ik zag je niet gquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
waarom groet nooit iemand terug gvd kkfaggits
ik kan op mijn mobiel tijdens een concert GOT kijken, tijdens een festival, tijdens een wandeling in de natuurquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou man, fotografie kan je overal uitoefenen, ga naar een concert of festival, ga daar foto's schieten. Ga de natuur in en ga foto's schieten, probeer zo goed mogelijk te worden met nachtfoto's bijvoorbeeld, of macrofotografie.
Wat is er nou een hobby aan series kijken? Zo lang mogelijk achtereen op de bank blijven hangen en een seizoen GoT bingen? Word er nu al helemaal warm van
Een hobby is toch meer een activiteit die je zelf zonder enige verplichtingen onderneemt, maar juist om jezelf op een plezierige wijze bezig te houden.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o het is pas een hobby als je er geld mee kan verdienen ;s
maar een film reviewen voor een krant levert toch ook geld op huhuhuhuhuhu ;s;s;s
Tuurlijk!quote:
En hoe valt een serie kijken daar niet onder?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een hobby is toch meer een activiteit die je zelf zonder enige verplichtingen onderneemt, maar juist om jezelf op een plezierige wijze bezig te houden.
Hey ripped haasquote:Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef BozeHaas het volgende:
waarom groet nooit iemand terug gvd kkfaggits
Ik wist wel dat je eigenlijk een BozePanda wasquote:
maar we typenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Je hobby kan ook gewoon werken zijn. Als je dat leuk vindt en je doet het in je vrije tijd dan is het gvd je hobby. punt uit jah en nu iedereen bek dicht
Iedereen kan tekenen, je moet het gewoon vaker doenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb de tekenskills van een 6-jarige![]()
Jij tekent trouwens vet goed
Jij maakt wat mee man altijd,quote:Op maandag 30 mei 2016 00:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Heb sinds 5 mei 2300 kilometer gereden
Gisternacht moest ik een maatje ophalen uit Almere
Lig je godverdomme om kwart voor 1 in je nest, krijg je om 5 voor 1 een belletje. Kan je mij alsjeblieft ophalen? In Weesp is iemand voor de trein gesprongen..
Jaaa hooorrrrrr is goed ben er zo
yeh dat kan iddquote:Op maandag 30 mei 2016 00:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Je hobby kan ook gewoon werken zijn. Als je dat leuk vindt en je doet het in je vrije tijd dan is het gvd je hobby. punt uit jah en nu iedereen bek dicht
Dan kan serie kijken je hobby zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn mensen die als baan netflix series kijken en afleveringen beschrijvingen geven hebben
druksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |