Heeft tenminste wel hart voor de reizigerquote:Op maandag 30 mei 2016 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)-bang-voor-wat-water
Dit is ca 500 meter verderop (koelbloedige chauffeur)
Passagiers mochten voor een keer met de voeten op de bankquote:Op maandag 30 mei 2016 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heeft tenminste wel hart voor de reiziger
Die waren te dom om uit te stappen?quote:Op maandag 30 mei 2016 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Passagiers mochten voor een keer met de voeten op de bank![]()
T is wel een gevaarlijk punt daar, paar jaar geleden hebben ze op t nippertje 2 dames uit een ondergelopen auto kunnen halen.
Twee oude dametjes op weg naar de kerk en hadden niet door dat onder t bewuste viaduct het water zo hoog stond, ze reden erin, wagen liep vol en ze waren te krakkemikkig om er zelf snel uit te komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die waren te dom om uit te stappen?
Nou, dat kan ik me voorstellen! Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent nu.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met wachten op deze toestand
Ja, kreeg er vorig jaar nog eenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:11 schreef AnneX het volgende:
Gut Lot...ben je ook niet naar een school( toneel) voorstelling geweest of iets dergl?
En ( klassieke) concerten? Met school. Niet echt mijn voorkeur hoor.
Bestaat dat nog eigenlijk? het cultureel jeugdpaspoort
Hoe bedoel je, is er toch maar 1 met laarzen aan zn achterpoten?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:16 schreef minilot het volgende:
All ze sheep!
#wales
Paar keer verdwaald al. Alle schapen lijken op elkaar.
Nee, maakt ook helemaal niks uit, betekent alleen dat het geen gewoonte is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:58 schreef minilot het volgende:
Isegrim, dat LHO er 'niet mee opgegroeid is' hoeft toch niks uit te maken?
Mijn ouders vonden alles dat cultureel was linkse hobbies (jaja) en ik had tot ik een jaar of zeventien, achttien was nog nooit een voorstelling gezien en ik was nog nooit in een museum geweest.
Zulks kán dus best bijtrekken.
Niet die gekkigheid zoals in de rest van het land neequote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:43 schreef fietsie het volgende:
Mogguh. Wat een waterverhalen overal zeg... Ik blij dat er in het noorden alleen maar een gezond buitje is gevallen en meer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |