quote:Ik was een lichtgewicht toen ik veel zoop, in een eerste elftal speelde, de mooiste vrouwen van voor en achteren nam, met vrienden uitging en in een bandje speelde. Helaas nooit van bejaarden gestolen, iemand anders haar pinpas gebruikt, op iemand anders' scooter reed terwijl ik als zwartwerker hoereerde. Nu ben ik een dikke lobbes met hangtieten en sport-BH. Daarom had ik graag tot mooiste vrouw van Nederland gekozen willen zijn.
Daarom weet ik ook niet zo goed of ik Iwanius of Tong nou arroganter vind.quote:
Ik wil er eigenlijk om lachen, maar waarschijnlijk heeft hij bij het typen van dat bericht serieus gekeken.quote:
Tot je één keer iets zegt dat hem niet bevalt.quote:
Neuh, maar heb nooit wat verkeerds gedaan bij hemquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk inmiddels niet meer, of heb je onlangs zijn kontje nog hard gelikt?
Dat zegt niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, maar heb nooit wat verkeerds gedaan bij hem
quote:Wel leuk weer dit topic. Ik open een topic over een hoer en dievegge die net van alleen bejaarden steelt en met hin pinpas pint, maar ook een scooter jat. Vervolgens tot mooiste vrouw van Nederland wordt benoemd.
Vervolgens komen de kadavers om tong80 te kleineren, aan te vallen en te ridiculiceren.
Oh wé als Herman reageert en antwoordt op de beledigingen. Dan zijn de honden in de pot gaar met de rapen. Vallen ze aan, als parasieten op de zwangere buik van Anouk.
Hij opende een topic voor me toen ik na 9 maanden ban terug kwam. Ik weet nog steeds niet waarom.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, maar heb nooit wat verkeerds gedaan bij hem
quote:Het is een zeldzame afwijking die grote gevolgen kan hebben: een jongetje in India was nog maar een half jaar oud toen hij in de puberteit terechtkwam.
Heh?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Werd onze bolle gepest in een topic van tong
quote:
een sneer richting onze heilige sc. Attack!!quote:Je zal op FOK! alleen maar posten in de KLB-Slow Chat.
http://forum.fok.nl/user/history/393783
Ik heb medelijden met je. Ben wel trots dat je voor mij een uitzondering maakt.
WE MUST STAND OUR GROUND AND FIGHT!!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
een sneer richting onze heilige sc. Attack!!
Dat niet maar ik trek me alleen af op vrijgezelle vrouwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent ook vrijgezel toch? niceeeee
Link NU dat topic.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
een sneer richting onze heilige sc. Attack!!
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:34 schreef Zosk het volgende:
Baal ook nog steeds dat Chai geen vrijgezel is.
Wie nou weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
Hebben jullie hem al verbaal in elkaar gerost?
Oh, moeten ze niet doen joh. :squote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze wilden tong80 met de rug tegen de muur zetten.
Nee niet echt, gewoon standaard gejank van Tong.quote:
Ah, ok. Dat geeft mij weer een beter gevoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee niet echt, gewoon standaard gejank van Tong.
Ik moet huiswerk maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
Zullen we lekker rellen in allemaal topics.
Aahw yeah en dan gaan we hier allemaal weer verzamelen xd xdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
Zullen we lekker rellen in allemaal topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |