ik was niet aan het haten, ik ken het helemaal nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt haten, maar voor mij is hij de nr 1 ambient artiest ooit.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik was niet aan het haten, ik ken het helemaal niet
Hah okay, maar srs check het! en meer albums van hem.quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik was niet aan het haten, ik ken het helemaal niet
heb het op mijn tilly gezetquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hah okay, maar srs check het! en meer albums van hem.
heequote:Op donderdag 9 juni 2016 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hallon ik kom ook weer eens hier buurten
Het gaat.quote:
Prima, druk gehad met school afgelopen tijd maar sinds gisteren vakantiequote:
Kan je mooi spelletjes spelen als je vakantie hebt: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/126quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Prima, druk gehad met school afgelopen tijd maar sinds gisteren vakantiemoet nog wel cijfers terugkrijgen van deze periode maar ik ga er vanuit dat ik niks hoef te herkansen
Educatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Prima, druk gehad met school afgelopen tijd maar sinds gisteren vakantiemoet nog wel cijfers terugkrijgen van deze periode maar ik ga er vanuit dat ik niks hoef te herkansen
Goed bezig!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jouw humorquote:
Deze manquote:
Jammer, ik hou wel van een beetje pit in topics.quote:
haha xDquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Now I'm feeling so fly like a G4
Like a G4, Like a G4
Waddupquote:
xDquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Now I'm feeling so fly like a G4
Like a G4, Like a G4
Had ik na het feestje ook en twee uur daarna ofzo werd ik weer wakker. Even brakenquote:
Ik zat lag South Park te kijken..quote:Op zondag 12 juni 2016 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had ik na het feestje ook en twee uur daarna ofzo werd ik weer wakker. Even brakenen toen weer gaan slapen.
Was gewoon moe.quote:
Klopt. Niemand post hier.quote:
Druk erop.quote:
nooit veel naar geluisterd om eerlijk te zijnquote:Op maandag 4 juli 2016 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
trolie!@!@!
wat vind je van de nieuwe afx?
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nooit veel naar geluisterd om eerlijk te zijndiegene die ik echt goed geluisterd heb zijn richard d james en ambient works 1
TSquote:
Watquote:Op maandag 4 juli 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee om die post
die 'e' all1 zag er grappig en surreëel uit
Op een schaal van 1 tot duuuuuuuuude, hoe high ben je nu?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee om die post
die 'e' all1 zag er grappig en surreëel uit
op dat moment 7, nu 5quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot duuuuuuuuude, hoe high ben je nu?
Oh ja that makes more sensequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot duuuuuuuuude, hoe high ben je nu?
quote:
Niceeeeeequote:
Ik heb Finding Nemo niet eens gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 06:03 schreef moemoe het volgende:
Oh jongens, Finding Dory. Ga 't zien.
[ afbeelding ]!!!
Doen dan! Een glimlach op haar gezicht is toch veel waard?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb beloofd dat ik mijn vriendin daar mee naar toe zou nemen
Het is wel nodig dat je die film ziet voordat je deze gaat kijkenquote:
quote:
Inside out wel gezienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:28 schreef moemoe het volgende:
Het is wel nodig dat je die film ziet voordat je deze gaat kijken.
Heb je Inside Out van vorig jaar dan ook nog niet gezien?
Die laatste staat wel inmiddels op Netflix geloof ik.
Dat is onbetaalbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doen dan! Een glimlach op haar gezicht is toch veel waard?
[..]
Het is wel nodig dat je die film ziet voordat je deze gaat kijken.
Heb je Inside Out van vorig jaar dan ook nog niet gezien?
Die laatste staat wel inmiddels op Netflix geloof ik.
Vroeger schreef je zulke dingen weleens over mij, maarja, tijden veranderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoef geen geld uit te geven voor een glimlach op LB's haar lieve gezichtje.
Waarschijnlijk als ze dit leest dan heeft ze er al een.
JE LEEFT. WOON JE NOG VER WEG.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vroeger schreef je zulke dingen weleens over mij, maarja, tijden veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |