Crane natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel soms wie een ergere kwal is. Iwanius of Tong80.
Als iedereen dat doet kun je FOK! net zo goed opdoeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is toch juist goed? Dat ik mij geen uitspraken laat ontlokken over iets waar ik naar mijn mening te weinig kennis van heb.
tong.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel soms wie een ergere kwal is. Iwanius of Tong80.
toch weer vier halve litersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
35 euro ofzo, ga je er toch 2 euro op vooruit![]()
![]()
Hij zet zichzelf vooral nogal voor schut.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon een labiele oude man die er op geilt om mensen die hem geen weerwoord kunnen geven af te zeiken om zich wat beter over zichzelf te voelen.
Wat zeg ik nou net? Ik heb 0,0 ervaring met de praktijk, ken alleen de theorie van een Wikipediapagina.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als iedereen dat doet kun je FOK! net zo goed opdoeken.
Maar goed, blijkbaar mis ik de geweldige dingen die de pastafari's voortgebracht hebben in de discussies omtrent religies.
en dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet Tong zijn internet provider de boel hier ook even blokkeren.
oh ik dacht dat je mij dat verweet :squote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net? Ik heb 0,0 ervaring met de praktijk, ken alleen de theorie van een Wikipediapagina.
Ga je mij gvd een beetje woorden in de mond lopen leggen. Of daar zinspeel je iig op.
Hij schrijft ook columns voor een of andere facebookpagina in Zaltbommelquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan?
fok is toch letterlijk het enige dat hij heeft in zijn leven?
Voor degenen die net inschakelen en niet teruglezen, een multiplechoicevraag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon een labiele oude man die er op geilt om mensen die hem geen weerwoord kunnen geven af te zeiken om zich wat beter over zichzelf te voelen.
Sowieso B en C.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor degenen die net inschakelen en niet teruglezen, een multiplechoicevraag.Gaat dit deze quote van Catkiller over:
a. Pietverdriet
b. tong80
c. Iwanius
over de plaatselijke fc?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij schrijft ook columns voor een of andere facebookpagina in Zaltbommel
Hij heeft het momenteel toch te druk met wild om zich heen slaan in NWSquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was het vergeten, ging wat anders doen.
Ik zou het niet weten.quote:
De naam is tong80, niet Tong.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet Tong zijn internet provider de boel hier ook even blokkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |