Bebloed en bewusteloos...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:39 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord, schijnbaar was het ook een liefhebster van drugs als XTC en heeft ze zich al vaker aan een gangbang mee gedaan.
Maar ja nu staat er een filmpje op internet dus ik denk dat ze in paniek verkrachting heeft geroepen.
To be honest, dit klinkt wel erg over the top.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens eigen zeggen werd ze de volgende dag wakker in een ander huis, wist zich niks meer te herinneren en zag zo'n 33 mannen met machinegeweren en pistolen om haar heen staan.
Ja ik weet het maar nadat ik de Braziliaanse berichten heb gevolgd ben ik gaan twijfelen aan haar verhaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Bebloed en bewusteloos...
Je weet dat iemand die van seks houdt ook verkracht kan worden?
Vind dit altijd zo'n smerige tactiek, slut shaming en victim blaming, bah
Ooh, wat zijn jullie toch zielig. Altijd maar het slachtoffer....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
Volgende keer maar toch moslims mee laten doen dan gaat het wat sbeller met de reacties.
Topics genoeg om mijn standpunt te onderbouwenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ooh, wat zijn jullie toch zielig. Altijd maar het slachtoffer....
het was in een favela.......quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:52 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
To be honest, dit klinkt wel erg over the top.
Echt... "ik ga naar een groepsverkrachting en ik neem mee: mijn machinegeweer"
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Topics genoeg om mijn standpunt te onderbouwen
Ze was niet eens bebloed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Bebloed en bewusteloos...
Je weet dat iemand die van seks houdt ook verkracht kan worden?
Vind dit altijd zo'n smerige tactiek, slut shaming en victim blaming, bah
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, haar eigen schuld gaat wat ver. Maar ze had zichzelf veel ellende kunnen besparen door zich niet met mannen in te laten waarvan iedereen met minimaal één werkend oog en een klein beetje mensenkennis van een kilometer afstand al kan zien dat het foute boel is.
Maar ze moet het verder zelf weten hoor. Waarschijnlijk, als ze het overleeft, is d'r volgende vriendje weer zo'n "spannend" exemplaar. En begint de ellende opnieuw.
Trouw spreekt van bebloed, nrc spreekt van gewond. Maar jij weet meer? Zo ja, deel het eens.quote:
Ik dacht dat het over het filmpje ging.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Trouw spreekt van bebloed, nrc spreekt van gewond. Maar jij weet meer? Zo ja, deel het eens.
Bewusteloos spreken ze allemaal over. En het spijt me, maar een bewusteloos iemand te pakken nemen vind ik gewoon verkrachting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |