quote:Op zondag 29 mei 2016 00:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is speculeren van mijn kant en misschien heb ik wel trust issues, maar ik beeld mij altijd in dat het is zodat journalisten ze niet verkeerd kunnen quoten in de media. Zo van: schrijf geen leugens over wat de coureurs hebben gezegd want wij hebben de tapes! Dat zou ik doen als ik een BN-er was
Maar in de realiteit denk ik eerder dat het is om bij latere mediatrainingen de gesprekken te kunnen reviewen en zeggen hoe de coureur het beter had kunnen zeggen. En evt. om er nog transcripts van te kunnen maken voor (eigen) pers en/of management?
quote:Op zondag 29 mei 2016 00:39 schreef zoem het volgende:
Cars starting from the pit lane may then join the race once the whole field has passed the end of the pit lane for the first time after the start.
quote:Op zondag 29 mei 2016 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat als een pile-up in devote is, pitexit ligt tegenwoordig na bocht 1. Welke regels gelden dan?
dat dusquote:Op zondag 29 mei 2016 00:58 schreef Geralt het volgende:
Of wordt met the end of pitlane niet pitexit bedoeld maar de plek waar het licht staat op het einde van de pitstraat?
Ja leuk, maar aangezien de pitstraat aan de andere kant ligt heb je als coureur geen enkel idee.quote:
Dit stoort mij dus zo. Het is elke keer weer anders wat goed of fout is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:28 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Precies. Max praat ook met branie en vertrouwen, maar dan is het ineens prima.
quote:Op zondag 29 mei 2016 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat als een pile-up in devote is, pitexit ligt tegenwoordig na bocht 1. Welke regels gelden dan?
de wedstrijdleider zet het lampie op groen, dus daar moet je op af gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 01:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja leuk, maar aangezien de pitstraat aan de andere kant ligt heb je als coureur geen enkel idee.
Voor het licht natuurlijk en als er meerdere coureurs vanuit de pits starten is het wie het eerst bij het licht staat mag als eerste vertrekken.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Trouwens, betekent starten vanuit de pits voor het licht of echt vanuit de team pits zelf?
Lol dat filmpje (en ja heb al een paar biertjes opquote:Op zondag 29 mei 2016 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor het licht natuurlijk en als er meerdere coureurs vanuit de pits starten is het wie het eerst bij het licht staat mag als eerste vertrekken.
En soms heb je onbenullen die niet opletten als het licht op rood staat
met regen wordt het zeker crashen.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:26 schreef MakkieR het volgende:
Na een wel zeer troosteloze dag met de kwalificaties is het bij mij weer langzaam wat zonniger geworden. Even terug denkend aan vorig jaar los van de crash was het wel een memorabele GP van Max Verstappen. Wat als Max hetzelfde trucje weer kan flikken met de blauwe vlag achter Ricciardo aan. Met een veel snellere auto is het beter bijhouden en tot aan de 10e plaats kan wel op een rondje gereden worden. Laat er dan een paar van de top 10 crashen en je hebt weer volop kansen voor Max Verstappen aangezien de race nog lang is. Intelligent is Max zeker dat heeft hij al vaak genoeg bewezen.
Ik was pissed toen op Lewis. Godmiljaar man.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor het licht natuurlijk en als er meerdere coureurs vanuit de pits starten is het wie het eerst bij het licht staat mag als eerste vertrekken.
En soms heb je onbenullen die niet opletten als het licht op rood staat
Gaat in de pitstraat ook niet gewoon het licht op groen als je mag vertrekken?quote:Op zondag 29 mei 2016 01:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja leuk, maar aangezien de pitstraat aan de andere kant ligt heb je als coureur geen enkel idee.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gaat in de pitstraat ook niet gewoon het licht op groen als je mag vertrekken?
Bron?quote:Op zondag 29 mei 2016 09:42 schreef DutchTrain het volgende:
Volgend jaar weer zes Renault motoren in het veld; ze keren terug naar Toro Rosso en Red Bull houdt ze ook nog twee jaar. Ziet er dus naar uit dat Mateschitz de boel toch nog maar niet wil gaan verkopen
Je kan in ieder geval niet zeggen dat het niet waar isquote:Op zondag 29 mei 2016 09:47 schreef Geralt het volgende:
"In de tunnel is het relatief droog".
Godtering pannenkoek. Dat komt omdat het in een tunnel niet regent![]()
Man man man
Thanks. Een klein beetje verrassend wel vind ik.quote:
goed dat Max bij RBR zit want upgrades gaat Toro Rosso nu echt niet meer krijgenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Thanks. Een klein beetje verrassend wel vind ik.
bij de porsches goed nat nuquote:Op zondag 29 mei 2016 09:26 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens de radar gaat het elk moment daar regenen, de vraag is of dat tijdens de race ook nog zo is.
Inderdaad. Ik had echt verwacht dat ze toch wel minstens nog 2 jaar bij Ferrari zouden blijven.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed dat Max bij RBR zit want upgrades gaat Toro Rosso nu echt niet meer krijgen
Goed dat ze bij Red Bull tot hun zinnen zijn gekomen want dat hebben ze vorig jaar toch niet zo heel goed aangepaktquote:Op zondag 29 mei 2016 09:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had echt verwacht dat ze toch wel minstens nog 2 jaar bij Ferrari zouden blijven.
Toro rosso had sowieso geen updates gekregen, dat was allang bekendquote:Op zondag 29 mei 2016 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed dat Max bij RBR zit want upgrades gaat Toro Rosso nu echt niet meer krijgen
Het hele debacle was niet heel kies in elk geval. Gelukkig doet de Renault Tag Heuer het dit jaar best wel goedquote:Op zondag 29 mei 2016 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed dat ze bij Red Bull tot hun zinnen zijn gekomen want dat hebben ze vorig jaar toch niet zo heel goed aangepakt
dat weet ik wel maar als ze met Ferrari een contract hadden gemaakt voor de komende 2 jaar dan was er best nog een kans geweest dat er ook dit jaar nog wat zou gebeuren, dat is nu volledig wegquote:Op zondag 29 mei 2016 09:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Toro rosso had sowieso geen updates gekregen, dat was allang bekend
50% van die mensen zijn na gisteren weer afgehaakt, die volgen nu tennisquote:Op zondag 29 mei 2016 10:06 schreef Geralt het volgende:
Wellicht een handig linkje voor de leken die net beginnen met kijken naar F1:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ijp-je-het-spektakel
Ik heb het niet helemaal doorgenomen, er zullen hendig wat foutjes in staan, maar over het algemeen een redelijk artikel volgens mij met tekst en uitleg en plaatjes en filmpjes etc
ghehehequote:Op zondag 29 mei 2016 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% van die mensen zijn na gisteren weer afgehaakt, die volgen nu tennis
wielrennen zijn ze ook alweer vergetenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% van die mensen zijn na gisteren weer afgehaakt, die volgen nu tennis
nee, als de leiding regenbanden voorschrijft niet. Zou ook wat gevaarlijk zijn anders.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:11 schreef FortunaHome het volgende:
Vraagje, volgende deze link gaat het dus regenen (vooralsnog) https://weather.com/weath(...)Monaco+MNXX0001:1:MN
Moeten de Q3 mensen dan evengoed op de Q3 banden starten?
Nee en ze moeten sowieso op de Q2 banden startenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:11 schreef FortunaHome het volgende:
Vraagje, volgende deze link gaat het dus regenen (vooralsnog) https://weather.com/weath(...)Monaco+MNXX0001:1:MN
Moeten de Q3 mensen dan evengoed op de Q3 banden starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |