Heel Fiji stond op zijn kop. De dag van de winst is ook uitgeroepen tot nationale feestdag. Ze hebben ook zeer overtuigend het goud binnengesleept. Mooie beelden na afloop van de wedstrijd waar het hele team in een kring ging zingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ja! Ik zou zeggen, ga eens wat zoeken/navragen etc
Wat een kanjers!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
David Bailey en Cejhae Greene van #TeamAntiguaAndBarbuda hebben zich allebei geplaatst voor de halve finale op het koningsnummer, beide in een tijd van 10.20. Van harte gefeliciteerd mannen!
Jazeker, bovengenoemde mannen samen met Miguel Francis (19.88 op de 200 meter) en Jarid Jarvis. Die kunnen nog wel eens gaan verrassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat een kanjers!
Hebben jullie ook een estafetteteam?
Ik schrijf ze op voor brons.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker, bovengenoemde mannen samen met Miguel Francis (19.88 op de 200 meter) en Jarid Jarvis. Die kunnen nog wel eens gaan verrassen.
Met hun tijd uit de heats in Beijing vorig jaar zouden ze zilver hebben gepakt in de finale en ook vier jaar terug zou 38,01 genoeg zijn geweest voor zilver. (Na DQ van Team USA beide finales)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet onrealistisch nee, ze zijn zeker een van de kanshebbers
waarom niet erkend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Mijn adoptiekind Francis liep vorige maand trouwens nog een fabelachtige 19.67 op de 200 meter, helaas niet officieel erkend. En nog maar 21 jaar jong.
Zo te lezen is de desbetreffende atletiek baan niet officieel erkend. Het was in ieder geval 2 tienden sneller dan zijn erkende PR van 19.88 een maand eerder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:59 schreef komrad het volgende:
[..]
waarom niet erkend?
Als het een legale tijd was, is hij favoriet voor een medaille ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |