Pewdehermannquote:Op maandag 30 mei 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt mensen op youtube die reageren met facecam terwijl ze filmpjes of series kijken, misschien moet ik dat gaan doen
Maar voor die 4 instrumenten heb je wel ook heel veel moeten oefenen lijkt me, dus wss zou het met tekenen op zich ook wel moeten lukken uiteindelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het zo stomDan denk ik oke.. Ik speel 4 muziek instrumenten, dus dat beetje motoriek is blijkbaar "oke" Maar iets simpels als een f*cking cirkel tekenen fuckt mijn brein gewoon up
![]()
en je hebt volgens de maatleven van 't leven niks bereikt ;squote:Op maandag 30 mei 2016 00:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien, zit me allemaal niet mee he?
Dik, crack, pauper, pad, bol, rond, ton, en dan ook nog polio hebbende.
En ik twijfel ten zeerste of jij wel op je mobiel zit te fokken... je edit fucking snel en typt fucking snel en gebruyikt die PI emoticons.. die zijn echt kut te gebruiken op mobiel.. je bent gwn fok! verslaafd gozer!!!!quote:Op maandag 30 mei 2016 00:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Misschien, zit me allemaal niet mee he?
Dik, crack, pauper, pad, bol, rond, ton, en dan ook nog polio hebbende.
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lukt vast wel, stuur maar foto
Een rondje in de auto lukt toch wel?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik heb geprobeerd om te tekenen maar ik kan al niet eens een fatsoenlijke cirkel maken, dus ehTekenen? Nein danke.
Klopt, maar merk het wel hoor van die fijne motoriekquote:Op maandag 30 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar voor die 4 instrumenten heb je wel ook heel veel moeten oefenen lijkt me, dus wss zou het met tekenen op zich ook wel moeten lukken uiteindelijk
van die mensen die nooit tekenen, een keer potlood en papier krijgen en gelijk roepen ja ik kan het nietquote:Op maandag 30 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar voor die 4 instrumenten heb je wel ook heel veel moeten oefenen lijkt me, dus wss zou het met tekenen op zich ook wel moeten lukken uiteindelijk
Klopt ;squote:Op maandag 30 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en je hebt volgens de maatleven van 't leven niks bereikt ;s
Daarom heb ik nooit werk gemaakt van m'n teken/paintskills.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wordt het straks zo plichtmatig lijkt me ook niet alles
dat kan niet, zijn internet provider heeft FOK! geblokkeerdquote:Op maandag 30 mei 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En ik twijfel ten zeerste of jij wel op je mobiel zit te fokken... je edit fucking snel en typt fucking snel en gebruyikt die PI emoticons.. die zijn echt kut te gebruiken op mobiel.. je bent gwn fok! verslaafd gozer!!!!
Wel twee ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een rondje in de auto lukt toch wel?
Jazeker zit ik mobiel te fokken.quote:Op maandag 30 mei 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En ik twijfel ten zeerste of jij wel op je mobiel zit te fokken... je edit fucking snel en typt fucking snel en gebruyikt die PI emoticons.. die zijn echt kut te gebruiken op mobiel.. je bent gwn fok! verslaafd gozer!!!!
dat gevaar ligt op de loer jaquote:Op maandag 30 mei 2016 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit werk gemaakt van m'n teken/paintskills.
wordt het mij te plichtmatig, dan demotiveert het mij ook.
sleep tight don't let aber's bedbugs bitequote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga ook maar eens voorzichtig naar bed, morgen vroeg beginnen
hopelijk een begin naar iets bereiken in mijn leven volgens rechtse kapitalistische materialisten
Welterusten alvastquote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk een begin naar iets bereiken in mijn leven volgens rechtse kapitalistische materialisten
Mijn internet browser heeft in mijn modem inderdaad FOK! geblokkeerd. Daar kunnen ze namelijk bij.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan niet, zijn internet provider heeft FOK! geblokkeerd
het was je niet opgekomen om gewoon zeg maar niet meer FOK! te bezoeken?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn internet browser heeft in mijn modem inderdaad FOK! geblokkeerd. Daar kunnen ze namelijk bij.
Normaliter kon je dat zelf doen, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan, bij die oude Thompson kasten had je software waar het zelf gemakkelijk kon, maar die nieuwe Xperia boxen hebben dat niet.
Dus heb het aan zo`n medewerker gevraagd. Moest ik mijn IP Adres opgeven en toen kon hij via dat IP adres de site op het modem blokkeren, hij vond het wel een gekke aanvraag. Kreeg het niet veel vaker omdat de meeste mensen het blokkeren via een siteblocker extensie.
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 mei 2016 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |