SBS6quote:Atlético wil dromen verwezenlijken in Milaan
Dertigers Fernando Torres en Gabi leven toe naar de wedstrijd van hun leven. De door Atlético Madrid opgeleide routiniers willen zaterdagavond in de Champions League-finale tegen stadgenoot Real de kroon op hun werk bij de Madrileense club zetten.
In het shirt van AC Milan was Torres geen schim van de spits die met Spanje twee keer Europees kampioen werd en een keer de wereldtitel greep. El Nińo is op zijn 32ste aan zijn tweede jeugd bezig bij Atlético, de club waar het voor hem allemaal begon. 'Atlético en Diego Simeone hebben me de kans gegeven. Het was lastig. Ik heb gevochten om een plaats in het team te veroveren en heb hard gewerkt om de weg naar het doel weer te vinden, maar nu heb ik de kans mijn droom uit te laten komen.'
Dat Torres in Estadio Vicente Calderón zijn vorm heeft hervonden is geen toeval. Als kind van de club voelt hij zich goed bij de manier van doen bij de Champions League-finalist. Combinatievoetbal is van ondergeschikt belang, strijd leveren heeft prioriteit. 'Er is niet één manier om je doel te behalen. Wij maken optimaal gebruik van onze mogelijkheden en doen dat met de normen en waarden van de club. Het is belangrijk om buitenlandse spelers te laten zien wat er bij komt kijken om voor Atlético te spelen', legt Torres uit op de UEFA-site.
Samen met Gabi fungeert Torres bij het huidige Atlético als cultuurbewaker. Waar Torres voor dreiging zorgt in de aanval, bewaakt Gabi de balans op het middenveld. Laatstgenoemde was er in 2014 bij toen stadgenoot Real in de Champions League-finale te sterk was voor Los Colchoneros. 'We hebben Real vaak genoeg verslagen, dus die nederlaag speelt niet meer mee. We hebben een nieuwe kans afgedwongen, niet gekregen. We hebben dit volledig aan onszelf te danken.'
De Cup met de Grote Oren in de lucht houden als aanvoerder van Atlético, dat is waar Gabi van droomt. 'Niet alleen nu, maar dat deed ik al als kleine jongen. Dit is de wedstrijd van ons leven. Er is niets beter dan de Champions League winnen door de beste tegenstander te verslaan, en dat is zeker het geval met Real is opponent.'
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het wachten is op nog een keer ......
[ afbeelding ]
Dan had PSV gewoon de CL gewonnen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
PSV had hier dus ook kunnen staan als Zoet die penalty had gepakt.
volgende keer sneller zijnquote:
Dan heb je nu een momentjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik moet ziek hard poepen maar ik kan de tv niet zien vanaf de plee...
Had PSV kunnen winnen van Barca?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
PSV had hier dus ook kunnen staan als Zoet die penalty had gepakt.
En van Bayern?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me ook. Helaas faalde Zoet dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had PSV gewoon de CL gewonnen inderdaad.
Is dit een serieuze vraag?quote:
Zo snel kan ik niet drukken, ik heb 'sessies' van een half uur.quote:
Ga dan. Nu kan het nog.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dom wijfquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geen doelijntechnologie bij een finale![]()
![]()
![]()
Heb geen sport abo, maar kan wel kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Alleen als je ziggo sport abo hebt. 405.
iellllquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
qedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
psv = atletico
atletico > barca
--->
psv > barca
Wat de fak manquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet drukken, ik heb 'sessies' van een half uur.
Kampvuur erbijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met een hele groep volwassen mensen de handen op elkaar leggen
Ze moeten beginnen met pingels en daarna verlengen. Dit gaat helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
ze moeten verlengingen beslissender maken. Wat als we nu de verlengingen starten met 7 spelers in plaats van 11. Veel meer open ruimte veel meer doelkansen aan beide kanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jel jel jel ja we winnen wel!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met een hele groep volwassen mensen de handen op elkaar leggen
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En van Bayern?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Coco98 het volgende:
We falen weer!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kak maar eens in de drie dagen maar dan wel meteen een soort enorme harde paardenpenor.quote:
veeg mij opquote:
Schijt je dan al je darmen eruit ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet langer dan een half uur schijten
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Gewoon meteen pingels na een gelijkspelquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten beginnen met pingels en daarna verlengen. Dit gaat helemaal nergens over.
nou nouquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Betere doping dan de volgende keer
aambeigenotquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijt je dan al je darmen eruit ofzo
wat is dezequote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik kak maar eens in de drie dagen maar dan wel meteen een soort enorme harde paardenpenor.
Teveel vezels in mijn eten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Joezi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had stroomuitval tijdens pingels CL finale 2008 hoorde mensen paar straten verder juichen maar wist niet voor wiequote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Klopt toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:04 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
psv = atletico
atletico > barca
--->
psv > barca
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
1 keer in de 3 dagen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik kak maar eens in de drie dagen maar dan wel meteen een soort enorme harde paardenpenor.
Mijn prostaat wordt wel goed gestimuleerd dan ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef hottentot het volgende:
Na drie dagen ophouden alles eruit kunnen werpen moet wel een enorm orgastisch genot zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
van halstquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen in die sport loopt te gebruiken
Zelfs Kieft
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef Brammess het volgende:
Nou nou nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:08 schreef Coco98 het volgende:
Leuk weer geweest jongens met die spoilers.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stop.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2016 23:08:27 ]
Soms meerdere keren op een dagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1 keer in de 3 dagen?Ik om de 2, soms dagelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
vandaag was er inderdaad wel een lekker weertjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:08 schreef Coco98 het volgende:
Leuk weer geweest jongens met die spoilers.
Meer water drinken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
3 per dag tot eens in de 3 is prima.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
1 keer in de 3 dagen?Ik om de 2, soms dagelijks
Natuurlijk goed moment ..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had stroomuitval tijdens laatste deel CL finale 2008 hoorde mensen paar straten verder juichen maar wist niet voor wie
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stop.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ is een paar deuren eerder MexicaantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:
jawel hoezo?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Leo heeft nog nooit een finale gezien?
Heeft iemand die gif van zijn eigen goal nog?quote:
Oldenburgerquote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou een frisse amateurteam winnen van een versleten real madrid die 120min gespeeld heeft?
Vraag ik me dikwijls af.
Nee, Ajax maakt geen kansquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou een frisse amateurteam winnen van een versleten real madrid die 120min gespeeld heeft?
Vraag ik me dikwijls af.
Leukquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag ik me dikwijls af.
robbenquote:
Een paar jaar geleden won AD Alcorcon al van een niet versleten Real.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag ik me dikwijls af.
Vorig weekend nog.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom krijgen scheidsrechters nooit kramp?
Voelt niet lekker als je na 110 minuten voetballen zo tegen je knie wordt getiktquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:13 schreef Vasion het volgende:
Gabi aansteller..
Dit soort spelers verzieken de sport.
Tauros was een BAASquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Torresmoet steeds denken aan Tauros die pokemon
Dat heb ik bij Zidane.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
fucking casualquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit 2 wedstrijden op een dag bekeken. Eerst Zwitserland - België nu Real Madrid - Atletico Madrid
tiswatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit 2 wedstrijden op een dag bekeken. Eerst Zwitserland - België nu Real Madrid - Atletico Madrid
Leukequote:
WK/EK?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
behalve tijdens EK/WK
Dapper dat je hiervoor durft uit te komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Wat vraag jij je boeiende dingen af.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraag ik me dikwijls af.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Hij kan een boek schrijven over al zijn belevenissen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat vraag jij je boeiende dingen af.
En een nieuw beleidsplan voor de UEFAquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan een boek schrijven over al zijn belevenissen.
Zal wel rond 3 zijn met het WKquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Dankzij capuchon_jongen heb ik een leuke vraag voor jullie: hoeveel voetbalwedstrijden hebben jullie (helemaal) in één dag gezien?
40-45quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Dankzij capuchon_jongen heb ik een leuke vraag voor jullie: hoeveel voetbalwedstrijden hebben jullie (helemaal) in één dag gezien?
Beiden ja. Faalhazenquote:
Ik denk 4.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Bij een kool is het party hard.quote:
Ik denk vijfquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Op een goeie dag zonder EK/WK kan ik nog wel eens aan de 4/5 volledige komenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Mijn record op 3 ofzo tijden WK 2014 was het vergetenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Waarom zou je zo'n zaadpot als Zwitserland - België kijkenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
behalve tijdens EK/WK
Vast wel eens 5 op een no-life dagquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
120+3quote:
Uh okquote:
No Thomas no Party.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Party is geen lang leven bij atleti beschoren.
al kijk ik dan veel potjes wel met een half oog, want anders hou ik het niet vol.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op een goeie dag zonder EK/WK kan ik nog wel eens aan de 4/5 volledige komen
3quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
EK/WK ben ik ook veel geconcentreerder al kijk ik vandaag ook wel geconcentreerdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al kijk ik dan veel potjes wel met een half oog, want anders hou ik het niet vol.
EK/WK kijk ik wel allemaal geconcentreerd
omdat ik Belg ben en fan ben van de rode duivels.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n zaadpot als Zwitserland - België kijken
Is hij ook die mafketel met dat plan voor een nieuw toernooi?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een nieuw beleidsplan voor de UEFA
Dat ligt bij mij een beetje aan het affiche van de potjesquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
al kijk ik dan veel potjes wel met een half oog, want anders hou ik het niet vol.
0quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
WK wedstrijden rond 2/3 uur 's nachts genot.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EK/WK kijk ik het ook niet met FOK! erbij, nu kijk ik meer hier dan naar de wedstrijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK/WK ben ik ook veel geconcentreerder al kijk ik vandaag ook wel geconcentreerd
Roda speelt met passie. Beetje jammer dit weer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt bij mij een beetje aan het affiche van de potjes
Roda-Heracles ga ik niet met volle aandacht kijken als ik er al 4 gezien heb nee
Ja, een Belg hč. Die bedenken wel vaker idiote constructies.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is hij ook die mafketel met dat plan voor een nieuw toernooi?![]()
Rodaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Roda speelt met passie. Beetje jammer dit weer.
Op een WK kijk ik alles wat uitgezonden wordt, als het kan. Dus een wedstrijd of 6 heb ik wel op 1 dag gezien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk meestal Ajax wel geconcentreerd en een topwedstrijd in het buitenland, maar de andere Eredivisiepotjes of buitenlandse potjes met één topteam zet ik aan op de achtergrond.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt bij mij een beetje aan het affiche van de potjes
Roda-Heracles ga ik niet met volle aandacht kijken als ik er al 4 gezien heb nee
Ivoorkust-Japan genotquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
WK wedstrijden rond 2/3 uur 's nachts genot.
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EK/WK kijk ik het ook niet met FOK! erbij, nu kijk ik meer hier dan naar de wedstrijd
450quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
Zou wel een goede animated gif zijn.quote:
ben je homo ofzo? Met je kom er maar in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pepe
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:23 schreef Anoonumos het volgende:
Heeft nog lang geduurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PepeWhat can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |