Zoals gewoonlijk godverdomme.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:37 schreef Cassius het volgende:
Weinig spektakel in Groningen. Wel een aardige plens water, dat wel.
Hier in Zuid twee harde klappen en daarna was het eigenlijk wel over.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:37 schreef Cassius het volgende:
Het stelde niet veel voor nee.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:37 schreef Cassius het volgende:
Jammer, inderdaadquote:Op maandag 30 mei 2016 20:33 schreef Drugshond het volgende:
Einde oefening... Alles gaat nu letterlijk van rechts van links.
Dat ben ik alweer vergeten. Een jaar of 5 terug is het eens op een nacht keihard losgegaan boven grunn.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:28 schreef Slobeend het volgende:
In Groningen is het niks vergeleken met de nacht van 13 april dit jaar. #neverforget
Ik neem eigenlijk aan (gezien postdatum) dat ze een een tikfout gemaakt hebbenquote:
Dat is al jaren zo.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is een wonder: gerommel in Den Haag.
Ik hoor niets.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is een wonder: gerommel in Den Haag.
quote:
quote:
Jep. Al ben ik altijd wel op m'n hoede voor zo'n uitsmijter die altijd komt op het moment dat je aanneemt dat de bui wel gepasseerd is.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hier in Zuid twee harde klappen en daarna was het eigenlijk wel over.
Alsof er ooit straten blank komen te staan in Holland, kom nou, we wonen niet in Enschede.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:45 schreef Qunix het volgende:
Jeuj! De eerste flitsen hier in Amsterdam
Gelukkig woon ik op een brede dijk en zie ik niet snel problemen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |