Heb jij trouwens een broer of bloedverwant die in Amsterdam woont??? weekje terug zag ik een gast in de appie die sprekend op jou leek.. alleen zijn stem was wat zwaarderquote:Op maandag 30 mei 2016 00:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Heb sinds 5 mei 2300 kilometer gereden
Gisternacht moest ik een maatje ophalen uit Almere
Lig je godverdomme om kwart voor 1 in je nest, krijg je om 5 voor 1 een belletje. Kan je mij alsjeblieft ophalen? In Weesp is iemand voor de trein gesprongen..
Jaaa hooorrrrrr is goed ben er zo
Je wil niet weten hoe vaak ik heb geprobeerd om te tekenen maar ik kan al niet eens een fatsoenlijke cirkel maken, dus ehquote:Op maandag 30 mei 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen kan tekenen, je moet het gewoon vaker doen
Ik kan dat ook echt nietquote:Op maandag 30 mei 2016 00:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik heb geprobeerd om te tekenen maar ik kan al niet eens een fatsoenlijke cirkel maken, dus ehTekenen? Nein danke.
o misschien eens een rechte streep proberen te zetten dan, iemand is daar nogal groot mee gewordenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik heb geprobeerd om te tekenen maar ik kan al niet eens een fatsoenlijke cirkel maken, dus ehTekenen? Nein danke.
Heb ik wat over serie kijken gezegd dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En hoe valt een serie kijken daar niet onder?
Nou ik zou je vertellen, vorig jaar bij The Who zag ik ook een gozer die leek exact op mij alleen wat dunner en inderdaad met een zwaardere stem. Moest toen echt even 2 keer kijkenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een broer of bloedverwant die in Amsterdam woont??? weekje terug zag ik een gast in de appie die sprekend op jou leek.. alleen zijn stem was wat zwaarder
sws een domme vraag want je weet toch prima wat mijn hobby's zijnquote:
dan heb je gefaald in het levenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb ik wat over serie kijken gezegd dan?
Het valt in mijn straatje ook onder hobby, ik kijk ook graag series voor vermaak in m'n vrije tijd
O oke, nee omdat je mij quote. Dacht dat je daar op voortborduurdequote:Op maandag 30 mei 2016 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb ik wat over serie kijken gezegd dan?
Het valt in mijn straatje ook onder hobby, ik kijk ook graag series voor vermaak in m'n vrije tijd
Vind het zo stomquote:
Ik ga morgen een mooie tekening proberen te maken op papier miss heb ik ook die skillsquote:Op maandag 30 mei 2016 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iedereen kan tekenen, je moet het gewoon vaker doen
en op papier is anders dan op een mobiel dus daar weet je niks van
ik dacht dat ik je hobby's wist maar braddie heeft mij laten realiseren dat hobby een hele andere definitie heeftquote:Op maandag 30 mei 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws een domme vraag want je weet toch prima wat mijn hobby's zijn
Miss heb je gwn polioquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind het zo stomDan denk ik oke.. Ik speel 4 muziek instrumenten, dus dat beetje motoriek is blijkbaar "oke" Maar iets simpels als een f*cking cirkel tekenen fuckt mijn brein gewoon up
![]()
Je zou van je hobby een beroep moeten makenquote:
lukt vast wel, stuur maar fotoquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga morgen een mooie tekening proberen te maken op papier miss heb ik ook die skills
Teken een Volvoquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga morgen een mooie tekening proberen te maken op papier miss heb ik ook die skills
nu is gamen nog je enige hobbyquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je hobby's wist maar braddie heeft mij laten realiseren dat hobby een hele andere definitie heeft
Misschien, zit me allemaal niet mee he?quote:
je hebt mensen op youtube die reageren met facecam terwijl ze filmpjes of series kijken, misschien moet ik dat gaan doenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zou van je hobby een beroep moeten maken
wordt het straks zo plichtmatig lijkt me ook niet allesquote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je zou van je hobby een beroep moeten maken
Als je er bij gaat schreeuwen krijg je misschien ook wel dikke moneyzquote:Op maandag 30 mei 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt mensen op youtube die reageren met facecam terwijl ze filmpjes of series kijken, misschien moet ik dat gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |