Dat zijn jeugdfoto's staan van internationals van het Duitse nationaal elftal.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu ben ik ben zelf echt geen racist, ik ken ook een paar donkere jongens, maar er zijn ook voor mij wel echt grenzen in hoe ver mijn tolerantie kan gaan!
Bizar gewoon dat links in Duitsland zo ver durft te gaan, dat ze ook foto's van toekomstige terroristen op de Kinder Surprise verpakking plaatsen
Dit moet haast wel een grap zijn! Maakt het in ieder geval makkelijk om te stoppen met het eten van chocolade. Ik zeg, tijd voor een boycot van Kinder Surprise!![]()
http://www.dailymail.co.u(...)otos-candy-bars.html
-weg-quote:Op zondag 29 mei 2016 11:13 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ouders zullen de foto van hun kind hebben opgestuurd naar dit merk.
[ afbeelding ]
Ze staan er immers om bekend dat ze erg begaan zijn met het wel en wee van hun kroost.
waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:16 schreef Silven het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep is die geen ene tyfus geeft om hun kinderen zijn het wel moslims.
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
Nu ben ik ben zelf echt geen racist, ik ken ook een paar donkere jongens
Please, kom eens met argumenten voor deze belachelijke insinuatiesquote:Op zondag 29 mei 2016 11:16 schreef Silven het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep is die geen ene tyfus geeft om hun kinderen zijn het wel moslims.
Gestopt met lezen, racistentopic.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu ben ik ben zelf echt geen racist
Behalve jij natuurlijk, jij bent speciaal.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
95% van KLB'ers is zo achterlijk.
mooi idd, maar op zich niet heel raar, er zitten er hier genoeg die echt zo denkenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:20 schreef Peunage het volgende:
De leukste reacties zijn van mensen die Krekker niet kennen
Ik vind dit behoorlijk discriminerend zo'n stereotypering aan de hand van een politieke voorkeur.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:00 schreef VarkensHart het volgende:
Dit is zo typerend voor de domme PVV stemmers die hun relaas steevast beginnen met: "ik ben geen racist maar...".
Domme wilders adepten als TS kunne alleen maar janken, klagen, zichzelf achtergesteld voelen en nog meer janken.
Extra pijnlijk is dan dat het in dit geval de jeugdige internationals zijn![]()
Echt mensen als ts, gooi jezelf alsjeblieft weg.
Okquote:Op zondag 29 mei 2016 14:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Behalve jij natuurlijk, jij bent speciaal.
Dit inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2016 15:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
mooi idd, maar op zich niet heel raar, er zitten er hier genoeg die echt zo denken
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind dit behoorlijk discriminerend zo'n stereotypering aan de hand van een politieke voorkeur.
Dit is echt niet genoeg om aan te tonen dat je geen racist bent, je moet op zijn minst donkere vrienden hebben wil je hier mee wegkomen.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu ben ik ben zelf echt geen racist, ik ken ook een paar donkere jongens
Realist!quote:Op maandag 30 mei 2016 07:46 schreef Funkel het volgende:
TS is met de staart tussen de benen vertrokken.. Racist..
De opmerkingen die ik maak in de openings post zijn inderdaad bijna 1-op-1 kopie van de opmerkingen die werkelijk waren gemaakt op die Pegida Facebookpaginaquote:Op zondag 29 mei 2016 15:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
mooi idd, maar op zich niet heel raar, er zitten er hier genoeg die echt zo denken
Kun jij je username eens verklaren?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:08 schreef KreKkeR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu ben ik ben zelf echt geen racist,
Verbaast me niets, helaas. Echt, wat een droeftoeters.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De opmerkingen die ik maak in de openings post zijn inderdaad bijna 1-op-1 kopie van de opmerkingen die werkelijk waren gemaakt op die Pegida Facebookpagina
Zo lang geleden dat ik get niet eens meer weet. Waarschijnlijk iets met 1 vd 2 onderstaande dingen. Weet alleen niet meer welke.quote:
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Geert_Adolfs het volgende:
"Kijk mij eens geen racist zijn topic pls notice me deadprezident ik wil je vriend izjn"
Kunt zeker niet wachten op 5 december om iedereen die niet tegen ZP is ook voor racist uit te schelden? Beetje triest.
Dat je een waardeloos nieuwsartikel over facebookcomments post om je niet-racistische maar wel discriminerende zelf weer op je schouder te kloppen. Ga eens kijken wat links allemaal voor achterlijke shit post, of doe me een lol en ga naar marokko.nl en kijk hoe ze reageren na een terroristische aanval. Maar nee zo'n post verwacht ik net niet van jou, letterlijk wegkijken.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over?![]()
Wie scheldt wie voor racist uit en wat heeft de ZP-discussie hier mee te maken?
?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef Geert_Adolfs het volgende:
"Kijk mij eens geen racist zijn topic pls notice me deadprezident ik wil je vriend izjn"
Gast wtf loop je allemaal te raaskallen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:50 schreef Geert_Adolfs het volgende:
[..]
Dat je een waardeloos nieuwsartikel over facebookcomments post om je niet-racistische maar wel discriminerende zelf weer op je schouder te kloppen. Ga eens kijken wat links allemaal voor achterlijke shit post, of doe me een lol en ga naar marokko.nl en kijk hoe ze reageren na een terroristische aanval. Maar nee zo'n post verwacht ik net niet van jou, letterlijk wegkijken.
Dat obsessieve anti-racisme gepost komt me de keel uit vandaar ook die ZP-comment, het kan gewoon niet snel genoeg voor je beginnen want in jou ogen win je altijd, als een echte wegkijker.
Hmm-hmmmquote:Op maandag 30 mei 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gast wtf loop je allemaal te raaskallen.
Inderdaad. TS, als je nou eens het artikel had gelezen voordat je je klacht plaatste zou je verhaal beter matchen met je nieuwsbericht.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn jeugdfoto's staan van internationals van het Duitse nationaal elftal.
Kinder heeft die foto's op de verpakkingen gezet in aanloop naar het Europees Kampioenschap voetbal in Frankrijk, waar Nederland trouwens niet van de partij is.
dus allemaal ophef over niks...
http://www.rtlnieuws.nl/o(...)e-zijn-dat-eigenlijk
Als jij nou voortaan het hele topic eens leest.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:22 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Inderdaad. TS, als je nou eens het artikel had gelezen voordat je je klacht plaatste zou je verhaal beter matchen met je nieuwsbericht.
Omdat ik in een straat en wijk woon waar 50% van de inwoners een islamitische achtergrond heeft en bijna al die kinderen vandalen, uitschot en drugsdealers zijn en kinderen jonger dan 10 jaar tegen 0:00u nog op straat aan het spelen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Please, kom eens met argumenten voor deze belachelijke insinuaties
Dus jij kent al die ouders en kinderne zo goed om deze domme dingen te roeptoeteren. Ben je wijkagent ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Omdat ik in een straat en wijk woon waar 50% van de inwoners een islamitische achtergrond heeft en bijna al die kinderen vandalen, uitschot en drugsdealers zijn en kinderen jonger dan 10 jaar tegen 0:00u nog op straat aan het spelen zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:16 schreef Silven het volgende:
[..]
puh-leasequote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Omdat ik in een straat en wijk woon waar 50% van de inwoners een islamitische achtergrond heeft en bijna al die kinderen vandalen, uitschot en drugsdealers zijn en kinderen jonger dan 10 jaar tegen 0:00u nog op straat aan het spelen zijn.
Ik ken een deel en ik hoef er alleen maar een blokje om voor te lopenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:46 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dus jij kent al die ouders en kinderne zo goed om deze domme dingen te roeptoeteren. Ben je wijkagent ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |