De zekeringen van het forceshield zijn eruit geklapt?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:47 schreef Rabieluh het volgende:
godberfuck wat een knal in Breda teringtyfus
Ik zag hem net toevallig op lightingmapsquote:Op maandag 30 mei 2016 16:47 schreef Rabieluh het volgende:
godberfuck wat een knal in Breda teringtyfus
Die hebben wel een optater gehad, inslag vlakbij, al paar uur geen onweer of wat en dan deze poffertquote:Op maandag 30 mei 2016 16:47 schreef Infection het volgende:
[..]
De zekeringen van het forceshield zijn eruit geklapt?
Gaat nog wel gebeurenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Infection het volgende:
Als die rode pitten nou allemaal even met elkaar verbinden...
hier ook en veel warmer dan een paar uur terug...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef F1gamer het volgende:
jullie hebben allemaal over regen en onweer
hier nog steeds strak blauwe lucht en zon
Niets blijft gespaard.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Komt allemaal nog deze kant op, heel die band tot aan Polen
Tegen de tijd dat het in Gouda is krijgen wij alleen miezerquote:Op maandag 30 mei 2016 17:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
230 ontladingen per minuut in dit gedeelte
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het koelt af
[ afbeelding ]'
Gaat allemaal langzaam dood nu
Het voelt hier in provincie Utrecht anders warmer dan voorheen...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het koelt af
[ afbeelding ]'
Gaat allemaal langzaam dood nu
Herkenbaar.quote:
Genoeg voor de komende 5 jaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:12 schreef Rabieluh het volgende:
Breda heeft z'n portie wel gehad denk ik zo.
Oh, dat was jij. Ik zag de foto al voorbij komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:19 schreef INViCTuS het volgende:
Weinig onweer hier, maar wel dikke hagelstenen. Zojuist op twitter geplaatst en geretweet door weerplaza,buienradar en \helga
Neen helaas.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:24 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
https://www.facebook.com/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif
Hier in de stad
10km verderop nog potdichtquote:Op maandag 30 mei 2016 17:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat denk jij, Nattekat? Zal het forcefield Leiden en omstreken werken? Hier in Oude Wetering in ieder geval volop zon nu.
Ja, dat is makkelijk codes afgeven als het onweer er al is.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:11 schreef Infection het volgende:
Code oranje voor het midden, oosten, zuiden en noorden![]()
[ afbeelding ]
Hier in het midden is nog niets hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk codes afgeven als het onweer er al is.
Heel even geduld nogquote:Op maandag 30 mei 2016 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Hier in het midden is nog niets hoor.
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk codes afgeven als het onweer er al is.
illuminatiquote:Op maandag 30 mei 2016 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
'Georganiseerde onweersbuien'. Het is een complot!
Zoals die intelligente bui vorig jaar die om Breda heen ging, een bochtje langs Tilburg nam en vervolgens stopte voor Den Bosch.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
'Georganiseerde onweersbuien'. Het is een complot!
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoals die intelligente bui vorig jaar die om Breda heen ging, een bochtje langs Tilburg nam en vervolgens stopte voor Den Bosch.
Ja maar toen had ik mijn tractorbeam aangezet.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoals die intelligente bui vorig jaar die om Breda heen ging, een bochtje langs Tilburg nam en vervolgens stopte voor Den Bosch.
Dat gaat flink wat wateroverlast opleveren, goeie test voor ons land.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Al die ploffers boven Duitsland tegen Polen komen nog hier naar toe
Weer even terug kijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hahaha, blijft geweldigquote:
Ja net ten oosten daarvan ook. Flitsen rommels en heel veel waterquote:
Ik zie het...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Al die ploffers boven Duitsland tegen Polen komen nog hier naar toe
En thuis. En droog. En als ik de buienradar mag geloven krijgen we hier alleen wat gespetter, en Amersfoort (net wat zuidelijker) wel een flinke buiquote:Op maandag 30 mei 2016 16:02 schreef Resistor het volgende:
Oh jottum, nu zie ik pas hoe snel die buien gaan.
Gaat 'leuk' worden in de spits zo. Tegen de tijd dat ik thuis ben zal het in Bunschoten wel druppelen.
Bedankt Merkelquote:Op maandag 30 mei 2016 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
De Rijn en ijssel worden de komende dagen vrij bruin van kleur, gok ik. Komt veel troep uit Duitsland
Beter laten ze Utrecht overlopen en blijft de sluis bij Bodegraven dichtquote:Op maandag 30 mei 2016 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
De Rijn en ijssel worden de komende dagen vrij bruin van kleur, gok ik. Komt veel troep uit Duitsland
Uiteraard. Dat doen we gelukkig paar 4 dagen nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag zal wel weer de dans ontspringen
Zal je maag wel zijn.quote:
Ik heb wel absurde honger ja, gelukkig zijn m'n 10 vissticks net klaar.quote:
Smaakt ie?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:04 schreef Nattekat het volgende:
De bloemkool heeft Leiden bereikt. Ik herhaal: de bloemkool heeft Leiden bereikt.
Nog steeds grauw en saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |