ok kom wel een keer bij je koken of je komt hier eten want tempeh is echt 10/10 bestaat niet dat je het niet lekker vind als het goed klaargemaakt isquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ok kom wel een keer bij je koken of je komt hier eten want tempeh is echt 10/10 bestaat niet dat je het niet lekker vind als het goed klaargemaakt is
ja wat een mongol dat 'ie niet thesistools gebruiktquote:Op maandag 30 mei 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat ook voor site trouwens, heeft hij gewoon de eerste de beste link van google aangeklikt?
nee middelbaar scholiertje hoop ikquote:Op maandag 30 mei 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
Huh, is die enquete van een hbo student?
volgens mij hoef je op lagere niveaus doorgaans geen enquetes af te nemen dus ik vrees het wel jaquote:Op maandag 30 mei 2016 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
Huh, is die enquete van een hbo student?
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe liever beide maken we er gezellige dag van
waarom nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel eens met n chick gezoend. Zou het nu niet wweer doen.
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hoef je op lagere niveaus doorgaans geen enquetes af te nemen dus ik vrees het wel ja
vast buitenlander dan denk je nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij hoef je op lagere niveaus doorgaans geen enquetes af te nemen dus ik vrees het wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |