Je bent vrij om er een 'e' tussen te gooien als het je stoort.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:44 schreef Leandra het volgende:
Goeie TT, zo doe ik het ook altijd als ik een woord kwijt ben
Ok, want ik koos ook bewust voor deze spelling, of ie nou goed of fout bevonden wordt.quote:
Zelfs Onze Taal is niet helemaal duidelijk in haar verklaring...quote:Op maandag 30 mei 2016 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ok, want ik koos ook bewust voor deze spelling, of ie nou goed of fout bevonden wordt.
quote:Ook mogelijk, en in de officiële spelling alleen juist: googelen
Taal is wel vaker vaag, en het is ook geen wet van Meden en Perzen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs Onze Taal is niet helemaal duidelijk in haar verklaring...
https://onzetaal.nl/taala(...)derlandse-vervoeging
Ze noemen het googlen, en geven dan diverse vervormingen, om vervolgens daaronder dit te zetten:
[..]
Het lijkt er zelfs op dat googlen de voorkeursspelling is, terwijl googelen de officiële spelling isquote:Op maandag 30 mei 2016 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Taal is wel vaker vaag, en het is ook geen wet van Meden en Perzen.
Doel is echter het communiceren en dan maakt het weinig uit of dat ik googlen of googelen schrijf.
Dat bedoel ik dus, volgens mij ook gewoon omdat googelen helemaal niet logisch is.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt er zelfs op dat googlen de voorkeursspelling is, terwijl googelen de officiële spelling is
Ja, wat dat betreft is googlen ook gewoon handiger, dat scheelt verwarring bij mensen die niet zo taalvaardig zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, volgens mij ook gewoon omdat googelen helemaal niet logisch is.
Verwarrend met goochelen, waar sommige mensen ook gewoon 'googelen' voor schrijven, met googlen weet je precies wat er bedoeld wordt.
Dat laatste wilde ik dus niet hardop zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is googlen ook gewoon handiger, dat scheelt verwarring bij mensen die niet zo taalvaardig zijn.
Er staat in hoeveel geheugen je max per slot erin kan stoppen, zeker weten dat die info erin staat.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:09 schreef chufi het volgende:
Handleiding is gevonden op internet, maar ik heb er alsnog weinig aan..
Sas zit in de hal voor de brievenbus.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het niet door de beugel kan dan moet Sacha me maar noten
met die smiley krijg er automagisch éénquote:Op maandag 30 mei 2016 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het niet door de beugel kan dan moet Sacha me maar noten
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:14 schreef sacha het volgende:
[..]
met die smiley krijg je er automagisch één
wat is eigenlijk de voorkant van een brievenbus?quote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sas zit in de hal voor de brievenbus.
Ah, mijn pakketje is er zie ik.
Ligt eraan aan welke kant je staat.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:19 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is eigenlijk de voorkant van een brievenbus?
Ja zeg, dan houdt het op.quote:
Mijne nog steeds niet.. Maar ik ga nu gewoon boodschappen doen omdat het in de brievenbus mag..quote:Op maandag 30 mei 2016 13:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sas zit in de hal voor de brievenbus.
Ah, mijn pakketje is er zie ik.
Heldquote:Op maandag 30 mei 2016 13:47 schreef sacha het volgende:
Dirk!![]()
http://nos.nl/artikel/210(...)strikte-zeehond.html
Dat m.i. gaat wat ver, maar het is wel heel netjes wat hij gedaan heeft, ik geef een pluim.quote:
Geen briefje in de bus hier, maar ze weten te melden dat de eerste poging mislukt is en morgen weer komen...quote:Op maandag 30 mei 2016 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch maar even op een droog moment wat boodschappen gaan doen, het kan weer los wat mij betreft.
Toch maar thuisblijven dan.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen briefje in de bus hier, maar ze weten te melden dat de eerste poging mislukt is en morgen weer komen...
Ik ben nog geen 30 min weggeweest, en als er dan iemand komt ligt er altijd een briefje.. Ik vertrouw de maandag koerier niet..... De melding op de app was pas 2 uur laterquote:
Dat verhaal op WGR van die gast die ipv een foon van 700 euro een of ander koolstof ding van een paar tientjes ontving, da's pas balen, en nog belachelijker dat het bedrijf ook nog het gore lef heeft om moeilijk te gaan doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30 min weggeweest, en als er dan iemand komt ligt er altijd een briefje.. Ik vertrouw de maandag koerier niet..... De melding op de app was pas 2 uur later
quote:Op maandag 30 mei 2016 13:47 schreef sacha het volgende:
Dirk!![]()
http://nos.nl/artikel/210(...)strikte-zeehond.html
DHL doet dat nietquote:Op maandag 30 mei 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30 min weggeweest, en als er dan iemand komt ligt er altijd een briefje.. Ik vertrouw de maandag koerier niet..... De melding op de app was pas 2 uur later
Met DHL kies ik een ophaalpunt. Die zit om de hoek. En tot 22:00 openquote:Op maandag 30 mei 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn dan..
Om 15:19 zouden ze langs zijn geweest.... Toen zat ik braaf thuis
Wat lul jij nou weerquote:
Dat heb ik niet hier, zelfs geen weerquote:
Ja geen ramenquote:
Ouwe zemelaarquote:
quote:
1 hondjequote:Op maandag 30 mei 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder beesten deze keer mag ik hopen.. Het was tenslotte weekend
Paranoia gasten wonen daarquote:Op maandag 30 mei 2016 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, ze zullen toch niet dat 'vestjasding' verkeerd bezorgd hebben.
Maar als je zo graag een note wilt geef je die toch zelfquote:Op maandag 30 mei 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat, plus dat je die note vergeten bent![]()
Ja, als mod kan ik dat zien
Bij wat tuintjes, bloemetjes en ee waterputquote:Op maandag 30 mei 2016 23:50 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste plek in Friesland waar ik uitstapte en het boemeltreintje dat het complete noorden afreist.
Ja geen idee wat zij tegenwoordig allemaal uitspookt....quote:Op maandag 30 mei 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet ik m wel verdienen natuurlijk
Insectenhotelding, geen waterputquote:Op maandag 30 mei 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij wat tuintjes, bloemetjes en ee waterput
Had ik het over paarden?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:59 schreef drakin het volgende:
Liepen geen paarden rond, weiland ernaast wel schapen
nee sufkut, beestenquote:
quote:
Je ziet er ook niks van het plaatsje waar ik was en toch is het niet ver van het station.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok geen idee dus.. Ik zie wel een trein maar geen station..
Buitenpost stond daar niet altijd een vliegtuig op een dak of in de tuin? Zoiets staat me bij van vroeger toen we altijd naar Harlingen redenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Je ziet er ook niks van het plaatsje waar ik was en toch is het niet ver van het station.
Ik was hier http://www.dekruidhof.nl/
Geen idee, weet je zeker dat je ze niet ziet vliegen? Wie zet nou een vlieguig op zijn dak?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Buitenpost stond daar niet altijd een vliegtuig op een dak of in de tuin? Zoiets staat me bij van vroeger toen we altijd naar Harlingen reden
Was vroeger.. Kan ook Hardegaryp zijn of Quatrebras...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, weet je zeker dat je ze niet ziet vliegen? Wie zet nou een vlieguig op zijn dak?
Ik vind wel deze als ik google op vliegtuig op dakquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vroeger.. Kan ook Hardegaryp zijn of Quatrebras...
Er is een vliegveld in Leeuwarden, die was er toen ook.quote:
Ja dat weet ik .. Daar zat mn vader in deinstquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is een vliegveld in Leeuwarden, die was er toen ook.
Buitenpost, pake & beppequote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Buitenpost stond daar niet altijd een vliegtuig op een dak of in de tuin? Zoiets staat me bij van vroeger toen we altijd naar Harlingen reden
Een een leuk museum + kruidentuinquote:
Je bent nooit te jong om te googelen op histerische foto's van Buitenpost, Hurdegaryp of Quatrebras.quote:
Ik zal het vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent nooit te jong om te googelen op histerische foto's van Buitenpost, Hurdegaryp of Quatrebras.
Was het zoiets als laatst in dat funda topic stond? Die had van alles half het huis in geschoven aan voertuigen.quote:
Nee het stond gewoon op een dak...volgens mijquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het zoiets als laatst in dat funda topic stond? Die had van alles half het huis in geschoven aan voertuigen.
Morgen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:13 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen.. Houden we het vandaag droog of niet?
Mijn pakje is reeds binnen. 5 minuten voor tijdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Morgen.
Geen idee, nu is het nog droog iig, maar het zal me verder worst wezen, ik blijf vandaag binnen, verwacht mijn geheugenreepjes voor 14 u. en zodra ik die heb, ram ik die even die pc in.![]()
Heb gisteren nog iets besteld, daar zat ik al weken op te wachten, maar wilde pas bestellen zodra het leverbaar was, en eergisteren checkte ik en toen was dat nog niet het geval en gisteren dus wel, meteen besteld dus, dat zal morgen of overmorgen dan arriveren, en dan ben ik echt voorlopig even uitgekocht............quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn pakje is reeds binnen. 5 minuten voor tijd
Stel tong geen kritische vragen, daar kan ie niet tegen, dan gaan zijn maag en darmen opspelen en gaat ie stampvoeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:20 schreef chufi het volgende:
Word je daar niet moe van ? Elke keer weer een ban?
Bedankt. Ja en het gekke is volgens mij heeft ze nooit gesport of zo.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Gecondoleerd lieve TH, niet leuk, maar wel een mooie hoge leeftijd heeft ze gehaald!
Ah OK . Dan maar even boodschappen gaan doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel tong geen kritische vragen, daar kan ie niet tegen, dan gaan zijn maag en darmen opspelen en gaat ie stampvoeten.
En altijd gerookt als een ketter en dagelijks een borreltje?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bedankt. Ja en het gekke is volgens mij heeft ze nooit gesport of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Treehut362 op 31-05-2016 10:39:05 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
statistieken kloppen niet altijd he?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bedankt. Ja en het gekke is volgens mij heeft ze nooit gesport of zo.
Nee, vette jus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En altijd gerookt als een ketter en dagelijks een borreltje?
Geen 3 daagse ivm onweer gisteren? Of begint ie vandaag pas?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:34 schreef Treehut362 het volgende:
Vanavond![]()
![]()
![]()
Avondvierdaagse
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, haar oudste zus was ook 98 geworden en haar moeder 96.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
statistieken kloppen niet altijd he?
Ze had vast goede boomhuisbouwgenen.
Vandaag beginnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen 3 daagse ivm onweer gisteren? Of begint ie vandaag pas?
Er bestaan echt mensen die op die manier 100 zijn geworden, maar het lijkt me toch verstandiger om dat met mate te doen, en geheel onthouden is sowieso ongezond, dat wekt frustraties op en is daarom slecht voor je hart.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En altijd gerookt als een ketter en dagelijks een borreltje?
Er is natuurlijk een sterke fundatie nodig voor al die kleine boomhutjes die na hun komen en ook groot willen worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja, haar oudste zus was ook 98 geworden en haar moeder 96.
Het is ook maar een paar procent van alle rokers die dat halen, maar dat zijn wel de grootste zeurkezen die beweren dat roken helemaal niet slecht voor je is, want ze zijn er tenslotte oud mee gewordenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er bestaan echt mensen die op die manier 100 zijn geworden, maar het lijkt me toch verstandiger om dat met mate te doen, en geheel onthouden is sowieso ongezond, dat wekt frustraties op en is daarom slecht voor je hart.
Nou ik ken geen een roker die de honderd haalt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook maar een paar procent van alle rokers die dat halen, maar dat zijn wel de grootste zeurkezen die beweren dat roken helemaal niet slecht voor je is, want ze zijn er tenslotte oud mee geworden
Verdorie, en ik maar altijd denken dat er vitaminen inzaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook maar een paar procent van alle rokers die dat halen, maar dat zijn wel de grootste zeurkezen die beweren dat roken helemaal niet slecht voor je is, want ze zijn er tenslotte oud mee geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt me vrij logisch dat roken nooit gezond kan zijn, het is wel erg lekker, en zolang je het met mate doet kan je er best aardig oud mee worden."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb er ooit 1 vaag gekend die er toen bijna was, vrouw ver in de 90 en maar beweren dat als zij er zo oud mee kon worden dat het helemaal niet slecht kon zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik ken geen een roker die de honderd haalt.
Wat is het verchil tussen de echte geboortedatum en de officiele?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een sterke fundatie nodig voor al die kleine boomhutjes die na hun komen en ook groot willen worden.
Mijn Beppe werd 96, en mijn oerbeppe bijna 91 (1 dag voor haar echte geboortedatum, 3 dagen voor de officiele)
winterquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wat is het verchil tussen de echte geboortedatum en de officiele?
Aldus zuster Klivia. Wat is er trouwens kritisch aan de vraag van Chufi ?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel tong geen kritische vragen, daar kan ie niet tegen, dan gaan zijn maag en darmen opspelen en gaat ie stampvoeten.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdorie, en ik maar altijd denken dat er vitaminen inzaten.Het beste is om er maar gewoon niet aan te beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt me vrij logisch dat roken nooit gezond kan zijn, het is wel erg lekker, en zolang je het met mate doet kan je er best aardig oud mee worden.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Eerlijk gezegd wil ik de 100 ook niet halen, mijn oma wordt dit jaar 105 jr en mijn moeder is pas 84 jr geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik ken geen een roker die de honderd haalt.
Na 30 jaar sinds 2 jaar gestopt. Sindsdien is het kwakkelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het beste is om er maar gewoon niet aan te beginnen.
Wat een lang verhaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:49 schreef drakin het volgende:
In 1893 was de winter zo streng dat een gezin met een hoogzwangere vrouw ingesloten zat, ze hebben een dochtertje gekregen en pas dagen later kon vader de deur uit om dit te melden bij de gemeente. Daardoor kwam de aangifte te laat en heeft ze 90 mooie verjaardagen mogen vieren die elk jaar 2 dagen later waren dan haar geboortedag.
Dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:49 schreef drakin het volgende:
In 1893 was de winter zo streng dat een gezin met een hoogzwangere vrouw ingesloten zat, ze hebben een dochtertje gekregen en pas dagen later kon vader de deur uit om dit te melden bij de gemeente. Daardoor kwam de aangifte te laat en heeft ze 90 mooie verjaardagen mogen vieren die elk jaar 2 dagen later was dan haar geboortedag.
Wel een bijzonder verhaalquote:
Ja dat was nog in de negentiende eeuw.quote:
Misschien weer beginnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 30 jaar sinds 2 jaar gestopt. Sindsdien is het kwakkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Bij jou geboortedag waait de wind altijd door de bomenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:51 schreef Treehut362 het volgende:
Toen ik werd geboren toen stormde het. Uit voorzorg zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat als er eventueel complicaties op zouden treden, dan konden we misschien niet meer naar buiten zo stormde het.
Te prijzig.quote:
Het zal best, maar ik rook al 40 jaar met veel plezier.quote:Het aantal kettingrokers is in 15 jaar tijd bijna gehalveerd. Er zijn weliswaar meer twintigers die een sigaret opsteken dan vijftigers, maar daar zitten er beduidend minder tussen die een pakje per dag oproken. 'Roken is niet meer hip.'
Kwam ik vroeger een paar keer per week. Lees nu via de PC.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:52 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ga de krant(en) lezen in de bibliotheek (drie weken vacantie).
Dat was voor mij ook de eerste 2 jaar na het stoppen, zit nu op 6 jaar gestopt en het gekwakkel is wel zo'n beetje over.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 30 jaar sinds 2 jaar gestopt. Sindsdien is het kwakkelen.
Ik werd geboren vlak voor de barre winter van 62/63. Lag als baby met handschoentjes in de wieg. De waal was dichtgevroren en Reinier Paping won de elfstedentocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij jou geboortedag waait de wind altijd door de bomen
Ik heb nooit met plezier gerookt. Waarom wel is me een raadsel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD, 31-5-16 - 10:30 u.
[..]
Het zal best, maar ik rook al 40 jaar met veel plezier.
Dan kwakkel ik straks met je meequote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de eerste 2 jaar na het stoppen, zit nu op 6 jaar gestopt en het gekwakkel is wel zo'n beetje over.
Volgens mijn werd er altijd iets gezegd van na 7 jaar zijn je longen weer schoon.quote:
Ik zit op 3 jaar nuquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook de eerste 2 jaar na het stoppen, zit nu op 6 jaar gestopt en het gekwakkel is wel zo'n beetje over.
Dat is toch al 3 jaar voorsprong op al die rokende twijfelaars.quote:
Thuis deed ik het altijd gewoon binnen... Nu mogen rokende gasten mn balkon opquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:08 schreefhuis deed drakin het volgende:
Ik heb het alleen wel sneller koud nu ik niet meer gewend ben meerdere malen per dag even buiten te staan.
Ja ja, en als je een leuke alleenstaande dame op bezoek zou hebben die rookt en het is koud buiten en het regent, dan zet je haar gewoon op balkon.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis deed ik het altijd gewoon binnen... Nu mogen rokende gasten mn balkon op
Mijn balkon is afgeschermd met glas dus ja en dan ga ik er gezellig bij zitten en zet een heatertje aanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, en als je een leuke alleenstaande dame op bezoek zou hebben die rookt en het is koud buiten en het regent, dan zet je haar gewoon op balkon.
Ok, en als ze dan wil blowen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn balkon is afgeschermd met glas dus ja en dan ga ik er gezellig bij zitten en zet een heatertje aan
Ik rookte buiten zodra mijn kind er was, en bezoek ging gewoon meequote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis deed ik het altijd gewoon binnen... Nu mogen rokende gasten mn balkon op
Dan mag ze er onder de dekens aan trekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, en als je een leuke alleenstaande dame op bezoek zou hebben die rookt en het is koud buiten en het regent, dan zet je haar gewoon op balkon.
Dat was wel mn overbuurvrouw weet je .. Kan het balkon vanaf hier net zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is niet verstandig om in 020 met een dekentje over je heen op balkon te gaan zitten.
Mooi mijn geheugen is er, kan ik aan de slag.![]()
Het roken is haar fataal geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was wel mn overbuurvrouw weet je .. Kan het balkon vanaf hier net zien
Paar weken ervoor ook, toen zat ik bij mijn broertje, die kijkt dat altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week was het nogmaals bij opsporing verzocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef drakin het volgende:
Wat is de wereld toch mooi en wat zijn we lief voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
Want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon omdatquote:
OK.dan zal het wel zo zijn.... Wel eens een vakantie scharreltje gehad vandaar, maar dat is al wel heel lang geledenquote:
Voor vakantiescharreltjes ga jij naar 058?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.dan zal het wel zo zijn.... Wel eens een vakantie scharreltje gehad vandaar, maar dat is al wel heel lang geleden
Skylgequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor vakantiescharreltjes ga jij naar 058?
Dan is het wel heel erg lang geleden, dat festival bestaat toch al ergens tussen de 30 en 40 jaar ofzo?quote:
Ik hou het dan op 30 of zo.. Ik ben er iig nooit geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg lang geleden, dat festival bestaat toch al ergens tussen de 30 en 40 jaar ofzo?
Even een massage halen
EN gaat het sneller nu?quote:
Tijdenlang veel gefietst. Kreeg altijd pijn m'n ballen/zadelpijn. Gevoelloos eerder.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:31 schreef chufi het volgende:
Tering wat is wielrennen een pijnlijk beroep... Net iets meer dan 2 uur op de fiets gezeten maar das best wel pijnlijk zitten na een tijdje
Ja zadelpijn en dove ballenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdenlang veel gefietst. Kreeg altijd pijn m'n ballen/zadelpijn. Gevoelloos eerder.
Mijn broer is weer op route. Vanaf Zuid Frankrijk naar huis.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:51 schreef chufi het volgende:
Moet gewoon regelmatig even een tussenstopje maken
Das een heel eind iid.. Heb ook wel eens gedacht om richting Spanje te fietsen... maar ik begin er nu iig niet aan.. Wie weet over 15 jaar of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer is weer op route. Vanaf Zuid Frankrijk naar huis.
Dan ben je 80quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een heel eind iid.. Heb ook wel eens gedacht om richting Spanje te fietsen... maar ik begin er nu iig niet aan.. Wie weet over 15 jaar of zo
Dat noemen ze een autoquote:
doe nou toch eens dingen nu!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een heel eind iid.. Heb ook wel eens gedacht om richting Spanje te fietsen... maar ik begin er nu iig niet aan.. Wie weet over 15 jaar of zo
Precies koop een autoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:10 schreef sacha het volgende:
gisteren iemand overleden, al tijden moe, niets aan de hand zegt arts, met Pinksteren opgenomen in ziekenhuis, oh jee, uitgezaaide longkanker, ook nog ontstoken hartzakje, spuit in hartzakje, inwendige bloeding, coma, dood.
daar ga je zeker op zitten wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ben ik npg niet gek genoeg om het te doen
Ik ga morgen lekker naar Zaandamquote:
Daar rij ik wel langsquote:
Ik heb wel een shortbread voor je, graaien want ze zijn zo opquote:
Was ook niet voor jou, je bent niet blauwquote:
Oh is het daarom....quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou, je bent niet blauw
Ja johquote:
Hier niet, maar heb er weinig last van, was niet van plan de deur uit te gaan, hooguit misschien rond 18 u. even een uurtje naar de overkant.quote:
Zo koud is het toch niet, je kunt best de balkondeuren op een kier zetten en dan bepalen de poezen zelf wel of ze naar buiten gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier niet, maar heb er weinig last van, was niet van plan de deur uit te gaan, hooguit misschien rond 18 u. even een uurtje naar de overkant.
Ben dit weer nu wel echt helemaal beu, ik (en de poezen) wil gewoon zon en mijn balkondeur open.
Het is meer dat ik gewoon nog geen zomergevoel heb.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo koud is het toch niet, je kunt best de balkondeuren op een kier zetten en dan bepalen de poezen zelf wel of ze naar buiten gaan
Ik heb gewoon in mn korte broek en op sandalen boodschappen gedaan.. En zonder jasquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gewoon nog geen zomergevoel heb.
Ik ook. Om 8 uur. Het regende zelfs.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in mn korte broek en op sandalen boodschappen gedaan.. En zonder jas
Toch zonder sokken mag ik hopenquote:Op woensdag 1 juni 2016 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in mn korte broek en op sandalen boodschappen gedaan.. En zonder jas
KEESquote:
Koekje erbijquote:
De meisjes waren er nog niet.quote:
Ze zijn er nog wel hoorquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch ook al heel oud inmiddels..
Nog erger!!!! Ik weet van 75% geen eens hoe ze hetenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef tong80 het volgende:
De kaas is op. Zo voetballen kijken naar een elftal waar ik van de helft niet weet waar ze spelen. In 74 en 88 wist ik zelfs de reserves op te noemen.
Zie mijn post in TTKquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog erger!!!! Ik weet van 75% geen eens hoe ze heten
Kan hem zelf al niet meer vinden.quote:
Hahaha Wat is TTK for fuck sakequote:
Vandaar dat ik het niet kenquote:
Ik lees, theater haat ik Kunst heb ik ook niks meequote:
Ik lees nu de Voddekoningin, En heb Ika Gerritsen met Beschadigd op mijn e reader staan. Ika is een ex collega van mequote:Op woensdag 1 juni 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb al heel lang geen boek meer gelezen..
Koop je de boeken of leen je ze van de Bieb?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees nu de Voddekoningin, En heb Ika Gerritsen met Beschadigd op mijn e reader staan. Ika is een ex collega van me
Suckyourfuckupquote:
Wat een leven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees, theater haat ik Kunst heb ik ook niks mee
Zoek een mooi kaftquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb al heel lang geen boek meer gelezen..
Die Ika. Ikadea ?quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees nu de Voddekoningin, En heb Ika Gerritsen met Beschadigd op mijn e reader staan. Ika is een ex collega van me
Kopen is zo jaren 1990.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop je de boeken of leen je ze van de Bieb?
Ah.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee was tijdelijk.. Ze spraken over alu-hoedjes en die hd ik nog
Ik ben een beetje pissed dat wel.. Krijg ik gisteravond (22 uur) een mailtje met het verzoek tot een gesprek deze week nog,en of ik wat tijden door kan geven.. wel rekening houden met het tijd verschil met CHicago... Dus ik geef 2 tijden door op donderdag en vrijdag, maar nu heb ik de hele dag niks gehoord, geen enkele feedback.. Moet ik dan morgen wel rekening houden met de mogelijkheid dat ze me bellen of niet..quote:
Zie je vanzelf bij gemiste gesprekken staan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een beetje pissed dat wel.. Krijg ik gisteravond (22 uur) een mailtje met het verzoek tot een gesprek deze week nog,en of ik wat tijden door kan geven.. wel rekening houden met het tijd verschil met CHicago... Dus ik geef 2 tijden door op donderdag en vrijdag, maar nu heb ik de hele dag niks gehoord, geen enkele feedback.. Moet ik dan morgen wel rekening houden met de mogelijkheid dat ze me bellen of niet..
Ligt eraan hoe 'eager' je bent.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een beetje pissed dat wel.. Krijg ik gisteravond (22 uur) een mailtje met het verzoek tot een gesprek deze week nog,en of ik wat tijden door kan geven.. wel rekening houden met het tijd verschil met CHicago... Dus ik geef 2 tijden door op donderdag en vrijdag, maar nu heb ik de hele dag niks gehoord, geen enkele feedback.. Moet ik dan morgen wel rekening houden met de mogelijkheid dat ze me bellen of niet..
Je bent er dan toch, dan hoef je je niet druk te maken en neem je gewoon vriendelijk op.quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
Ik zie het wel.. Ben waarschijnlijk toch gewoon thuis. Maar ik vind het ongepast als ze zonder bevestiging bellen.. Ook al heb ik er niet om gevraagd..``
Ja in mn steenkool Amerikaans...quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent er dan toch, dan hoef je je niet druk te maken en neem je gewoon vriendelijk op.
Weet het nog, alleen niet meer wie, iets met een neef?quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu toevallig een film over een familie die op 1 na allemaal doof zijn... Zo'n familie had ik afgelopen zomer over de vloer
Buitenlandse nummers neem ik nooit op, ze mailen maar.quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:06 schreef chufi het volgende:
Ik zie het wel.. Ben waarschijnlijk toch gewoon thuis. Maar ik vind het ongepast als ze zonder bevestiging bellen.. Ook al heb ik er niet om gevraagd..``
Nee kennissen van mn dochter mij onbekend en last minute wist ze nog te melden dat ze doof waren op 1 na ..quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet het nog, alleen niet meer wie, iets met een neef?
Ha ha ha wat een drukte.quote:Op donderdag 2 juni 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu toevallig een film over een familie die op 1 na allemaal doof zijn... Zo'n familie had ik afgelopen zomer over de vloer
quote:
Nou nu is daar nog niemand wakker dat is zekerquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zit je dan, naast de telefoon, goedemorgen.
Hoe staan de zaken ?quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nu is daar nog niemand wakker dat is zeker
Mijn dag zit er op... Nog niets gehoord dus.. EN nu neem ik ook niet meer op als er nog gebeld wordtquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zit je dan, naast de telefoon, goedemorgen.
Niet netjes van ze.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dag zit er op... Nog niets gehoord dus.. EN nu neem ik ook niet meer op als er nog gebeld wordt
Er was tenslotte een tijd afgesproken.quote:
Ik heb mijn voorkeur doorgegeven want daar hadden ze om gevraagd. Dat ze daar dan niet op antwoorden vind ik onbeleefd en als ze van mening zouden zijn verandert dan nog verwacht je minstens een antwoordquote:Op donderdag 2 juni 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was tenslotte een tijd afgesproken.
Dit is een pakjes gesteggel gewordenquote:Op donderdag 2 juni 2016 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mijn voorkeur doorgegeven want daar hadden ze om gevraagd. Dat ze daar dan niet op antwoorden vind ik onbeleefd en als ze van mening zouden zijn verandert dan nog verwacht je minstens een antwoord
Waarom danquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het gaat niet over pakjes en er is nergens onenigheid.
Spannnedquote:Op donderdag 2 juni 2016 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
om een Amerikaans belletje deze kant op
Nou ik ben er al bijna weer klaar mee.. Morgen nog een kans.. Maar zo ga je niet met mensen om.. Maar ja Amerikanen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nu Sas bellen om te zeggen dat ze niet verder hoeft te zoeken naar BMW's op het strand?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
Echt ze proberen allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nu Sas bellen om te zeggen dat ze niet verder hoeft te zoeken naar BMW's op het strand?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 2 juni 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
Echt ze proberen allesja zet jij ook ff de ctb locker op je pjoeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik nu Sas bellen om te zeggen dat ze niet verder hoeft te zoeken naar BMW's op het strand?
...
Racistquote:Op donderdag 2 juni 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik ben er al bijna weer klaar mee.. Morgen nog een kans.. Maar zo ga je niet met mensen om.. Maar ja Amerikanen...
z'n oma begravenquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moest ie vandaag ook al weer doen?
Uitvaart van Oma,tochquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moest ie vandaag ook al weer doen?
Koekje erbijquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja glad vergeten.. Die zijn nu met zn allen de kroeg in
Dat is een probleemquote:
Ik ook kipquote:
Al weer terug thuis.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja glad vergeten.. Die zijn nu met zn allen de kroeg in
Late reactie ik download ze. E Readerquote:Op woensdag 1 juni 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Koop je de boeken of leen je ze van de Bieb?
2 secondequote:
Ooit was dat normaal langs de kust. Oren dichtquote:
Prachtiquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een tering herrie.. De vijand hoort gelijk dat we er aan komen...
Pracquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij oefenen ze nog steeds op Vlieland en Terschelling.. Maar Sas zal daar wel het fijne van wetenquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit was dat normaal langs de kust. Oren dicht
tis hier nog steeds normaal want Cornfield Rangequote:Op donderdag 2 juni 2016 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit was dat normaal langs de kust. Oren dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |