Dat je toch werk verzet buiten het rooster om. Picklisten die de vakkenvuller aangereikt krijgt (buiten het rooster om) zouden kunnen bewijzen dat er overgewerkt wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:19 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
die overuren worden niet geregistreerd dus ik weet niet van wat je foto's wilt maken...
Picklijsten?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je toch werk verzet buiten het rooster om. Picklisten die de vakkenvuller aangereikt krijgt (buiten het rooster om) zouden kunnen bewijzen dat er overgewerkt wordt.
Totdat ik zelf ben vertrokken. Het was voor mij slechts een bijbaan, dus kon het makkelijker maken.quote:
daarop worden de overuren niet opgeschreven... dat is het puntquote:Op maandag 30 mei 2016 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iig lijsten waarmee ze a.d.h.v. vakken vullen.
Mogen zij dat aangeven in het dupliek bij de kantonrechter..quote:Op maandag 30 mei 2016 22:36 schreef RunnerAdd het volgende:
Algemene werkwijze is een berekening van tijd per doos daarbij nog wat extra voor bijvoorbeeld spiegelen, vegen enz. Dat krijg je betaald ongeacht hoelang je erover doet.
En hoeveel maanden waren dat?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:25 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Totdat ik zelf ben vertrokken. Het was voor mij slechts een bijbaan, dus kon het makkelijker maken.
nee, je moet je lekker laten naaienquote:
Als je geen 50 colli p/u kan wegvullen moet je niet janken.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:51 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
nee, je moet je lekker laten naaien
Als iemand zich niet aan de afspraak houdt mag je daar best wat van zeggen.
Dan moet je als supermarktmanager/afdelingschef/teamleider eens een gesprekje aangaan met de vakkenvuller of z'n contract niet verlengen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je geen 50 colli p/u kan wegvullen moet je niet janken.
Niet relevant.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je geen 50 colli p/u kan wegvullen moet je niet janken.
quote:
Zo hoort het niet zo mag het nietquote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon per stuk betaald en zo hoort het ook. Door wetgeving moeten ze het alleen omrekenen naar tijd.
CAO is voor homo's. Beetje kerel vult gewoon lekker door en kan op tijd naar huis.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Zo hoort het niet zo mag het niet
In de CAO staat heel duidelijk dat je per uur wordt betaald, als je dat niet bevalt omdat de vakkenvuller te langzaam is moet je maar buiten de CAO mensen gaan aannemen of je vakkenvullers vervangen.
Trollquote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
CAO is voor homo's. Beetje kerel vult gewoon lekker door en kan op tijd naar huis.
Dit is WGR. Niet meningen en borrelpraat.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
CAO is voor homo's. Beetje kerel vult gewoon lekker door en kan op tijd naar huis.
Juist.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het Burgerlijk Wetboek (en dan deeltje #7) ook?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |