Het is tong of retard80 voor jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik Tong even lokquoten en laten zien dat jij het over hem hebt achter zijn rug om gvd.
Je vindt het serieus geen kinderachtige, weinig constructieve manier?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij het blijkbaar nare ervaringen met een bepaalde manier, ik heb het enkel over de relativering van het religie argument.
Ik heb geen ervaring met een manier, want heb het gebruik in de praktijk niet waargenomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je vindt het serieus geen kinderachtige, weinig constructieve manier?
Linkje?quote:
Dat staat in ONZ neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
lol Tong heeft ook weer eens gereageerd op mij.
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met een manier, want heb het gebruik in de praktijk niet waargenomen.
Oh dat trieste topic. Zelfs nog speciaal in nws fb gaan vragen of hoer erbij gezet kon worden in de ttquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NWS / Hoer/dievegge gekozen tot mooiste vrouw van Nederland
Wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat trieste topic. Zelfs nog speciaal in nws fb gaan vragen of hoer erbij gezet kon worden in de tt
Watquote:
goed topicquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NWS / Hoer/dievegge gekozen tot mooiste vrouw van Nederland
Narcistische kwal die het probeert weg te wuiven met zijn tong-emoticon.quote:
jawelquote:
sorry ik wist niet dat je boos werd ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Watje mij? Ik ga niet op basis van een Wikipedia uitspraken lopen doen over dat iets zogenaamd kinderachtig is als mijn kennis niet verder reikt dan dat.
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dacht dat hij ook in een bepaald hoekje verbleef.
Meestal opent hij alles in SHO en VBL.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, dacht dat hij ook in een bepaald hoekje verbleef.
maar toen was het ook nog goedkoper tochquote:
Maar is toch juist goed? Dat ik mij geen uitspraken laat ontlokken over iets waar ik naar mijn mening te weinig kennis van heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat je boos werd ;s
Zolang hij hier niet komt heb ik er vrede mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meestal opent hij alles in SHO en VBL.
35 euro ofzo, ga je er toch 2 euro op vooruitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar toen was het ook nog goedkoper toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |