het laat wel zien wie er de zwakste schakel in deze 'oorlog' tussen twee partijen is. Simons dus.
Aangifte doen vanwege racisistische opmerkingen en bedreigingen aan haar adres? Dat is zwak? Wilders heeft ook aangifte gedaan van de bedreigingen aan zijn adres, en die werden ernstig genoeg bevonden om hem 24/7 beveiliging te geven. Is dat dan ook zwak?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Wilders wordt dan ook niet racistisch bejegend. Althans, hij trekt zich er niets van aan. Het laat wel zien wie er de zwakste schakel in deze 'oorlog' tussen twee partijen is. Simons dus.
Geloof mij maar, die aangifte is ook gewoon een in haar ogen 'strategische' zet tegen rechts. Allemaal symboolpolitiek.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat topic wel maar die PVV DENK vergelijking niet.
Inderdaad. 'blanken moeten niet generaliseren' en zelf hier mee aankomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Niveau van Joezi hoor.
"Jullie vrouwensoort"
Dus geweld is gewoon in onze maatschappij. Welkom in de realiteit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een straf is, opgelegd door het daartoe bevoegde orgaan, omdat men zich niet kon gedragen. Als daar niet mee akkoord wordt gegaan zal er eventueel pas geweld worden gebruikt.
Ja dat wel, maar dit gaat te serieus. Mijn reactie was flauw en niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Geloof mij maar, die aangifte is ook gewoon een in haar ogen 'strategische' zet tegen rechts. Allemaal symboolpolitiek.
Wilders trekt zich er niets van aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je dus de wet overtreedt en de gevolgen daarvan niet onder ogen wilt zien door de boetes niet te betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus geweld is gewoon in onze maatschappij. Welkom in de realiteit.
Zeg ik dat dan? Ik zeg nog dat het nooit zal verdwijnen? Je zou er iets minder aan kunnen toegeven, maar ons topic trekt logischerwijs alleen de blaaskaken aan toch, je weet zelf bradda.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga je weer. Als je wil dat discriminatie verdwijnt, zul je zelf ook een stap moeten zetten. Niet iemand ergens van beschuldigen, terwijl je zelf ook geen schoon blazoen hebt.
Dank, dat maakt jullie allemaal verliezersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jullie vrouwensoort betaalt ons en dat is genetisch bepaald omdat ze van chocola houden.
Joezi is de grootste racist hier.
Ze zegt alle daders aan te willen pakken, dus als 1 van de grootste fora zal deze plek hoog op de lijst staan om te zoeken op strafbare feiten vermoed ik. Daar hoef je niet echt een detective voor in te huren, het ligt in hapklare brokken gereed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:42 schreef agter het volgende:
Zo zo.
zijn er al fokkers die peentjes zweten vanwege haar aangifte?
Racisme of doodsbedreigingen zit toch wel een verschil tussen. Hij trekt zich niets aan van mensen die hem racistisch bejegenen. Hij trekt zich iets aan van mensen die een moordaanslag op hem willen plegen. Dat is niet het geval bij Sylvana Simons toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef agter het volgende:
[..]
Wilders trekt zich er niets van aan?
Kom op zeg.. Die man heeft 24/7 beveiliging om zich heen, zoveel trekt hij er zich van aan. Van alle haat.
Onze specialisatie?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dank, dat maakt jullie allemaal verliezerssuckerssssss
Niet kunnen winnen in je eigen specialisatie___!!!!
Mjah, als mensen zoals jij nou eens zouden stoppen met het wij/jullie denken, gaan we nog eens ergens komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg nog dat het nooit zal verdwijnen? Je zou er iets minder aan kunnen toegeven, maar ons topic trekt logischerwijs alleen de blaaskaken aan toch, je weet zelf bradda.
quote:
Als hij zich er niks van aan trekt hoeft hij ook niet te klagen over demoniseren omtrent zijn persoonquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Danny werkt nooit mee bij zulke vragen om usergegevens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze zegt alle daders aan te willen pakken, dus als 1 van de grootste fora zal deze plek hoog op de lijst staan om te zoeken op strafbare feiten vermoed ik. Daar hoef je niet echt een detective voor in te huren, het ligt in hapklare brokken gereed.
Dan ook nog. Als een blanke vrouw een voorkeur heeft voor donkere partners, is het prima. Als zij een voorkeur zou hebben voor blanke partners, is het discriminatie.. toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Sowieso in een serieuze discussie ineens een "ik neuk al jullie vrouwen en ze betalen mij ervoor" argument gooien. Dat is wel een behoorlijk kansloze manier van discussiëren en diskwalificeert je onmiddellijk natuurlijk.
Nee Joezi dat heeft niets met je huidskleur te maken.
Mogen ze wel wat extra politiecapaciteit gaan regelen...quote:
Laat maar komen dan. Hoop dat er veel media aanwezig is want dan kan deze onzin eens goed uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze zegt alle daders aan te willen pakken, dus als 1 van de grootste fora zal deze plek hoog op de lijst staan om te zoeken op strafbare feiten vermoed ik. Daar hoef je niet echt een detective voor in te huren, het ligt in hapklare brokken gereed.
Hiermee bewijs je dat je bovengemiddeld intelligent bent. De overheid houdt je in het gareel met geweld. Je zegt het zelf, maar het is toch geen geweld. Voor goed dubbeldenken moet je slim zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je dus de wet overtreedt en de gevolgen daarvan niet onder ogen wilt zien door de boetes niet te betalen.
Wilders wordt dagelijks met de dood bedreigd en staat als doelwit op lijsten van terroristische organisaties. Dat is toch wel iets anders dan wat mensen die Sylvana Simons een 'zwartje' noemen. Hij trekt zich dus niets aan van racisme, maar meer het feit dat hij in levensgevaar is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij zich er niks van aan trekt hoeft hij ook niet te klagen over demoniseren omtrent zijn persoon
Dan is iedereen veilig. Waterdichte garantie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Danny werkt nooit mee bij zulke vragen om usergegevens.
Zo rollen ze inderdaad. Eerst uitlokken, daarna huilen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mogen ze wel wat extra politiecapaciteit gaan regelen...
Wel mooi dit,Eerst alle blanke Nederlanders uitdagen door iedereen een slavendrijvende racist te noemen. En als er dan wat balletjes terugkaatsen direct gaan huilen
Even aangifte doen van vrouwenhaat, seksisme en discriminatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Sowieso in een serieuze discussie ineens een "ik neuk al jullie vrouwen en ze betalen mij ervoor" argument gooien. Dat is wel een behoorlijk kansloze manier van discussiëren en diskwalificeert je onmiddellijk natuurlijk.
Nee Joezi dat heeft niets met je huidskleur te maken.
Is hij dat niet wettelijk verplicht? Als het OM een officiele inzage vraagt bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Danny werkt nooit mee bij zulke vragen om usergegevens.
Volgens mij is de wetgeving nog niet zo ver.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is hij dat niet wettelijk verplicht? Als het OM een officiele inzage vraagt bijvoorbeeld?
Het zijn beiden uitingen van haat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Racisme of doodsbedreigingen zit toch wel een verschil tussen. Hij trekt zich niets aan van mensen die hem racistisch bejegenen. Hij trekt zich iets aan van mensen die een moordaanslag op hem willen plegen. Dat is niet het geval bij Sylvana Simons toch?
Ik denk inderdaad dat de users die hier racistische uitlatingen hebben gedaan, weinig te vrezen hebben van het OM. Als Danny makkelijk mee zou werken, dan was het een ander verhaal geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is iedereen veilig. Waterdichte garantie.
Volgens mij niet. Zijn zat bedrijven die dat weigeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is hij dat niet wettelijk verplicht? Als het OM een officiele inzage vraagt bijvoorbeeld?
Dat kan neurologisch toch niet. Je kunt het alleen verbergen of er niet aan toegeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah, als mensen zoals jij nou eens zouden stoppen met het wij/jullie denken, gaan we nog eens ergens komen.
Nee hoor, die keus is volledig aan Danny.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan ze echt niet doen op een relatief klein forum waarbij mensen zo goed als anoniem zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Las net dat facebook en twitter zelf gaan modereren, dat is misschien het beste, maar niet te doen. Hopelijk zullen onze FOK!mods niet overstappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaan ze echt niet doen op een relatief klein forum waarbij mensen zo goed als anoniem zijn.
Leuk een IP adres. 5 mensen in een huis wie is het....
Kan je beter de minder anonieme Twitter en Facebook dommies als voorbeeld pakken.
Genoeg signaal en minder werk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:51 schreef agter het volgende:
[..]
Het zijn beiden uitingen van haat.
Ze doet er goed aan om aangifte te doen.
Het is in en in triest wat voor een bak stront ze op zich heen gekregen heeft.
Jazeker. Als Wilders aan de macht komt gaan we jullie allemaal opsporen, van je zolderkamer trekken en konten van PVV'ers laten wassen voor je uitkering.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je idd een punt ja. Vooral op feestboek post men alles onder eigen naamquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaan ze echt niet doen op een relatief klein forum waarbij mensen zo goed als anoniem zijn.
Leuk een IP adres. 5 mensen in een huis wie is het....
Kan je beter de minder anonieme Twitter en Facebook dommies als voorbeeld pakken.
Genoeg signaal en minder werk.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Waarom huurt ze Peterrrrr rrrr de Vries niet in.
Dan is het te hopen voor de wetsovertreders, dat als het zo is, er nooit een wet in werking zal treden om deze gegevens wel te moeten overhandigen aan het OM.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor, die keus is volledig aan Danny.
Wat? Alles goed met je jongen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Jazeker. Als Wilders aan de macht komt gaan we jullie allemaal opsporen, van je zolderkamer trekken en konten van PVV'ers laten wassen voor je uitkering.
Gaan we dan harder of minder hard achter deze mensen aan in vergelijking met de lui die Wilders bedreigen ?quote:
Gelukkig. Op fok kun je dus nog lekker racistisch je onderbuik leegspuiten..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je idd een punt ja. Vooral op feestboek post men alles onder eigen naam
Hoezo is ze een gast? Ze heeft toch een Nederlands paspoort?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Sylvana je woont in Nederland (je bent een gast) en je probeert de cultuur en traditie van de Nederlanders (de autochtonen blanke Nederlanders) te veranderen en of af te schaffen, dan moet je niet raar opkijken dat er een aantal low brainers tussen zitten die niet weten hoe ze hier mee moeten omgaan en hier en daar racistisch getinte uitspraken maken. Maar dat is niet hun fout, niet iedereen is slim en niet iedereen heeft goed werkende hersens.
Een wet kan nooit met terugwerkende kracht ingevoerd worden. Deze users hebben werkelijk niets te vrezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is het te hopen voor de wetsovertreders, dat als het zo is, er nooit een wet in werking zal treden om deze gegevens wel te moeten overhandigen aan het OM.
Ze is een vent bedoelt ie.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo is ze een gast? Ze heeft toch een Nederlands paspoort?
Dat zei ik eerder al. Men wordt racistisch van niet-blanken die telkens maar janken over de 'racistische' Nederlandse cultuur en tradities maar er wel van profiteren. Maar dat zien sommigen blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Sylvana je woont in Nederland (je bent een gast) en je probeert de cultuur en traditie van de Nederlanders (de autochtonen blanke Nederlanders) te veranderen en of af te schaffen, dan moet je niet raar opkijken dat er een aantal low brainers tussen zitten die niet weten hoe ze hier mee moeten omgaan en hier en daar racistisch getinte uitspraken maken. Maar dat is niet hun fout, niet iedereen is slim en niet iedereen heeft goed werkende hersens.
Complot van slinks!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaan we dan harder of minder hard achter deze mensen aan in vergelijking met de lui die Wilders bedreigen ?
Dus? Mohamed B had ook een Nederlandse paspoort? ISIS strijders hebben ook Nederlandse paspoorten? Een paspoort is een document, niet meer niet minder.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nederlands paspoort. niet hier geboren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo. Er zijn gewoon regels in de samenleving. Dat is nodig, want anders wordt het chaos. Als je regels hebt, moeten er dus ook gevolgen zijn als je die regels overtreedt. Dat is normaal gesproken een geldboete, wat geen geweld is. Geweld wordt pas gebruikt in de serieuze gevallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hiermee bewijs je dat je bovengemiddeld intelligent bent. De overheid houdt je in het gareel met geweld. Je zegt het zelf, maar het is toch geen geweld. Voor goed dubbeldenken moet je slim zijn.
Te gast is ze niet. Omdat ik je eerdere post heb gelezen waarin je deze term voor jezelf gebruikt weet ik wat je ermee bedoelt maar een policore gekkie zou zo'n uitspraak dus ook als racistisch op kunnen vatten en aangifte tegen je doen. Omdat het autisten zijn die geen context mee kunnen nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat Suriname toen niet gewoon onderdeel van ons koninkrijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nederlands paspoort. niet hier geboren.
Silvana Hildegard (Sylvana) Simons (Paramaribo, 31 januari 1971)
Dus net zo Nederlands als Ayaan Hirsi Ali.
Als je dan ook nog eens alle mensen die hier wel geboren zijn een blanke slavendrijvende kaaskop gaat noemen vinden mensen je vast liev![]()
![]()
Omdat het blijkbaar nogal speelt in de maatschappij tegenwoordig. 'Racisme' is HET woord van 2015/2016.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom valt in dit soort topics altijd iedereen over elkaar heen om maar zo hard mogelijke statements te maken?
Is dat een nieuwe sport ofzo?
Je moet laten zien dat je geen policor bent!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom valt in dit soort topics altijd iedereen over elkaar heen om maar zo hard mogelijke statements te maken?
Iedereen is vluchtelingen zat, dus de nieuwe nationale sport is racisme.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Je zou hier dus heel hard kunnen vallen over het woordje "gewoon" zo gewoon is dat niet (iig niet meer)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:02 schreef agter het volgende:
[..]
Wat Suriname toen niet gewoon onderdeel van ons koninkrijk?
(Ik weet het niet)
Bananenboot.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:04 schreef agter het volgende:
Maaruh.. Niemand meer hier die nog wat racistisch durft te zeggen?
Valt me een beetje tegen.
Wat overigens de schuld is van de negers, want die maken ons racistisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iedereen is vluchtelingen zat, dus de nieuwe nationale sport is racisme.
Niet alleen vluchtelingen hoor. Ook het eeuwige racisme-geroep en het verdwijnen van de Nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Iedereen is vluchtelingen zat, dus de nieuwe nationale sport is racisme.
Nu roep je het weerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet alleen vluchtelingen hoor. Ook het eeuwige racisme-geroep en het verdwijnen van de Nederlandse cultuur.
Ze pakken onze klompen af....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet alleen vluchtelingen hoor. Ook het eeuwige racisme-geroep en het verdwijnen van de Nederlandse cultuur.
Ze heeft een Nederlands paspoort, dus ze is Nederlands, dus ze is geen gast in Nederland. Hoe veel of hoe weinig waarde jij ook hecht aan het hebben van paspoort.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:01 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dus? Mohamed B had ook een Nederlandse paspoort? ISIS strijders hebben ook Nederlandse paspoorten? Een paspoort is een document, niet meer niet minder.
Yup. Daarom gefikst.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:06 schreef bascross het volgende:
Voor een v**** was Sylvana een vrije goede tv-makelaar. Is deze uitspraak seksistisch genoeg om veroordeeld te worden?
Van ISIS strijders moeten we het paspoort afpakken, van landverraders ook? Zoiets?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft een Nederlands paspoort, dus ze is Nederlands, dus ze is geen gast in Nederland. Hoe veel of hoe weinig waarde jij ook hecht aan het hebben van paspoort.
En wat de spetterpoepende neuk hebben ISIS strijders hier nou mee te maken?Grapjas
Racistisch omdat ik iemand een gast noem? Zelfs iemand die geen context mee kan nemen zou niet tot deze conclusie komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:02 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Te gast is ze niet. Omdat ik je eerdere post heb gelezen waarin je deze term voor jezelf gebruikt weet ik wat je ermee bedoelt maar een policore gekkie zou zo'n uitspraak dus ook als racistisch op kunnen vatten en aangifte tegen je doen. Omdat het autisten zijn die geen context mee kunnen nemen.
Zelfstandig sinds 1975.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:02 schreef agter het volgende:
[..]
Wat Suriname toen niet gewoon onderdeel van ons koninkrijk?
(Ik weet het niet)
Nouja we lachen er wel om maar ik kom op klompen geen enkel horeca meer binnen, schandaligquote:
Op basis van wat is ze een gast dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Racistisch omdat ik iemand een gast noem? Zelfs iemand die geen context mee kan nemen zou niet tot deze conclusie komen.
Ik zou aangifte doen wegens racisme tegen de Nederlandse cultuur.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja we lachen er wel om maar ik kom op klompen geen enkel horeca meer binnen, schandalig
En koninginnedag zijn we ook al kwijt door die ellendige vluchtelingen en donkere mensen. Er blijft niks over van onze cultuur.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja we lachen er wel om maar ik kom op klompen geen enkel horeca meer binnen, schandalig
Ze heeft gewoon de Nederlandse nationaliteit. Niet liegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Omdat ze Surinaams is, ze is niet Nederlands...
Precies en we zijn ook zo racistisch/vreemdelinghatend in nederland dat we nooit een buitenlander zullen accepteren als koningin... oh wacht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En koninginnedag zijn we ook al kwijt door die ellendige vluchtelingen en donkere mensen. Er blijft niks over van onze cultuur.
You are barking up the wrong tree.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft een Nederlands paspoort, dus ze is Nederlands, dus ze is geen gast in Nederland. Hoe veel of hoe weinig waarde jij ook hecht aan het hebben van paspoort.
En wat de spetterpoepende neuk hebben ISIS strijders hier nou mee te maken?Grapjas
Zuid-Amerikanen is niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies en we zijn ook zo racistisch/vreemdelinghatend in nederland dat we nooit een buitenlander zullen accepteren als koningin... oh wacht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Hier opgegroeid, hier gewerkt, hier belasting betaald, hier je leven, je vrienden en je alles... dan ben je Nederlander.quote:Sylvana Hildegard Simons werd op 31 januari 1971 geboren in Paramaribo, maar groeide grotendeels op in Amsterdam.
Ah, doe toch niet zo hypocriet, Bosbeetje. Maxima is Argentijns. Een stuk of 25 miljoen Argentijnen heeft Europese voorouders. Een van de redenen dat Argentijnen als Maxima en Paus Franciscus heel makkelijk opgaan in dit continent. Hetzelfde geldt ook voor Lionel Messi. Hun voorouders waren Spanjaarden/Italianen die zich hebben gevestigd in Argentinië.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies en we zijn ook zo racistisch in nederland dat we nooit een buitenlander zullen accepteren als koningin... oh wacht.
Als ik tegen je wil in je geld afpak is het dan geweld? Ik zeg ja en ik denk dat jij dat ook zo ziet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo. Er zijn gewoon regels in de samenleving. Dat is nodig, want anders wordt het chaos. Als je regels hebt, moeten er dus ook gevolgen zijn als je die regels overtreedt. Dat is normaal gesproken een geldboete, wat geen geweld is. Geweld wordt pas gebruikt in de serieuze gevallen.
Daar hebben wij een mooi orgaan voor opgetuigd, de overheid, die dat inderdaad regelt. Ik voel er weinig voor om zelf iedereen te moeten bestraffen die de wet overtreed namelijk.
Een boete is per definitie ook tegen de wil van iemand in geld afpakken.quote:The power of holding two contradictory beliefs in one's mind simultaneously, and accepting both of them... To tell deliberate lies while genuinely believing in them, to forget any fact that has become inconvenient, and then, when it becomes necessary again, to draw it back from oblivion for just as long as it is needed, to deny the existence of objective reality and all the while to take account of the reality which one denies – all this is indispensably necessary. Even in using the word doublethink it is necessary to exercise doublethink. For by using the word one admits that one is tampering with reality; by a fresh act of doublethink one erases this knowledge; and so on indefinitely, with the lie always one leap ahead of the truth
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
You are barking up the wrong tree.
Net als Sylvana.
Zal ik jou bloedlijn eens natrekken, je weet dat je uiteindelijk afstamt van het opperras; de neger, zoals jullie dat zo mooi noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Inderdaad zoals surinamers hebben we toch een band mee, historisch niet zo'n hele mooie band maar gelukkig is die band beter geworden, al kan er nog aan geschaafd worden natuurlijk.quote:
Ik ben ook een Afrikaan, Allochtoon en noem maar op...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik jou bloedlijn eens natrekken, je weet dat je uiteindelijk afstamt van het opperras; de neger, zoals jullie dat zo mooi noemen.
Als je slim was geweest had ik wil zin gehad in een discussie omtrent dit onderwerp, maar in jou geval ga ik wel gewoon naar de supermarkt boodschappen doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik jou bloedlijn eens natrekken, je weet dat je uiteindelijk afstamt van het opperras; de neger, zoals jullie dat zo mooi noemen.
Hangt er ook vanaf hoe iemand zich identificeert. Ik woon in een buurt met Turken. Groeien op in een buurt met alleen maar Turkse winkels, hebben Turkse vrienden, spreken alleen maar Turks... maar wonen toevallig in Amsterdam.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
Grappig hoe mensen het Nederlanderschap van Sylvana willen bewijzen middels een document (paspoort), maar wanneer ISIS strijders Nederlanders genoemd worden om dezelfde reden (paspoort) past het opeens niet meer en doet het er niet toe dat zij ook Nederlandse paspoorten dragen. #tegenstrijdig
Nee, tegen een user met meer beschaving in zijn pink dan jij (en ik en Sylvana) in ons hele lichaam. Je bent alleen zo gedreven om "racisme" te roepen, dat je helemaal vergeet te verbinden.quote:
achja ik kan de hele collumn van ebru umar wel herhalen maar we hebben ook aboutaleb, die nieuwe voorzitter van de kamer, etc etc genoeg hooggeplaatste mensen met een andere huidskleur/afkomst. Misschien kunnen de kansen beter verdeeld maar een verschrikkelijk racistisch land kun je ons gemiddeld genomen niet noemen volgensmij.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:15 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Ah, doe toch niet zo hypocriet, Bosbeetje. Maxima is Argentijns. Een stuk of 25 miljoen Argentijnen heeft Europese voorouders. Een van de redenen dat Argentijnen als Maxima en Paus Franciscus heel makkelijk opgaan in dit continent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |