Pas dus op jongetjes en meisjes. Voor je het weet mag je je kontje verkopen in de gevangenis...quote:Sylvana Simons gaat aangifte doen tegen "de stortvloed aan racistische, seksistische en discriminatoire reacties" die haar toetreding tot de politieke beweging DENK heeft losgemaakt.
Met de aangifte wil zij duidelijk maken dat "aantoonbaar onrecht nooit straffeloos doorgang mag vinden", laat DENK in een verklaring weten. "Het bestrijden van onrecht begint met het melden hiervan", aldus Simons.
Zij stelt dat het "tijd wordt dat in onze samenleving het besef doordringt dat er één duidelijk rode lijn wordt getrokken: daders van discriminatie, seksisme en racisme worden aangegeven, opgespoord en bestraft."
Vorige week maakte de presentatruice bekend dat zij zich aansluit bij de oud-PvdA-Kamerleden Tunahan Kuzu en Selcuk Öztürk, die de politieke partij Denk hebben opgericht.
Ze hoopt bij de volgende verkiezingen, die voor maart 2017 staan gepland, in de Tweede Kamer te komen.
Ik vind haar uiterlijk hier toch verdacht veel lijken op een niet nader te noemen bekende Nederlander.quote:
Gerda Havertong?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind haar uiterlijk hier toch verdacht veel lijken op een niet nader te noemen bekende Nederlander.
Jij wilt graag aangeklaagt worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:36 schreef Gutmensch het volgende:
Mooi, ik hoop dat de grootste schreeuwers hier hier ook een dagvaarding op de mat vinden binnenkort.
Ik heb nooit iets onfatsoenlijks over Sylvana gezegd, laat staan iets racistisch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij wilt graag aangeklaagt worden?
Wie zei wat niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
op de hogeschool zat ik in de klas met twee allochtonen. Telkens als ze een onvoldoende hadden, gingen ze in bezwaar met als klacht 'Racisme'. Immers had bijna de hele klas een voldoende gekregen en zei niet.
trek hier uw parallel met Simons
Jij was een van de twee, neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
op de hogeschool zat ik in de klas met twee allochtonen. Telkens als ze een onvoldoende hadden, gingen ze in bezwaar met als klacht 'Racisme'. Immers had bijna de hele klas een voldoende gekregen en zei niet.
Vol aambeien? Ik dacht het niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Pas dus op jongetjes en meisjes. Voor je het weet mag je je kontje verkopen in de gevangenis...
Ik geloof er geen kut van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gutmensch, jij bent 1 van de grootste schreeuwers op fok!.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets onfatsoenlijks over Sylvana gezegd, laat staan iets racistisch.
Inkoppertje... ik doe het niet!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar ik zal *nooit* iemand veroordelen om z'n afkomst.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gutmensch, jij bent 1 van de grootste schreeuwers op fok!.
Als elke andere post van jou wel een belediging als tokkie, racist of pvv-stemmer bevat, dan begrijp je dat je beter eerst naar jezelf moet kijken.
En in de meeste discussies discrimineer je harder dan diegene die je, al dan niet terecht, zelf beschuldigd van dergelijke zaken.
Wel goed van je dat je inziet dat je dat wel doet in een hoop andere gebieden. Probeer dat eens te minderen op fok! Dat is een goed gemeend advies.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar ik zal *nooit* iemand veroordelen om z'n afkomst.
quote:Ik ben geen racist en sla zeker geen vrouwen, maar wat zou ik graag bij die trut het zwart van der smoel willen slaan,wat een arrogant tyfus wijf is dat zeg,waar is ze eigenlijk bekend mee geworden
Echt onbegrijpelijk dat ze aangifte doet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
Zit ik dus op Nederland mijn Vaderland eens te kijken naar wat random reacties op haar lidmaatschap van DENK, daar komen wel pareltjes voorbij hoor.
[..].
Ah.. De befaamde 'Ik ben geen racist, maar'.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
Zit ik dus op Nederland mijn Vaderland eens te kijken naar wat random reacties op haar lidmaatschap van DENK, daar komen wel pareltjes voorbij hoor.
[..].
Ik minacht racisten en heb geen respect voor pvv-stemmers.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je inziet dat je dat wel doet in een hoop andere gebieden. Probeer dat eens te minderen op fok! Dat is een goed gemeend advies.
Wel een centraal topic voor Sylvana en niet voor mij? Discriminatie! Racisme!quote:
'Jongens, ik ben geen racist en sla geen vrouwen, maar....'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah.. De befaamde 'Ik ben geen racist, maar'.
Hét teken dat laat zien dat je wel racist bent.
quote:
En dan zijn er mensen verbaasd dat ze aangifte doet...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Daar ga je alweer. Iedereen die generaliseert noem je een racist, terwijl je zelf iedere pvv-stemmer voor van alles en nog wat uitmaakt. Sterker: je gebruikt die term (pvv stemmer) als scheldwoord voor iedereen die verkeerd doet in jouw ogen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik minacht racisten en heb geen respect voor pvv-stemmers.
Mijn reactie volgt op hun individuele gedrag en daar mag je mensen wel op aanspreken. Moet je zelfs doen.
manmanman.jpgquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..].
Je mist het punt volledig, maar dat ben ik wel van je gewend.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar ga je alweer. Iedereen die generaliseert noem je een racist, terwijl je zelf iedere pvv-stemmer voor van alles en nog wat uitmaakt. Sterker: je gebruikt die term (pvv stemmer) als scheldwoord voor iedereen die verkeerd doet in jouw ogen.
En dat is nog maar een klein onderdeel van al jouw discriminerende uitlatingen op fok!
Je doet je naam wel eer aan zo.
"PVV-stemmer is racisme"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar ga je alweer. Iedereen die generaliseert noem je een racist, terwijl je zelf iedere pvv-stemmer voor van alles en nog wat uitmaakt. Sterker: je gebruikt die term (pvv stemmer) als scheldwoord voor iedereen die verkeerd doet in jouw ogen.
En dat is nog maar een klein onderdeel van al jouw discriminerende uitlatingen op fok!
Je doet je naam wel eer aan zo.
Roetjetoetlandquote:Hoppa, enkeltje roetjetoetland en daar lekker stennis gaam schoppen over de tradities aldaar........ Ik ben geen racist ( verre van zelfs ) maar ik vind wel dat als je in Nederland komt, jij je ook maar aan te passen hebt aan de tradities van ons mooie kikkerlandje.....
Pinoccio.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar ik zal *nooit* iemand veroordelen om z'n afkomst.
Die blijft toch wel briljant.quote:
Eerste wat mij te binnen schoot inderdaad.quote:
Ik zeg dat hij discrimineert met zijn vergelijkingen en generalisaties, niet dat hij daarmee racistisch bezig is. Dat is hij trouwens ook regelmatig, maar daar had ik het nog niet over gehad.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:06 schreef Ludachrist het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man laat er geen gras over groeien en zegt waar het op staat. Duidelijk geen policor!
Haar uitgesproken onsympathieke karakter wekt bij veel mensen afkeer op maar omdat ze zelf een rassenbril op heeft, schrijft zij dat aan haar teint toe ipv d'r attitude. Ze is in feite een zelf-racist. En doet dus (ook) aangifte tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:57 schreef Infection het volgende:
Aandachtshoer. Nog meer reden om racistisch te zijn dus. Zij verdient het.
Pinotsjo? Oh je bedoelt Pinokkio of Pinocchio.quote:
Tokkies. Ik zie je neus groeien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Pinotsjo? Oh je bedoelt Pinokkio of Pinocchio.
Ik lieg niet, als ik mensen afzeik of de grond intrap doe ik dat om hun individuele acties of uitspraken.
Nooit omdat ze een bepaalde huidskleur of bepaalde afkomst hebbem.
Zo ontzettend eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvana Simons, maar gezien de lading racistische bagger die ze over haar heen krijgt vind ik die aangifte volkomen logisch. Iedereen die het aanstellerij vind zou eens hoognodig een inburgeringscursus moeten volgen, met de nadruk op fatsoensnormen in Nederland.
Zo ontzettend oneens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geen fan van Sylvana Simons, maar gezien de lading racistische bagger die ze over haar heen krijgt vind ik die aangifte volkomen logisch. Iedereen die het aanstellerij vind zou eens hoognodig een inburgeringscursus moeten volgen, met de nadruk op fatsoensnormen in Nederland.
Mijn post? Wat is daar racistisch aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zo ontzettend oneens.
En racistisch bovendien.
Ik neem haar eens mee naar de komende PVV inloop dag. Komt alles goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Wat is er racistisch aan Sylvana een "kutwijf" vinden?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn post? Wat is daar racistisch aan?
Je mag haar toch gewoon een kutwijf vinden? Daar gaat ze heus geen aangifte van doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Sylvana een kutwijf vinden?
Tegenwoordig mag je als blankmens niks onaardigs meer zeggen over anders gekleurde mensen want dan ben je een nazi.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Sylvana een "kutwijf" vinden?
Onlogisch bedoel je. Met haar recidive notoire blankenhaat. Wie haat, zal haat ontmoeten. Dat is wat ze doet, dat is wat ze krijgt. Daarbij maakt ze het zichzelf ontzetten gemakkelijk door de racismekaart continu te trekken waar mogelijk, terwijl ze zelf niet in de spiegel kijkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Ja, pvv-tokkie-racist.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je als blankmens niks onaardigs meer zeggen over anders gekleurde mensen want dan ben je een nazi.
Dat is niet racistisch en dat zijn ook niet de opmerkingen waar ik op doel. Dat weet je zelf natuurlijk ook wel, je probeert alleen te bagataliseren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan Sylvana een "kutwijf" vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |