ok kom wel een keer bij je koken of je komt hier eten want tempeh is echt 10/10 bestaat niet dat je het niet lekker vind als het goed klaargemaakt isquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ok kom wel een keer bij je koken of je komt hier eten want tempeh is echt 10/10 bestaat niet dat je het niet lekker vind als het goed klaargemaakt is
ja wat een mongol dat 'ie niet thesistools gebruiktquote:Op maandag 30 mei 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat ook voor site trouwens, heeft hij gewoon de eerste de beste link van google aangeklikt?
nee middelbaar scholiertje hoop ikquote:Op maandag 30 mei 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
Huh, is die enquete van een hbo student?
volgens mij hoef je op lagere niveaus doorgaans geen enquetes af te nemen dus ik vrees het wel jaquote:Op maandag 30 mei 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
Huh, is die enquete van een hbo student?
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe liever beide maken we er gezellige dag van
waarom nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel eens met n chick gezoend. Zou het nu niet wweer doen.
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hoef je op lagere niveaus doorgaans geen enquetes af te nemen dus ik vrees het wel ja
vast buitenlander dan denk je nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hoef je op lagere niveaus doorgaans geen enquetes af te nemen dus ik vrees het wel ja
ik zou de regendans doen om met je te dansen in de regenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Zou je met mij in de regen dansen?
Waarom word je daar depri van ;sssquote:Op maandag 30 mei 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou de regendans doen om met je te dansen in de regen
m'n teelbal schiet altijd terug m'n buik in als je zo nederig doetquote:Op maandag 30 mei 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou de regendans doen om met je te dansen in de regen
nee dat was ik niet van planquote:Op maandag 30 mei 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
heey maar dp ben je voortaan op zondag/maandag? ok dan ga ik ff met werk regelen dat ik m'n weekend iets verschuif toch
mattie's vrouw had kinderen geworpen die niet van mattie waren toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die dj van qmusic toch. was vandaag z'n eerste dag bij mattie en wietze weer
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
mattie's vrouw had kinderen geworpen die niet van mattie waren toch?
wil hem wel terugduwen bbyquote:Op maandag 30 mei 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n teelbal schiet altijd terug m'n buik in als je zo nederig doet
Ja, een tweeling. veel te vroeg geboren ook dus daar ook veel zorgen vanquote:Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
mattie's vrouw had kinderen geworpen die niet van mattie waren toch?
als er iets een goed excuus is idd...quote:Op maandag 30 mei 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt fucked up
zou het wel een goed excuus vinden om weer te gaan roken though
krijg je met zo'n achterlijke voornaamquote:Op maandag 30 mei 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, een tweeling. veel te vroeg geboren ook dus daar ook veel zorgen van
wel raar dat je dan en je vrouw en je niet-kinderen in 1 klap kwijt bentquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
als er iets een goed excuus is idd...
Maar echt, die foto maakt het echt helemaal af gewoon. Zo fucking pijnlijk
ja maar zo denken de meeste mensen nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel kut voor hem maar ja aan de andere kant scheelt het een flinke bk geld weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |