hoe zie je dat dan ? Oogkleur, stand van de wenkbrauwen? Klein plassertje?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, haar eigen schuld gaat wat ver. Maar ze had zichzelf veel ellende kunnen besparen door zich niet met mannen in te laten waarvan iedereen met minimaal één werkend oog en een klein beetje mensenkennis van een kilometer afstand al kan zien dat het foute boel is.
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven. Iemand met een beetje mensenkennis ziet het gewoon, vaak zegt de houding al genoeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe zie je dat dan ? Oogkleur, stand van de wenkbrauwen? Klein plassertje?
In een land waar macho gedrag bij mannen de normaalste zaak van de wereld is?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven. Iemand met een beetje mensenkennis ziet het gewoon, vaak zegt de houding al genoeg.
"Macho gedrag" wordt dan misschien normaler gevonden in Brazilië dan in Nederland, dat wil nog helemaal niet zeggen dat alle Braziliaanse mannen agressief zijn t.o.v. vrouwen. De meesten zijn gewoon normale kerels met werk en een gezin, of met de wens om een gezin te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:24 schreef erodome het volgende:
[..]
In een land waar macho gedrag bij mannen de normaalste zaak van de wereld is?
Het gaat mij erom dat die "badboy" eruit vissen daar gewoon lastiger is door dat macho gedrag. Het gros van de mannen vertoont macho gedrag, alhoewel het gros van de mannen geen gore verkrachters zijn. Hoe moet je dat dan zo makkelijk inschatten zoals jij het zegt? Beetje de stoere man uithangen is daar doodnormaal. Daarnaast is het ook nog eens zo dat het helemaal geen wet van meden en perzen is dat iemand die zulke gruwelen pleegt ook een typische "badboy" is, ook mensen die maar al te netjes overkomen kunnen dit soort dingen doen en de typische "badboy" ook meestal geen mishandelaar/verkrachter is.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
"Macho gedrag" wordt dan misschien normaler gevonden in Brazilië dan in Nederland, dat wil nog helemaal niet zeggen dat alle Braziliaanse mannen agressief zijn t.o.v. vrouwen. De meesten zijn gewoon normale kerels met werk en een gezin, of met de wens om een gezin te hebben.
Wel is het zo dat "vreemdgaan" onder mannen in de Braziliaanse cultuur volkomen geaccepteerd is. Maar daar doen de dames met wie die mannen vreemdgaan maar al te graag aan mee. Zolang er vrouwen zijn die zich maar al te gemakkelijk daarvoor lenen, zal dat fenomeen blijven bestaan.
hoeveel mensenkennis verwacht je bij een meisje van 16?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidig antwoord op te geven. Iemand met een beetje mensenkennis ziet het gewoon, vaak zegt de houding al genoeg.
het fenomeen "vreemdgaan" bedoel je? Daar heb je idd twee mensen voor nodig, man en vrouw bij hetero'squote:Op maandag 30 mei 2016 17:33 schreef hpeopjes het volgende:
Wel is het zo dat "vreemdgaan" onder mannen in de Braziliaanse cultuur volkomen geaccepteerd is. Maar daar doen de dames met wie die mannen vreemdgaan maar al te graag aan mee. Zolang er vrouwen zijn die zich maar al te gemakkelijk daarvoor lenen, zal dat fenomeen blijven bestaan.
Nouja, toen ik een 16-jarige jongen was, had ik dat soort zaken al best wel door. Ik voelde instinctief aan met welke types ik me niet moest inlaten om niet in de problemen te komen.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoeveel mensenkennis verwacht je bij een meisje van 16?
Daar valt in algemene zin weinig over te zeggen. En dat is offtopic, lijkt me.quote:Hoe zit het met die mensenkennis bij de vrouwen en meisjes die door onbekenden verkracht worden?
Zou je de link eens willen dm men ?quote:Op maandag 30 mei 2016 10:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Er is een leuke site met foto's van vermoorde mensen (van gewurgde 12-jarige meisjes tot criminelen met een ingeslagen hoofd) en 95% is uit Brazilië.
Inderdaad, dat vriendje van haar zag er misschien helemaal niet zo 'badboy' uit. Bovendien is ze gedrogeerd en niet bewust met die gasten meegegaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat die "badboy" eruit vissen daar gewoon lastiger is door dat macho gedrag. Het gros van de mannen vertoont macho gedrag, alhoewel het gros van de mannen geen gore verkrachters zijn. Hoe moet je dat dan zo makkelijk inschatten zoals jij het zegt? Beetje de stoere man uithangen is daar doodnormaal. Daarnaast is het ook nog eens zo dat het helemaal geen wet van meden en perzen is dat iemand die zulke gruwelen pleegt ook een typische "badboy" is, ook mensen die maar al te netjes overkomen kunnen dit soort dingen doen en de typische "badboy" ook meestal geen mishandelaar/verkrachter is.
Het is victim blaming van de hoogste orde wat je hier flikt.
Macrocultuur? Machocultuur bedoel je, neem ik aan?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef Re het volgende:
wellicht in een richting dat dit soort macrocultuur ook bij "bepaalde" bevolkingsgroepen erg hip is
De wereld van PSVCL bestaat alleen uit de Arabische Woestijn. Verder reikt de interesse niet. De problemen zijn enorm in Zuid-Amerika. Daar wordt enorm veel over geschreven. Dat zou je hebben geweten als je interesse verder reikte dan die Noord-Afrikaanse zandbak dat Marokko heet en niet eens 1% van de wereldoppervlakte beslaat. Als je alleen maar op marokko.nl rondhangt onder de naam izanovic en alles onder de zioncomplotten schaart, dan moet je wereld bizar klein zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:26 schreef PSVCL het volgende:
Geen "Moslims"/asielzoekers , geen nieuws.
Topic is dus niet interessant genoeg en kan verwijderd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, een mooie uitspraak van je op dat zandbakforum gisteren om 20.33. Daar laat je je ware aard zien. Hier ben je nog redelijk voorzichtig in de uitspraken. Viespeuk.http://forums.marokko.nl/(...)937122#post130937122quote:Er waren mensen die deze flikkers hebben betrapt terwijl ze bezig waren met hun gruweldaden ,.. dan verdienen ze gewoon de doodstraf.
De Profeet (salla Allaahoe alayhi wa Sallam) heeft gezegd: "Wie je de zonde van het volk van Loet (Lot) zie begaan, dood hen; zowel degene die het doet als degene bij wie het gedaan wordt (deze laatste persoon komt alleen in aanmerking voor deze straf als het met zijn toestemming, dus vrijwillig, gebeurde)." (Overgeleverd door al-Tirmidhi in zijn Soenan, 1376) .
[ Bericht 9% gewijzigd door George_Zina op 31-05-2016 07:24:59 ]
Dit is een stukje cultuur van latino's en mestizo's. Een gemengd volk van Europeaans en inheems bloed. Het heeft niet goed uitgepakt: Mexico, Brazilië, El Salvador, Honduras. Ik weet dat het mij een ban gaat opleveren maar die inteelt tussen twee totaal verschillende volkeren heeft niet goed uitgepakt. Een best wel heetgebakerd etniciteit is daar uitgerold. Veel temperament en helaas ook hardcore criminaliteit. Ik sprak een man die daar een tijd heeft gewerkt, en die liep met een mobiel uit 1990 rond, want alles wat in de buurt van een moderne smartphone komt dan ben je je leven niet zeker op straat. De criminaliteit is gigantisch.quote:
Dat is geen inteelt (juist niet) en Brazilianen zijn geen mestiezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:33 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Dit is een stukje cultuur van latino's en mestizo's. Een gemengd volk van Europeaans en inheems bloed. Het heeft niet goed uitgepakt: Mexico, Brazilië, El Salvador, Honduras. Ik weet dat het mij een ban gaat opleveren maar die inteelt tussen twee totaal verschillende volkeren heeft niet goed uitgepakt. Een best wel heetgebakerd etniciteit is daar uitgerold. Veel temperament en helaas ook hardcore criminaliteit. Ik sprak een man die daar een tijd heeft gewerkt, en die liep met een mobiel uit 1990 rond, want alles wat in de buurt van een moderne smartphone komt dan ben je je leven niet zeker op straat. De criminaliteit is gigantisch.
Hmm, goed punt. Peru is wel de dominante meerderheid native. Dus gewoon 'pure' afstammelingen van indianen en daar is het vrij rustig in vergelijking met Mexico, Colombia of poepgat Venezuela.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is geen inteelt (juist niet) en Brazilianen zijn geen mestiezen.
Hoeveel users hebben meegedaan?quote:Op maandag 30 mei 2016 18:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoeveel users zouden gezocht hebben naar het filmpje?
Mexico is afgezien van de drugscriminaliteit en die moorden in juarez ook rustig hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:06 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Peru is wel de dominante meerderheid native. Dus gewoon 'pure' afstammelingen van indianen en daar is het vrij rustig in vergelijking met Mexico, Colombia of poepgat Venezuela.
[ afbeelding ]
Indianen zijn niet zo vredelievend als je denkt en met name de oude Azteken zijn daar berucht om. De reden dat indianen zoals die op je foto niet zo crimineel zijn is omdat ze een traditioneel plattelandsleven leiden. Ik denk niet dat er veel verschil zit tussen criminaliteit van indianen en mestiezen in de steden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:06 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Peru is wel de dominante meerderheid native. Dus gewoon 'pure' afstammelingen van indianen en daar is het vrij rustig in vergelijking met Mexico, Colombia of poepgat Venezuela.
[ afbeelding ]
Een klassiek Peruaanse vrouw met haar kind. Overduidelijk Indianenachtergrond. Hoe komt het dat zij wel rustig, vriendelijk en relax in het leven staan in vergelijking met de mestizo's. Bizar weer man.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook gehoord, schijnbaar was het ook een liefhebster van drugs als XTC en heeft ze zich al vaker aan een gangbang mee gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:00 schreef qwerty_x het volgende:
In Brazilië wordt er al enigszins op de rem getrapt en sommige tv programma's beginnen openlijk te twijfelen aan het verhaal.
De feiten:
Het 16-jarige meisje ging na een avondje stappen op eigen intiatief mee naar het huis van een one-night-stand. In één van de meest beruchte favela's van de stad.
Volgens eigen zeggen werd ze de volgende dag wakker in een ander huis, wist zich niks meer te herinneren en zag zo'n 33 mannen met machinegeweren en pistolen om haar heen staan.
Die haar vervolgens rustig lieten vetrekken.
Op internet dook er een filmpje op, waar 2 jongens haar intieme delen betastten; twee jongens op de achtergrond keken toe.
De politie heeft geen sporen van gewelddadige cq ruwe penetratie op haar lichaam kunnen vinden. Het Openbaar Ministerie gaat uit van verkrachting. Zelfs al zou er geen sprake zijn van penetratie, volgens de braziliaanse wet is het betasten van de geslachtsdelen van een minderjarige automatisch verkrachting.
De politie gaat uit van 5 tot 10 daders.
Wat niet in het voordeel spreekt in de beeldvorming van het meisje: schijnbaar is ze op haar 13e moeder geworden en cirkelt er een vroegere foto van haar op internet met 3 jongens naakt in bed.
Dit alles is uiteraard geen enkel excuus voor verkrachting. Ik zal echter niet verbaasd zijn als het uiteindelijk heel anders zal blijken te zijn gegaan dan nu wordt beweerd.
Er zijn vandaag twee verdachten opgepakt; let's see.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |