Ik mag hopen dat je een grapje maakt. Eitherway:quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kater ruikt anders dan een poes?
Zegt niemand volgens mij. Maar als jij op een gegeven moment maar blijft slikken dat ze je blijven doorverwijzen en je dan hier aankomt met ik trek het niet meer. Laat ze dat daar bij het ziekenhuis ook eens voelen. Die wanhoop, moet je eens kijken wat dat voor je doet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:34 schreef Fripsel het volgende:
Waar heb ik gezegd dat mijn traject op het fysieke is?
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zegt niemand volgens mij. Maar als jij op een gegeven moment maar blijft slikken dat ze je blijven doorverwijzen en je dan hier aankomt met ik trek het niet meer. Laat ze dat daar bij het ziekenhuis ook eens voelen. Die wanhoop, moet je eens kijken wat dat voor je doet.
Gewoon lekker klagen op FOK! dan hebben we wat te lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Fripsel het volgende:
Jullie weten niet waar je het over hebt, duidelijk.
Ipv defensief doen kan je goed bedoelde adviezen ook ter harte nemen.....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon lekker klagen op FOK! dan hebben we wat te lezen.
Ik zit er zelf middeninquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Fripsel het volgende:
Printerpapiertjesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Also:
[ afbeelding ]
WHAT THE ACTUAL FUCK IS THIS SHIT?!?
[ afbeelding ]
En hier 2 jaar in behandeling gezetenquote:
Nou ja, ik denk van wel eigenlijk, want ik ken geen plaats met zoveel psychisch enigszins verknipte mensen als FOK!.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Fripsel het volgende:
Nogmaals, als je echt hulp wil, pm me en ik kijk zo met je mee naar instanties die eventueel hulp kunnen bieden, al is het maar tijdelijk tot je terecht kunt waar je wilquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Fripsel het volgende:
Schat, mijn zusje heeft in hetzelfde traject gezeten, dat heb ik je ook op de app gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Fripsel het volgende:
Ja dit dus. Lullig maar wel waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:40 schreef Californium het volgende:
Ik heb op het randje gestaan en dan kunnen ze heel snel helpen hoor, trust me. Ze hadden me bijna opgesloten
.
Niet grappig eigenlijk mja.
Allemaal lekker gek. Op de bank. Met een glaasje rose. Hihihiquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:42 schreef Godtje het volgende:
* Godtje knuppel pakt
Het valt me wel op dat alle gekkies kennelijk vrouwen zijn.
Californium, Dqod, Uitstraling, Fripsel.
* Godtje hoenderhok weer dicht doet
En heel erg ditquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elk weekend met een liefje weggaan om je uit je wereldje te trekken is ook een vorm van struisvogelgedrag. En dat verhuizen wat je nu gaat doen is ook sympoombestrijding.
Jij hebt als baby ook de grond iets te vaak gezien zeker?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat elke vrouw hier wel een klap van de molen heeft gehad
Want je bent knettergek omdat je een stukje hulp zoekt, goeiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:42 schreef Godtje het volgende:
* Godtje knuppel pakt
Het valt me wel op dat alle gekkies kennelijk vrouwen zijn.
Californium, Dqod, Uitstraling, Fripsel.
* Godtje hoenderhok weer dicht doet
Wij mannen drinken gewoon in de kroeg en meppen dan af en toe iemand het ziekenhuis in, veel gezonderquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Want je bent knettergek omdat je een stukje hulp zoekt, goeie
At least we have the balls to admit it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |