hehehquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
#bringbackbraddie
Kom we belegeren het Ziggokantoor en dat we er dan halverwege de siege erachter komen dat hij bij xs4all zit.
Braddie heeft het te druk met foto's maken en gitaar spelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
#bringbackbraddie
Kom we belegeren het Ziggokantoor en dat we er dan halverwege de siege erachter komen dat hij bij xs4all zit.
Ik maakte geen grapje, nee. Zo reageerde hij een aantal jaren terug als je hem Tong noemde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zou zo een quote van hem kunnen zijn.
Mijn god..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje, nee. Zo reageerde hij een aantal jaren terug als je hem Tong noemde.
Ik verwijder daar weleens de verdwaalde wenkbrauwharen van mijn vriend mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:11 schreef Catkiller het volgende:
Ik gebruikte net zo'n pincet die naar achter schiet die normaal voor wenkbrauwen is op een snorhaar. Wat doen vrouwen zichzelf toch aan.
Misschien na dit weekend. Wordt tijd om er eentje af te vinken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaat er nu datings verhalen delen met ons?
Ja, die waren altijd wel genot van hemquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaat er nu datings verhalen delen met ons?
Inmiddels keurt hij tong met hoofdletter ook goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje, nee. Zo reageerde hij een aantal jaren terug als je hem Tong noemde.
Hij boekt vooruitgang.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Inmiddels keurt hij tong met hoofdletter ook goed.
Nou...quote:
tegenwoordig krijg je commentaar als je tong zegtquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Inmiddels keurt hij tong met hoofdletter ook goed.
Telkens roepen "Ik heet Tong80, geen Tong" komt ook wat arrogant over natuurlijk.quote:
Gemeen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik verwijder daar weleens de verdwaalde wenkbrauwharen van mijn vriend mee.
Hij is dan ook arrogant.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Telkens roepen "Ik heet Tong80, geen Tong" komt ook wat arrogant over natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |