Vage kennissenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:08 schreef Allures het volgende: Ik bedoelde ook meer gewoon mee gaan met een lokaal iemand of zo. Via couchsurfen of zo. Of vrienden van vrienden van vrienden
Niet te zuinig, ik lette even niet op en mijn nikes waren verzopenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft gister idd flink geregend en gedonderd![]()
Vanmorgen tuindeur open
Auswitz, dat noem ik inderdaad deprimerende cultuurshit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:14 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is deprimerende cultuurshit?
Oorlogsherinneringen enzo?
Ik krijg altijd jeukende bulten in mijn nek van vage kennissenquote:
Lagen die op je balkon?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet te zuinig, ik lette even niet op en mijn nikes waren verzopen
Dat hele 'je bent een vriend van de vriend van de buurvrouw van karel? Oh kom mee dan nieuwe bff! Laten we naar een feestje gaan en samen drugs doenquote:
Een leerling van me is daar vandaag heen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Auswitz, dat noem ik inderdaad deprimerende cultuurshit.
Waar ligt de grens? Tachtigjarige oorlog ook, of is dat te ver weg?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Auswitz, dat noem ik inderdaad deprimerende cultuurshit.
Nee liep even naar de drogist vanuit de super, ik zag dat er wat water lag, maar blijkbaar deed de afvoer het niet, want toen sont ik ineens tot mijn enkels in het waterquote:
Sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeukende bulten in mijn nek van vage kennissen
Plassen stampenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee liep even naar de drogist vanuit de super, ik zag dat er wat water lag, maar blijkbaar deed de afvoer het niet, want toen sont ik ineens tot mijn enkels in het water
Nee, generatiekloofje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ligt de grens? Tachtigjarige oorlog ook, of is dat te ver weg?
Een vriend van mij noemt dat altijd 'vrienden voor het leven gemaakt'quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat hele 'je bent een vriend van de vriend van de buurvrouw van karel? Oh kom mee dan nieuwe bff! Laten we naar een feestje gaan en samen drugs doen' sfeertje onder die maffe reishippies vind ik echt tof
Is weer eens wat anders dan konte bonkequote:
Is toch ook kei leukquote:
Ik heb zo wel echt goede vrienden gemaaktquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een vriend van mij noemt dat altijd 'vrienden voor het leven gemaakt'![]()
Ja stel je voor dat je op vakantie eens probeert een connectie met iemand anders aan te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind die mensen op vakantie die doen alsof ze je beste vrienden zijn na een avond zo raar.
Als ik daar over na ga denken kan ik mezelf nog verdrietig krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ligt de grens? Tachtigjarige oorlog ook, of is dat te ver weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |