quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aahw yeah en dan gaan we hier allemaal weer verzamelen xd xd
Precies, dat doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier. Lekker in m'n comfortzone.
Succes daarmee en tot ziens.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet huiswerk maken.
Mijn carrière hangt hier vanaf.
Dus ik ben niet van de partij, sorry.
HOOLIGANS HOOLIGANS!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aahw yeah en dan gaan we hier allemaal weer verzamelen xd xd
Heb nu een uurtje rust. Kan ik om 4 uur weer verder met de serie.quote:
Zesjescultuur toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:59 schreef PeZu het volgende:
als je carrière afhangt van 1x huiswerk dan kun je beter stoppen
Geeft niet, mensen die zacht en zwak zijn maken toch geen indruk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet huiswerk maken.
Mijn carrière hangt hier vanaf.
Dus ik ben niet van de partij, sorry.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:59 schreef PeZu het volgende:
als je carrière afhangt van 1x huiswerk dan kun je beter stoppen
lol wtf is dezequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik moet ook weg.
Maar Noel valt mij lastig in DM.
Erg netjes qua planning.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nu een uurtje rust. Kan ik om 4 uur weer verder met de serie.
Nog twee afleveringen en ik ben weer helemaal up to date.
Gewoon slaan, of je tieten laten zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik moet ook weg.
Maar Noel valt mij lastig in DM.
dat komt ook niet aan op een uurtje of 2 rellen in topics, dan heb je gewoon slecht getimedquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tis een opdracht voor een psychologisch onderzoek.
Moet vrijdag opsturen. Maar doe 't liever wat eerder.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt ook niet aan op een uurtje of 2 rellen in topics, dan heb je gewoon slecht getimed
Yes, TS is nog onlinequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:05 schreef Fylax het volgende:
POL / Verplichte sterilisatie bij verstandelijk gehandicapten. Hanze strikes again
Wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Yes, TS is nog onlineSnel Dm gestuurd of ze de groeten wil doen aan Ingrid Haarsma.
Banshee en Peaky Blinders.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleem natuurlijk. Eenieder zijn dan wel haar plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |