quote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk codes afgeven als het onweer er al is.
illuminatiquote:Op maandag 30 mei 2016 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
'Georganiseerde onweersbuien'. Het is een complot!
Zoals die intelligente bui vorig jaar die om Breda heen ging, een bochtje langs Tilburg nam en vervolgens stopte voor Den Bosch.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
'Georganiseerde onweersbuien'. Het is een complot!
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoals die intelligente bui vorig jaar die om Breda heen ging, een bochtje langs Tilburg nam en vervolgens stopte voor Den Bosch.
Ja maar toen had ik mijn tractorbeam aangezet.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoals die intelligente bui vorig jaar die om Breda heen ging, een bochtje langs Tilburg nam en vervolgens stopte voor Den Bosch.
Dat gaat flink wat wateroverlast opleveren, goeie test voor ons land.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Al die ploffers boven Duitsland tegen Polen komen nog hier naar toe
Weer even terug kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha, blijft geweldigquote:
Ja net ten oosten daarvan ook. Flitsen rommels en heel veel waterquote:
Ik zie het...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Al die ploffers boven Duitsland tegen Polen komen nog hier naar toe
En thuis. En droog. En als ik de buienradar mag geloven krijgen we hier alleen wat gespetter, en Amersfoort (net wat zuidelijker) wel een flinke buiquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Resistor het volgende:
Oh jottum, nu zie ik pas hoe snel die buien gaan.
Gaat 'leuk' worden in de spits zo. Tegen de tijd dat ik thuis ben zal het in Bunschoten wel druppelen.
Bedankt Merkelquote:Op maandag 30 mei 2016 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
De Rijn en ijssel worden de komende dagen vrij bruin van kleur, gok ik. Komt veel troep uit Duitsland
Beter laten ze Utrecht overlopen en blijft de sluis bij Bodegraven dichtquote:Op maandag 30 mei 2016 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
De Rijn en ijssel worden de komende dagen vrij bruin van kleur, gok ik. Komt veel troep uit Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |