Hoe kan je dat nou weer uitgerekend deze week inplannenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik ga het missen omdat ik op vakantie ben
Zo gaat het helaas, het was de enige tijd dit jaar dat ik op vakantie kon. Vorige jaren altijd 20 van de 24 uur gekeken, nu mag ik blij zijn met een livetimingquote:Op zondag 12 juni 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weer uitgerekend deze week inplannen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:55 schreef Schaafkaas het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ernaartoe gaan?Nice, veel plezier alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Dank je! Dat gaat wel goed komen lijkt me.quote:
twitter:24hoursoflemans twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 15:24:56Drivers and cars are ready for the fight. What about you? Only 4 days to go guys :-D #LeMans24 https://t.co/UQTteZMZCe reageer retweet
Vorig jaar gedaan. Geen spijt van, dit jaar weer. Er zijn meerdere kanalen (onboards), geen reclame en zelfs een stream zonder commentaar. Die laatste gebruikte ik, met RLM voor commentaar. Ideaal, alles in HD en zonder ook maar een seconde bufferquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand hier die de Eurosport player geprobeerd heeft? Hoe zit het met reclames en zo dan? Welk commentaar krijg je dan,lokaal? Wil wel die ¤5.99 betalen als ik niet elke 15 minuten te lange reclames krijg, anders kijk ik wel via TV.
Ik hoop sowieso ergens een IPtv stream te vinden in 720p van de WEC appRadio Le Mans
![]()
En RIP Peter Beart![]()
quote:
Geen idee, maar vorig jaar ook niet geloof ik.quote:
Voor dit jaar weet ik het zeker, RLM zit niet op de officiele stream.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef M90 het volgende:
In mijn herinnering vorig jaar wel? Maar als het dit jaar niet zo is ga ik ook voor de Eurosport player zonder commentaar en RLM
Twijfel eerlijk gezegd ook wel erg over vorig jaar nuquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor dit jaar weet ik het zeker, RLM zit niet op de officiele stream.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
En het mooiste is, niemand heeft een idee wie er gaat winnen. Porsche is wellicht de snelste maar heeft problemen met de betrouwbaarheid, Audi is snel maar kan waarschijnlijk een ronde minder op een tank, en Toyota heeft niet de ultieme pace maar is blijkbaar wat vriendelijker voor de banden...
Dit zou wel eens de meest onvoorspelbare Le Mans ooit kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |