ik zou de regendans doen om met je te dansen in de regenquote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Zou je met mij in de regen dansen?
Waarom word je daar depri van ;sssquote:Op maandag 30 mei 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou de regendans doen om met je te dansen in de regen
m'n teelbal schiet altijd terug m'n buik in als je zo nederig doetquote:Op maandag 30 mei 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou de regendans doen om met je te dansen in de regen
nee dat was ik niet van planquote:Op maandag 30 mei 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
heey maar dp ben je voortaan op zondag/maandag? ok dan ga ik ff met werk regelen dat ik m'n weekend iets verschuif toch
mattie's vrouw had kinderen geworpen die niet van mattie waren toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die dj van qmusic toch. was vandaag z'n eerste dag bij mattie en wietze weer
quote:Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
mattie's vrouw had kinderen geworpen die niet van mattie waren toch?
wil hem wel terugduwen bbyquote:Op maandag 30 mei 2016 18:36 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n teelbal schiet altijd terug m'n buik in als je zo nederig doet
Ja, een tweeling. veel te vroeg geboren ook dus daar ook veel zorgen vanquote:Op maandag 30 mei 2016 18:39 schreef zeer het volgende:
[..]
mattie's vrouw had kinderen geworpen die niet van mattie waren toch?
als er iets een goed excuus is idd...quote:Op maandag 30 mei 2016 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt fucked up
zou het wel een goed excuus vinden om weer te gaan roken though
krijg je met zo'n achterlijke voornaamquote:Op maandag 30 mei 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, een tweeling. veel te vroeg geboren ook dus daar ook veel zorgen van
wel raar dat je dan en je vrouw en je niet-kinderen in 1 klap kwijt bentquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
als er iets een goed excuus is idd...
Maar echt, die foto maakt het echt helemaal af gewoon. Zo fucking pijnlijk
ja maar zo denken de meeste mensen nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel kut voor hem maar ja aan de andere kant scheelt het een flinke bk geld weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |