zonder bandenwissel?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:55 schreef franklop het volgende:
Max gaat uitrijden, ik zeg het je
(mits geen regen)
Inderdaad, zag het ook. Iedereen op de softs verder?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:55 schreef franklop het volgende:
Max gaat uitrijden, ik zeg het je
(mits geen regen)
Hmm, zonde dat ze een tijdslimitet hanteren. Is er een bepaalde reden voor? Zoveel langer kunnen 78 ronden toch nooit duren?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja en een volledig droge race is de race tijd al 1u 45 minuten.
TVquote:Op zondag 29 mei 2016 14:56 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hmm, zonde dat ze een tijdslimitet hanteren. Is er een bepaalde reden voor? Zoveel langer kunnen 78 ronden toch nooit duren?
Als RIC de call heeft gemaakt kan je ze niks blamenquote:
RIC pit maar de bandjes zijn er niet. Staat gewoon 10 seconden stilquote:Op zondag 29 mei 2016 14:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
M'n stream valt dood, aardig wat gemist geloof ik
Dan nog. Het is nogal logisch dat je direct de ronde na HAM binnen moet komen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als RIC de call heeft gemaakt kan je ze niks blamen
quote:Op zondag 29 mei 2016 14:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
RIC pit maar de bandjes zijn er niet. Staat gewoon 10 seconden stil
Daarom zei ik al, Max bandjes van RIC geclaimd?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan nog. Het is nogal logisch dat je direct de ronde na HAM binnen moet komen.
http://cdn.livetvcdn.net/(...)id=432453&ci=44&si=7quote:Op zondag 29 mei 2016 14:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
RIC pit maar de bandjes zijn er niet. Staat gewoon 10 seconden stil
Ja ik dacht ook zoiets te zien!quote:Op zondag 29 mei 2016 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
Perez krijgt nog een drivethrough. Ging duidelijk over de gele lijn.
Dat mag niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, Max bandjes van RIC geclaimd?
Zoiets dacht ik ook meteen: blunderen in Barcelona, blunderen in Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Na vorige race wordt Rici opnieuw expres benadeeld t.o.v. Verstappen.
hulkenberg denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
Perez krijgt nog een drivethrough. Ging duidelijk over de gele lijn.
Was maar een grapje hoor. Ik geloof niet in die conspiricy theorie.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook meteen: blunderen in Barcelona, blunderen in Monaco.
Ik denk dat DR een woordje met de leiding gaat spreken hierna.
Beide denk ik gewoon snelste van het veldquote:Op zondag 29 mei 2016 14:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Red bull van RIC is wel verschrikkelijk snel zeg
Kwam net voor Max de pits uit, zou kunnen ja.quote:
Hem pas het volgende rondje verwachten. Al is dat wel vrij stom gezien dat HAM al slicks had de ronde ervoor.quote:
Foutjes, Crashes, inhalen , gebeurd veel jaquote:
Seconde of 10 begreep ikquote:Op zondag 29 mei 2016 15:00 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel tijd verloor RIC tov een normale pitstop?
was groene helmquote:Op zondag 29 mei 2016 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kwam net voor Max de pits uit, zou kunnen ja.
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik wist het. Godverdomme hele weekend naar de klote. 2 fucking weven wachten op dit bah bah bah bah
Als je het wist had je ook niet te hoeven kijken.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:01 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik wist het. Godverdomme hele weekend naar de klote. 2 fucking weven wachten op dit bah bah bah bah
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iedereen die meteen weg is hierDaaggggggg
misschien moet hij maar weer o-verstappenquote:
stel je niet aanquote:
Waar heb je het overquote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef bianconeri het volgende:
Haha daar gaat de noob weer.
Kijken wat al die typische Nederlanders weer, heeft ie vorige week een keer mazzel omdat anderen het verprutsen en nu laat ie zien wat hij kan.
Dit was geen lullig foutje meerquote:Op zondag 29 mei 2016 15:03 schreef Toby56 het volgende:
Ieder lullig foutje in Monaco wordt bestraft.
Zeker met deze lastige omstandigheden.
Volgend jaar beter.
Ach misschien is zo'n weekend wel een keer goed. Met beide benen terug op de grond.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef franklop het volgende:
Al met al een beetje slecht weekend voor Max
nog wel even een weekje wat trolls aanhoren nu. Weet niet wat erger isquote:Op zondag 29 mei 2016 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk haken bij deze alle successupports af en zijn we van die mongolen af
En de race is nog steeds OK.quote:
Alsof iemand F1 gaat kijken vanwege Maxquote:
Niet vergeten, van leren en jezelf verbeteren. Zal hij met zijn team ongetwijfeld uitgebreid over gaan babbelenquote:
Dit dusquote:Op zondag 29 mei 2016 15:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je het wist had je ook niet te hoeven kijken.
Ik mag toch hopen dat je dat niet hebt, is hele erge ziekte.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Toch geweldig gereden hoor.... heel veel geniale inhaalacties !
Mwa onervarenheid met het missen van downforce als je achter iemand aanrijdt en dan op het natte gedeelte van de baan komen waardoor je niks meer kan doen. Denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 15:03 schreef Odaiba het volgende:
IS het nou de onervarenheid van Max dat hij dit soort risico's neemt...
daarom zei ik het ookquote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat niet hebt, is hele erge ziekte.
Dat wist je blijkbaar nog niet, google maar eens op dat woord.
Dat een landgenoot meedoet is natuurlijk altijd leuker voor de sport, maar alle f1 fans hebben het jaren zonder Nederlander moeten doen, dus ja dan moet je ergens anders naar gaan kijken.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof iemand F1 gaat kijken vanwege Max![]()
![]()
Je kijkt F1 omdat je het leuk vindt, niet vanwege 1 of ander figuurtje dat toevallig uit Nl komt.
Zal nog wel iets voor komen denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 15:05 schreef Ferdii het volgende:
Penal hemiltpn graag, chicane afsnijden en dan cockblocken
racelicentie weg.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton
Plek aan Ricciardo geven en 10 strafpunten aub
Prima race van Verstappen tot dan toe.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En de race is nog steeds OK.
Zonde van Max, maar er gebeurt van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |