quote:
Leugensquote:
smullenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:58 schreef Karzai het volgende:
Ah ik heb nog twee etjes en een paar plakjes bacon
Hey, Mad, Môggequote:
Ola!quote:
En nu kan jij zeggen dat je die storm hebt meegemaakt en hebt overleefdquote:Op zondag 29 mei 2016 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
De wind is weer wat gaan liggen, schijnt 1 van de stevigste stormen te zijn geweest van de laatste jaren...
quote:Op zondag 29 mei 2016 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
De wind is weer wat gaan liggen, schijnt 1 van de stevigste stormen te zijn geweest van de laatste jaren...
Ik heb wel erger meegemaakt, maar het was gisteren niet echt plezierig aan het strand.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
En nu kan jij zeggen dat je die storm hebt meegemaakt en hebt overleefd
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel erger meegemaakt, maar het was gisteren niet echt plezierig aan het strand.
Dit koopje van het jaar, gevonden in een kleine shop in een bergdorp, maakte veel goed:
[ afbeelding ]
Die eigenaar keek raar op toen ik de hele voorraad opkocht, de prijzen zijn van voor de oorlog voor deze flessen. Zijn allen gebotteld in 2003, stonden al 13 jaar op de plank...quote:
Jij weet de huidige prijzen, en hij niet?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eigenaar keek raar op toen ik de hele voorraad opkocht, de prijzen zijn van voor de oorlog voor deze flessen. Zijn allen gebotteld in 2003, stonden al 13 jaar op de plank...
je hebt de winkel toevallig gevonden ?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die eigenaar keek raar op toen ik de hele voorraad opkocht, de prijzen zijn van voor de oorlog voor deze flessen. Zijn allen gebotteld in 2003, stonden al 13 jaar op de plank...
Mad gebruikt zijn verfijnde neus voor whiskyquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mad gebruikt zijn verfijnde neus voor whisky
en een whidar
De winst bij verkoop zou enkele honderden euro's zijn, maar ik verkoop ze niet..quote:Op zondag 29 mei 2016 11:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij weet de huidige prijzen, en hij niet?![]()
Wat is de winst die je hebt gemaakt met deze partij?
Heb jij mazzel dat die man daar niet van op de hoogte was?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De winst bij verkoop zou enkele honderden euro's zijn, maar ik verkoop ze niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |