Inderdaad, het meeste geld stroomt rechtstreeks naar de zakken van grote westerse infrabedrijven als BAM, Skanska en Vinci.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn er ook zodat de sociaal geëngageerde backpackertjes uit de grachtengordel zich even kunnen bekommeren om het leed wat zich daar elke dag voltrekt. En het is zo lekker puur, hè? Niet zoals al die tourist traps op de Copacabana.
En vervolgens de hele teringzooi daar weer vergeten zodra je 's avonds weer in je hostel bent en zit te zuipen met de andere backpackers en klagen over dat je geen bereik hebt om op Instagram je mooie foto's van kansloze derdewereldbewoners te plaatsen.
Als je een beetje inlevingsvermogen hebt, dan boycot je als toerist de OS. Dan ga je maar over 4 jaar, als het wel in een fatsoenlijk land wordt gehouden. Het argument dat het geld heus ook wel bij de arme bevolking terecht komt is gewoonweg niet waar.
Die drie zijn dan ook betrekkelijk veilig. Iedere Zuid-Amerikaanse stad van die grootte is tig keer crimineler.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Dakterras het volgende:
Ik ben in aardig wat grote steden geweest (vind ik zelf), o.a. Bankok, Beijing, Casablanca. Maar nergens zo onveilig gevoeld als in Rio. Om een uur of twee wilde ik gaan pinnen kwam er een grote neger uit zijn auto aanzitten en met grote passen op me aflopen, ik wist niet hoe snel ik ervandoor moest hollen. Hoorde hem nadien nog flink schreeuwen in het Portugees. Wat een angstig moment was dat, en dat om 2 uur in de middag op 2 blokken van het Ipanema strand af.
Rio mooiste stad betreft ligging, maar de criminaliteit, pff.
dus maar goed dat dat stinkwijf door 33 mannen is verkracht, zullen we maar zeggen... dat verdienen 16-jarige feministenquote:Op maandag 30 mei 2016 12:59 schreef Infection het volgende:
Tja, Brazilië. 90% van de vrouwen daar is feminist.
Klopt, in Buenos Aires ook al de gekste figuren, zelfs in een plattelands stad als Montevideo aparte figuren op straat, echter wel als de zon het voor gezien hield.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:15 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die drie zijn dan ook betrekkelijk veilig. Iedere Zuid-Amerikaanse stad van die grootte is tig keer crimineler.
Sommige van hebben ongetwijfeld in de bajes al aan groepsbinding gedaan, letterlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 14:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wel goede manier van groepsbinding, lekker keihard doorpompen in het kanaal waar net tien van je beste bro hun lauwe papje hebben gedeponeerd, goede smering.
Ah meneer is afgewezen, zielig hoor.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef hpeopjes het volgende:
Een goede smaak in partnerkeuze heeft deze jongedame. Ongetwijfeld zo'n ondergetatoëerde criminele aap met een kort lontje, zo'n lekkere stoere bink.
Je ziet dat in Nederland ook steeds vaker. Op het oog normale, nette dames, voor wie een normale, nette heer niet spannend genoeg meer is, en die daarom voor de criminele bad boy gaan. Zo voorspelbaar, het loopt altijd verkeerd af, en dan is het huilen.
Is fantasie van veel dames om eens flink gedomineerd te worden door mannen (tuig). Heb zelf eens documentaires gekeken waar moordenaars de ene na de andere liefdesverklaring kregen van op het oog nette dames.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ah meneer is afgewezen, zielig hoor.
hoe is dit relevant voor een 16 jarig meisje dat verkracht is?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Is fantasie van veel dames om eens flink gedomineerd te worden door mannen (tuig). Heb zelf eens documentaires gekeken waar moordenaars de ene na de andere liefdesverklaring kregen van op het oog nette dames.
Niet natuurlijk, maar ik ging offtopic, mijn fout.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe is dit relevant voor een 16 jarig meisje dat verkracht is?
bedankt hansquote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Dakterras het volgende:
Ik ben in aardig wat grote steden geweest (vind ik zelf), o.a. Bankok, Beijing, Casablanca. Maar nergens zo onveilig gevoeld als in Rio. Om een uur of twee wilde ik gaan pinnen kwam er een grote neger uit zijn auto aanzitten en met grote passen op me aflopen, ik wist niet hoe snel ik ervandoor moest hollen. Hoorde hem nadien nog flink schreeuwen in het Portugees. Wat een angstig moment was dat, en dat om 2 uur in de middag op 2 blokken van het Ipanema strand af.
Rio mooiste stad betreft ligging, maar de criminaliteit, pff.
bedankt hansquote:Op maandag 30 mei 2016 14:18 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Klopt, in Buenos Aires ook al de gekste figuren, zelfs in een plattelands stad als Montevideo aparte figuren op straat, echter wel als de zon het voor gezien hield.
bedankt hansquote:Op maandag 30 mei 2016 14:28 schreef Dakterras het volgende:
Viel me trouwens ook op in Brazilië, onverzorgde mannen met een bierbuik en vrouwen met een perfect afgetraind lijf met dikke reet en siliconen tieten.
bedankt hansquote:Op maandag 30 mei 2016 15:00 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Is fantasie van veel dames om eens flink gedomineerd te worden door mannen (tuig). Heb zelf eens documentaires gekeken waar moordenaars de ene na de andere liefdesverklaring kregen van op het oog nette dames.
je maakt wel veel fouten hansquote:Op maandag 30 mei 2016 15:09 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Niet natuurlijk, maar ik ging offtopic, mijn fout.
Dat is vast een hele lieve, leuke jongen geweest, die haar heeft gedeeld met z'n 32 beste vrienden!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
hoe is dit relevant voor een 16 jarig meisje dat verkracht is?
ah, de kenner spreekt!quote:Op maandag 30 mei 2016 14:58 schreef hpeopjes het volgende:
Een goede smaak in partnerkeuze heeft deze jongedame. Ongetwijfeld zo'n ondergetatoëerde criminele aap met een kort lontje, zo'n lekkere stoere bink.
Je ziet dat in Nederland ook steeds vaker. Op het oog normale, nette dames, voor wie een normale, nette heer niet spannend genoeg meer is, en die daarom voor de criminele bad boy gaan. Zo voorspelbaar, het loopt altijd verkeerd af, en dan is het huilen.
oh en dat is dan haar eigen schuld want haar kristallen bol had dat moeten voorspellen?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat is vast een hele lieve, leuke jongen geweest, die haar heeft gedeeld met z'n 32 beste vrienden!
Ja, want een verkrachting is natuurlijk altijd de schuld van de vrouw. Is het niet om de kleding die ze draagt, dan wel om haar slechte keuze in vriendjes of het feit dat ze toespelingen heeft gemaakt die door iemand zijn opgevat als "bind mij vast, nodig al je vrienden uit en woon me uit!".quote:Op maandag 30 mei 2016 15:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh en dat is dan haar eigen schuld want haar kristallen bol had dat moeten voorspellen?
Nou, haar eigen schuld gaat wat ver. Maar ze had zichzelf veel ellende kunnen besparen door zich niet met mannen in te laten waarvan iedereen met minimaal één werkend oog en een klein beetje mensenkennis van een kilometer afstand al kan zien dat het foute boel is.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh en dat is dan haar eigen schuld want haar kristallen bol had dat moeten voorspellen?
Ja, alleen getatoeëerde bad boys behandelen vrouwen slecht.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, haar eigen schuld gaat wat ver. Maar ze had zichzelf veel ellende kunnen besparen door zich niet met mannen in te laten waarvan iedereen met minimaal één werkend oog en een klein beetje mensenkennis van een kilometer afstand al kan zien dat het foute boel is.
Maar ze moet het verder zelf weten hoor. Waarschijnlijk, als ze het overleeft, is d'r volgende vriendje weer zo'n "spannend" exemplaar. En begint de ellende opnieuw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |