quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik verwacht ieder moment dat ie op zijn muil valt
Zat ik ook aan te denken!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jezus redt, Jezus redt
(c) H. Finkers
quote:
Owjaquote:
jouw verbinding werkt nog met vlassen touwen waar papiertjes heen en weer worden getrokken tussen het verdeelstation tot ze in de modem komen? Waarna de kabouter ze omzet in relevante data?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:49 schreef ToT het volgende:
Schiet echt niet op met die verbinding.
Lekkere muziek, maar ik kan amper luisteren!
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
jouw verbinding werkt nog met vlassen touwen waar papiertjes heen en weer worden getrokken tussen het verdeelstation tot ze in de modem komen? Waarna de kabouter ze omzet in relevante data?
Ruik eens of je verbrande kaboutervlees ruikt?
[..]
jouw verbinding werkt nog met vlassen touwen waar papiertjes heen en weer worden getrokken tussen het verdeelstation tot ze in de modem komen? Waarna de kabouter ze omzet in relevante data?
Ruik eens of je verbrande kaboutervlees ruikt?
Wacht ToT, ik typ het wel: Boink boink, tjilp. Goto 10.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:49 schreef ToT het volgende:
Schiet echt niet op met die verbinding.
Lekkere muziek, maar ik kan amper luisteren!
en weer worden getrokken tussen het verdeelstation tot ze in de modem komen? Waarna de kabouter ze omzet in relevante data?
quote:
Geanonimiseerd om de onschuldige gabber te beschermenquote:
Dan hebben we toch best aardig wat gabbers hier in het topic zittenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geanonimiseerd om de onschuldige gabber te beschermen
quote:
Het was behoorlijk aan de transparante kant ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geanonimiseerd om de onschuldige gabber te beschermen
we doorzien hem allemaal, met zijn 2-dimensionele voorkomenquote:Op zondag 29 mei 2016 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was behoorlijk aan de transparante kant ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |