Zonder mijquote:Op maandag 30 mei 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
Braddie zeg het nou maar gewoon, je kan niet zonder ons
trusten vrindquote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga ook maar eens voorzichtig naar bed, morgen vroeg beginnen
hopelijk een begin naar iets bereiken in mijn leven volgens rechtse kapitalistische materialisten
Het is een vast ritme geworden hij kan niet meer zonderquote:Op maandag 30 mei 2016 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was je niet opgekomen om gewoon zeg maar niet meer FOK! te bezoeken?
Jawel, want dat heb ik 1,5 week niet gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was je niet opgekomen om gewoon zeg maar niet meer FOK! te bezoeken?
zelfs deadprez kan een week zonder FOK!quote:Op maandag 30 mei 2016 01:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het is een vast ritme geworden hij kan niet meer zonder
Kom je daarna nooit meer terug?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, want dat heb ik 1,5 week niet gedaan.
Totdat ik vanavond weer eens Chrome opende op m`n telefoon en zag dat ik daar nog wél ingelogd stond.
En op mobiel is een site blokkeren niet te doen.
Dus ik ga mij zo afmelden van m`n telefoon
Maar je ging dus wel FOK! checken via je telefoonquote:Op maandag 30 mei 2016 01:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jawel, want dat heb ik 1,5 week niet gedaan.
Totdat ik vanavond weer eens Chrome opende op m`n telefoon en zag dat ik daar nog wél ingelogd stond.
En op mobiel is een site blokkeren niet te doen.
Dus ik ga mij zo afmelden van m`n telefoon
Dat was de pagina die nog openstondquote:Op maandag 30 mei 2016 01:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar je ging dus wel FOK! checken via je telefoon
Braddie's leven is fokquote:Op maandag 30 mei 2016 01:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs deadprez kan een week zonder FOK!
neeeeehhhhhhhh blijf bij ons fokgodquote:Op maandag 30 mei 2016 01:08 schreef MrBradge het volgende:
Maar lieve mensen.
Ik ben pleite, het was weer even gezellig.
Ik ga m`n nest in, en morgen ga ik waarschijnlijk naar een vriendin toe en er komt een nieuwe gitaar binnen (Die 2 die ik laatst gekocht heb waren kut, dus heb ik terug gestuurd)
Toedeloe!
okquote:Op maandag 30 mei 2016 01:08 schreef MrBradge het volgende:
Maar lieve mensen.
Ik ga m`n nest in, en morgen ga ik waarschijnlijk naar een vriendin toe en er komt een nieuwe gitaar binnen (Die 2 die ik laatst gekocht heb waren kut, dus heb ik terug gestuurd)
Toedeloe!
je hebt niks gemistquote:Op maandag 30 mei 2016 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme ben even weg en Braddie is er weer?Alles gebeurd altijd als ik weg ben,
grgrquote:Op maandag 30 mei 2016 01:08 schreef MrBradge het volgende:
Maar lieve mensen.
Toedeloe!
dit is hoe wij werklozen ons altijd voelenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
verdorie, geen besef van tijd meer, het is al 1 uur geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |