Omdat ik in een straat en wijk woon waar 50% van de inwoners een islamitische achtergrond heeft en bijna al die kinderen vandalen, uitschot en drugsdealers zijn en kinderen jonger dan 10 jaar tegen 0:00u nog op straat aan het spelen zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Please, kom eens met argumenten voor deze belachelijke insinuaties
Dus jij kent al die ouders en kinderne zo goed om deze domme dingen te roeptoeteren. Ben je wijkagent ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Omdat ik in een straat en wijk woon waar 50% van de inwoners een islamitische achtergrond heeft en bijna al die kinderen vandalen, uitschot en drugsdealers zijn en kinderen jonger dan 10 jaar tegen 0:00u nog op straat aan het spelen zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:16 schreef Silven het volgende:
[..]
Als er een bevolkingsgroep is die geen ene tyfus geeft om hun kinderen zijn het wel moslims.
puh-leasequote:Op maandag 30 mei 2016 21:57 schreef Silven het volgende:
[..]
Omdat ik in een straat en wijk woon waar 50% van de inwoners een islamitische achtergrond heeft en bijna al die kinderen vandalen, uitschot en drugsdealers zijn en kinderen jonger dan 10 jaar tegen 0:00u nog op straat aan het spelen zijn.
Ik ken een deel en ik hoef er alleen maar een blokje om voor te lopenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:46 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dus jij kent al die ouders en kinderne zo goed om deze domme dingen te roeptoeteren. Ben je wijkagent ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |