Zou mooi zijn als ze gewoon de finale van vorig jaar blijven uitzenden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:08 schreef HulkHeld het volgende:
Neem aan dat ze direct overschakelen naar Nole.
Vind je dat een gelopen race?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
Vind zelf alleen het vrouwen toernooi nog interessant. Mannen sla ik over.
Die reclames zijn ronduit irritant bij Eurosport, zo fking vaak dat ze het eerste punt missen omdat er weer zo'n kutreclame voor Bet-at-home 'Life is game' voorbij moet komen die daarvoor zorgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze gewoon de finale van vorig jaar blijven uitzenden.Djokovic-Bautista-Augut is in elk geval op Eurosport 1.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die reclames zijn ronduit irritant bij Eurosport, zo fking vaak dat ze het eerste punt missen omdat er weer zo'n kutreclame voor Bet-at-home 'Life is game' voorbij moet komen die daarvoor zorgt.
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen. En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. Nice, op Nederland 1 laten ze Halep zien.quote:
Wawa gaat voor de dubbel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen. En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. Nice, op Nederland 1 laten ze Halep zien.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen.
En Wawrinka dan?quote:En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. [...]
Nadal kan werkelijk niks meer uitrichten tegen een Djokovic. Ik denk dat Nadal over is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, ten eerste vind ik het echt een domper dat Nadal niet verder kon spelen. En ja, vind het ook eigenlijk wel een gelopen race. Weet wel dat Djoko niet in vorm is, maar als ik Andy zo zie gaat die het ook zeker niet halen. En de rest kan al helemaal geen weerstand geven aan Djoko. Nice, op Nederland 1 laten ze Halep zien.
Haha Serena. Bertensquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:20 schreef DO2 het volgende:
Ik vind Serena overigens een grotere zekerheid dan Djokovic. Dus ik begrijp de redenatie niet helemaal.
Nadal is na zijn silent ban nooit meer de oude geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nadal kan werkelijk niks meer uitrichten tegen een Djokovic. Ik denk dat Nadal over is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:28 schreef HulkHeld het volgende:
Stosur wint de eerste set van Halep met 7-0 in de tiebreak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |