Ja, al is het wel bijzonder dat hij dat al stervende nog even aan een Belgische journalist uit de doeken weet te doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
"Toen die weigerde open te doen, begon Dejean-Jones te vrezen dat zijn vriendin hem opzettelijk had buitengesloten. Hij beukte de deur in en baande zich een weg naar de slaapkamer"
Dan kan dit gebeuren hè
Ik wel, zou een heel arsenaal aanschaffen. Laatste keer dat ik in amerika was hebben we op zo'n schietbaan met verschillende wapens geschoten. Geeft best wel een kick.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik zou, denk ik, geen gun naast m'n bed hebben.
Ja het ging te snel, maar jij zal vast niet vriendelijk zoen tegen mij als ik naar je appartement kom en je deur open beuk als je niet voor me open doet en regelrecht naar je slaapkamer storm?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef Rekkie het volgende:
De rechtvaardigingen hier om iemand dood te mogen schieten, triest zooitje
Je bent ook wel een gigantische mongool als je dat doetquote:Toen die weigerde open te doen, begon Dejean-Jones te vrezen dat zijn vriendin hem opzettelijk had buitengesloten. Hij beukte de deur in en baande zich een weg naar de slaapkamer.
Ik heb ook wel een paar keer geschoten op de schietbaan, en het geeft inderdaad wel een kick. Maar ik moet die dingen echt niet in m'n huis.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik wel, zou een heel arsenaal aanschaffen. Laatste keer dat ik in amerika was hebben we op zo'n schietbaan met verschillende wapens geschoten. Geeft best wel een kick.
als iemand de deur in staat te trappen zou ik de kluis open gaan makenquote:Op zondag 29 mei 2016 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is het ook, en de slaapkamer is dan ook de meest logische plek, als je tenminste geen klein grut door het huis rond hebt rennen, in dat geval kan je het beter in een kluis leggen.
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef Re het volgende:
Als ik een vent hoor achter de deur van mijn vriendin die je verwittigt op te rotten...
Sjah dan alsnog is dit vrij begrijpelijk. Treurig, maar vrij begrijpelijk. Hangt compleet af van wie wat gezegd heeft hier, maar ik weet zeker dat ook de witte ridders op fok het niet leuk zouden vinden als een vreemde de deur open begint te beuken en naar je slaapkamer stormt waar misschien jouw eigen vriendin wel ligt te tukken...quote:Op maandag 30 mei 2016 00:16 schreef Re het volgende:
Als ik een vent hoor achter de deur van mijn vriendin die je verwittigt op te rotten...
je moet je eerst afvragen wat er precies gezegd is, en dat lijkt me allemaal vrij voorbarig als je zo de statements leest. De vooringenomenheid is best apart terwijl niemand weet wat er precies is gebeurd behalve dat iemand in mijn ogen redelijk terecht voor zijn lazer is geschoten. In de VS mag je jezelf nou eenmaal zo verdedigen.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:38 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Sjah dan alsnog is dit vrij begrijpelijk. Treurig, maar vrij begrijpelijk. Hangt compleet af van wie wat gezegd heeft hier, maar ik weet zeker dat ook de witte ridders op fok het niet leuk zouden vinden als een vreemde de deur open begint te beuken en naar je slaapkamer stormt waar misschien jouw eigen vriendin wel ligt te tukken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |