De kans dat dit niet goed gaat is natuurlijk vele malen groter dan een relatie tussen leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het ze lekker zelf even uitzoeken, als dat meisje zo wijs is zal ze zelf wel
kunnen beslissen of ze een relatie met hem wil aangaan of niet.
Hij is ook nog niet klaar met zijn ontwikkeling hoor, misschien kunnen ze iets van elkaar leren
weet jij veel...
Hoelang het gaat duren weet niemand natuurlijk, maar dat weet je gewoon NOOIT, ook niet
als je dezelfde leeftijd hebt als je partner.
Dat je overal zo aanvallend en gefrustreerd op reageert is ook een beetje eng.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat jij vindt mag je gerust voor jezelf houden hoor. Ik ben daar helemaal niet in geïnteresseerd.
Persoonlijke ontwikkeling duurt een leven lang en hoe en wanneer deze het grootst is, is maar net per persoon afhankelijk. "Hij is wie hij is en dat zal zo blijven." Je woorden zijn bijna eng.
Dat maken haar ouders wel uitquote:Op maandag 30 mei 2016 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het 14 en 26 was is het een probleem. Niks mis met 17 en 31.
Het is maar hoe je het bekijkt. Als iemand op zijn/haar 31e meer overeenkomsten heeft met een 17-jarig meisje dan met mensen die ouder zijn, dan is degene ergens blijven hangen in zijn/haar ontwikkeling.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het 14 en 26 was is het een probleem. Niks mis met 17 en 31.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef Kreator het volgende:
Toen ik 14 was, had ik een relatie met een foetus. Voelde heel natuurlijk en merkte echt niks van het leeftijdsverschil. Ja, soms vielen er wel eens stiltes, maar meestal zaten we aardig op 1 lijn.
Misschien wel misschien nietquote:Op maandag 30 mei 2016 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kans dat dit niet goed gaat is natuurlijk vele malen groter dan een relatie tussen leeftijdsgenoten.
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef Kreator het volgende:
Toen ik 14 was, had ik een relatie met een foetus. Voelde heel natuurlijk en merkte echt niks van het leeftijdsverschil. Ja, soms vielen er wel eens stiltes, maar meestal zaten we aardig op 1 lijn.
Zo begint meestal een relatie, het zal wel eindigen in, eentje die altijd op de bank zit, je chargerijnig maakt, ze accepteert niets meer, en ze wijst je regelmatig op je minpuntenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:46 schreef Pantroop het volgende:
Ik ben radeloos, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zou zo graag iets met haar willen beginnen...maar ik weet dat het niet kan. Ze is het meisje waar ik altijd van heb gedroomd.. eentje die er voor je is, je aan het lachen maakt, je helemaal accepteert zoals je bent en nog wel bewust is van je min en pluspunten..Ik wil er ook voor haar zijn, haar beschermen...haar al mijn liefde geven.
Jij bent echt het zonnetje in huis!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zo begint meestal een relatie, het zal wel eindigen in, eentje die altijd op de bank zit, je chargerijnig maakt, ze accepteert niets meer, en ze wijst je regelmatig op je minpunten
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:06 schreef Kreator het volgende:
Jazekers, maar iemand die een ander op zo'n hoog voetstuk zet kan alleen maar teleurstelling verwachten.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, maar iemand die een ander op zo'n hoog voetstuk zet kan alleen maar teleurstelling verwachten.
Oke, jij leeft dus nog steeds met de gedachtebeperking dat de ontwikkeling van de hersenen grofweg na het 24e gedaan levensjaar gedaan is. Past daarentegen wel bij de tijd natuurlijk, dus ik verwijt je niets. In het verleden was het 12 jaar, wat later 16 jaar, weer iets later 18 jaar, toen werd het 21, nu zijn we blijkbaar bij 24/25 beland. Over een paar jaar schuift dat weer vrolijk op. En kan jij in al je geleerdheid weer roepen dat het verschil tussen 40 en 30 weer zo groot is.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:35 schreef Zure het volgende:
[..]
Stel je aan gast. Wat zij zegt is helemaal niet vreemd. Pas op grofweg je 24e zijn je hersenen uitontwikkeld. Dat bedoelt zij en dat weet jij ook wel.
Daarom is dat gat tussen 17 en 31 jaar zo groot.
'Ruimdenkende'quote:Op maandag 30 mei 2016 16:19 schreef Bananenpap het volgende:
Al die 'ruimdenkende' mensen die het als de normaalste zaak van de wereld beschouwen en TS adviseren om er gewoon voor te gaan.Ze is 17.
Ja brr, eng hequote:Op maandag 30 mei 2016 15:49 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat je overal zo aanvallend en gefrustreerd op reageert is ook een beetje eng.
de meeste van 45 hebben nog geen volgroeide hersenen dus achw aarom nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke, jij leeft dus nog steeds met de gedachtebeperking dat de ontwikkeling van de hersenen grofweg na het 24e gedaan levensjaar gedaan is. Past daarentegen wel bij de tijd natuurlijk, dus ik verwijt je niets. In het verleden was het 12 jaar, wat later 16 jaar, weer iets later 18 jaar, toen werd het 21, nu zijn we blijkbaar bij 24/25 beland. Over een paar jaar schuift dat weer vrolijk op. En kan jij in al je geleerdheid weer roepen dat het verschil tussen 40 en 30 weer zo groot is.
Dag zure
Stuur maar een DM als je 18 bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:48 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
precies
maar ik ben zelf ook 17 en opzich..ik heb ook zulke vriendinnen (gehad) met veeel oudere relaties... het is raar, maarja
Vanaf een jaar of 50-60 neemt hersenmassa weer af...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
de meeste van 45 hebben nog geen volgroeide hersenen dus achw aarom niet
En daar tegenover zit het 'nauwdenkende' kamp, dat een program voor het concert des levens denkt te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:19 schreef Bananenpap het volgende:
Al die 'ruimdenkende' mensen die het als de normaalste zaak van de wereld beschouwen en TS adviseren om er gewoon voor te gaan.Ze is 17.
Eens. Ze hebben het nu heel fijn samen, dat is toch genoeg?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat om een meisje van 17, waarom zou die geen relatie kunnen hebben met een jongen van 31? Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet. Ze doet ervaring op en als het niks wordt heeft ze er wat van geleerd en gaat ze verder met haar leven. En hij ook. Het is toch niet zo dat elke scharrel die je hebt onverbiddelijk leidt naar trouwen en levenslang bij elkaar blijven?
Dit heeft een hoog drama-om-niks-gehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |