hardopquote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaker de p gehaald als ik dit zo lees.
Jeetjequote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ey oppassen hequote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
[..]
TR, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 30 mei 2016 12:52 schreef Germano het volgende:
Ja hoor, een meisje hier en Gianni komt ook weer. Gore hond.
Zeeland lijkt me trouwens best chill om te wonen, super goedkope woningen bijna direct aan zee, lekker rustigquote:Op maandag 30 mei 2016 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen denken gelijk aan boerinnen, klederdracht en gereformeerden bij Zeeland![]()
Je weet blijkbaar niet hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ey oppassen heheb connecties met mods hier jeweettoch
Is in te vullen naar eigen inzicht.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je zeecontainers bedoelde
Als je in Zeeuws-Vlaanderen woont ben je redelijk fucked ja. Geen ov. Altijd door de tunnel naar de rest van Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeeland lijkt me trouwens best chill om te wonen, super goedkope woningen bijna direct aan zee, lekker rustig
Maar ja, je zit wel redelijk afgesloten van de rest van Nederland volgens mij als je van het ov afhankelijk bent
Ja, enorm chill. Ik ben er een paar weekenden terug geweest en hoef er de komende paar jaar niet meer naartoe. Althans, niet daar.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeeland lijkt me trouwens best chill om te wonen, super goedkope woningen bijna direct aan zee, lekker rustig
Maar ja, je zit wel redelijk afgesloten van de rest van Nederland volgens mij als je van het ov afhankelijk bent
Gaat dit over mij?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:56 schreef deadprez het volgende:
connecties heb je niks aan, laatst kwam zo'n nieuwe blauwe hier ook stoer doen maar die heeft germano er ook gewoon uitgetyft
zal me op zich een rotzorg zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 12:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds vies. Zal ook altijd zo blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |