Als er normale mensen zijn die krachttraining doen en niet in hun veel te dure pakkie alleen maar cardio doen en het als een sociale aangelegenheid zienquote:
Spreekt allemaal voor zich hoor. Staat zelfs uitleg op de apparatenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik niet weet hoe alles werkt en ik dan niks kan en dat er dan mensen zijn die kijken hoe ik faal
wat je zegt ben je zelfquote:
Dit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Sws willen de instructeurs ALLES aan je uitleggen sof
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er normale mensen zijn die krachttraining doen en niet in hun veel te dure pakkie alleen maar cardio doen en het als een sociale aangelegenheid zien
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spreekt allemaal voor zich hoor. Staat zelfs uitleg op de apparaten
Ja ik weet niet ik durf gewoon niet alleenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
Sws willen de instructeurs ALLES aan je uitleggen sof
in het pakhuis met rez? Wat een sletjequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
geen idee, het schijnt dat hij in leiden zit
Tja, het enige wat je kan doen is gwoon gaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
Ja ik weet niet ik durf gewoon niet alleen
Wil er geen vriendin met je sporten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik weet niet ik durf gewoon niet alleen
geen idee of het met rezje is, dat zal bestquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in het pakhuis met rez? Wat een sletje
ik ben ong 20 kwijt per sessiequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Hoeveel zou pt kosten, dat lijkt me echt chill
Ja ik ga even vragen of er iemand wilquote:
doe het voor 60 per uurquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
pffff echtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben ong 20 kwijt per sessie
60 cent, dealquote:
paar tientjesquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Is bootcamp ofzo anders niks voor je? Zit je gewoon met een klein groepje buiten enzoquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga even vragen of er iemand wil
Na vakantie ga ik vies serieus bezig.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
gister zag ik foto's van mezelf van gisteravond en ik vond mezelf echt DIK
hoog tijd om weer sporten op te pakken
ben je zo dik danquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na vakantie ga ik vies serieus bezig.
Ja dat zag ik laatstquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Is
[..]
Is bootcamp ofzo anders niks voor je? Zit je gewoon met een klein groepje buiten enzo
Wel echt zwaar lijkt me inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zag ik laatstMoesten ze planken totdat het stoplicht weer op groen was hahahah
Lijkt me wel leuk ja zo buiten
Jezus wat moet jij wel niet dik zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik eet nu een tweede zak KROEPOEK weg
vies lekker
moet diep bulkenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik eet nu een tweede zak KROEPOEK weg
vies lekker
Zullen we samen een keer gaanquote:
Nog wel ja. Nog welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
84 kilo nu ongeveer, tegenover 197
vergeleken met jou ben jij dus dik
Ja misschienquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
haha grapjas, jij hebt vettige handen en zolang de Mac bestaat, blijf je er komen
http://www.bootcampmaffia.nl/quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschienMoet even kijken want mijn conditie is echt dramatisch, over falen gesproken dan
Ik eet nu broccoli-zalm taart met walnoten en ei erinquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
haha grapjas, jij hebt vettige handen en zolang de Mac bestaat, blijf je er komen
O leuk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.bootcampmaffia.nl/
dit lijkt me wel wat
In Noord-Korea, helaas laten ze er geen beelden van zien dus neem maar van mij aan dat het zo isquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet nu broccoli-zalm taart met walnoten en ei erinLink eens een Mac die dat heeft
Ga je mee?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
In Noord-Korea, helaas laten ze er geen beelden van zien dus neem maar van mij aan dat het zo is
Daar heb je ook PT trouwens zie ikquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.bootcampmaffia.nl/
dit lijkt me wel wat
Noord-Korea heeft geen macquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
In Noord-Korea, helaas laten ze er geen beelden van zien dus neem maar van mij aan dat het zo is
Ja, wel duurquote:
het is mocromaniac insoquote:
De MacJungels wordt het danquote:
;s;squote:
heb wel een scharrel die super erg gespierd is pffffquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je niet iemand die PT is ofzo die je vriendenprijsje kan geven
Heb je een date?quote:
google op poolse dima's op googlequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
oh nu wel maar op whatsapp gewoon negeren
schijnheilige kut brabander
srs daar ga je nog steeds over door?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja vind je t gek, want je hebt mij laatst genaaid in KLB
wat heb je hem aan gedaan wpquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
srs daar ga je nog steeds over door?
get over urself dramaqueen
ik ben er nog steeds kapot vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
srs daar ga je nog steeds over door?
get over urself dramaqueen
Ik weet niet of we op hetzelfde conditieniveau zitten. Dat van jou zal een stuk beter zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet meer maar had er ban voor gekregen
Oh ja dan snap ik het welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik maar een date.
Nee kneusje
Real - Atletiiiii
hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
ohja etsu ging huilen in dm en toen ging ik dm openbaren
dankjewel xoxoxoxquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel
Maar geen zorgen, Cristiano scoort toch wel en trekt zn shirt uit dus komt goed xx
Nou, dat valt vies tegenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of we op hetzelfde conditieniveau zitten. Dat van jou zal een stuk beter zijn.
is goedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
het is je vergeven wp, ik weet dat we stiekem samen door een deur kunnen en als we elkaar de kans geven, we BFF's kunnen zijn want we hebben allebei jhali meegemaakt, dus we begrijpen elkaar
ben niet boos op je, hvj lobi xoxo
Dacht even dat dit over seks ging.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
Hou het met horten en stoten 30 seconde vol
Dat is 10 secondenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat dit over seks ging.
Jij hebt toch lang volleybal gedaan?quote:
Dat soort planken wat je min of meer op je zij doet. Op je arm en dan je benen gestrekt en je lichaam van de grond. Dan val ik altijd om.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
Planken ben ik trouwens zo vies slecht in heHou het met horten en stoten 30 seconde vol
Ja klopt, maar daar is mijn conditie niet erg beter op geworden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt toch lang volleybal gedaan?
En ik ben een roker.
Nee gewoon recht vooruitquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort planken wat je min of meer op je zij doet. Op je arm en dan je benen gestrekt en je lichaam van de grond. Dan val ik altijd om.
Klopt. Merk het wel als ik sprintjes trek.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar is mijn conditie niet erg beter op geworden.
Roken is wel shittie ja voor conditie
Ik weet wat jij bedoelt, maar ik gaf er eentje aan die ik nog moeilijker vond.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon recht vooruit
Maar wel gesteudn op je onderarmen inderdaad. En je lichaam gestrekt
Ik ben van plan om morgen weer te gaan hardlopen maar daar heb ik morgenochtend toch geen zin meer inquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon door blijven sporten houd je TOPCONDITIE
Oh ja met mijn evenwicht zou ik dat ook niet kunnen neequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wat jij bedoelt, maar ik gaf er eentje aan die ik nog moeilijker vond.
Ik vandaag hardgelopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben van plan om morgen weer te gaan hardlopen maar daar heb ik morgenochtend toch geen zin meer in
Heb je weer een heftige nacht zoals vorige week in de planning staan dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben van plan om morgen weer te gaan hardlopen maar daar heb ik morgenochtend toch geen zin meer in
Runner's high.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag hardgelopen.
Moet er eigenlijk mee stoppen voor BULK.
Maar begin het te lekker te vinden
Dat niet denk ik.quote:
Hoezo moet je er dan mee stoppen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vandaag hardgelopen.
Moet er eigenlijk mee stoppen voor BULK.
Maar begin het te lekker te vinden
Nee iedereen heeft wat anders te doen. ERG SAAIquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je weer een heftige nacht zoals vorige week in de planning staan dan?
luie omaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Net boodschappen gedaan en ben nu uitgeput
Ik nietquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
gaan jullie allemaal wat doen vanavond? ik hoop van niet
Ik ga zo sociaal doenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
gaan jullie allemaal wat doen vanavond? ik hoop van niet
ik ook nietquote:
waaromquote:
waarom sad facequote:
Lekker sociaal zijn we. Ik had eigenlijk borrel van mijn werk, maar geen zinquote:
Als je geen zin hebt moet je niet gaan hequote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker sociaal zijn we. Ik had eigenlijk borrel van mijn werk, maar geen zin
Nee, maar gratis bierquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt moet je niet gaan he
ik was bij nichtje op een borrel van haar uni, echt vet goedkope drankquote:
ik steel niemands girlquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij
En omg ik moet jou asap iets vertellen
Ye...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik steel niemands girl
NOU VERTEL DAN
ik wil meequote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje cocktails drinken met view op de stad
eerst zeg je asapquote:
I KNOWWquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
eerst zeg je asap
dan is het "nee wacht"
Je bent een beetje gek
goed je mag bij mn harem van vrouwen voegenquote:
Of een playboyquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik onderneem de laatste tijd te veel dingen met vrouwen.
Straks denken mensen dat ik van de verkeerde kant ben
erg gezellig lijkt me datquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed je mag bij mn harem van vrouwen voegen
beetje het omgekeerde van een sausage fest
Gewoon islam tok.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik onderneem de laatste tijd te veel dingen met vrouwen.
Straks denken mensen dat ik van de verkeerde kant ben
We zijn nog niet in het Pakhuis geweest deze keer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in het pakhuis met rez? Wat een sletje
Wat heerlijk slecht.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Was vandaag iets fantastisch gebeurd. Op het werk bij buffet, jongeman 'ja hebben jullie hier ook wifi' dus ik ja blabla dit dat zus zo 'ohja![]()
want ik voelde al een connectie'
hahahaha ik ging stuk. Maar was grapje van die gast ook hoor, want was met vrienden enzo.
Ik heb een leuke jongen bij me in bed, dus gaat best lekker.quote:
awwwww <3quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een leuke jongen bij me in bed, dus gaat best lekker.
Kwaliteitsverbeteringquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
snapback in de trein laten liggen, kutleef
pax??quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een leuke jongen bij me in bed, dus gaat best lekker.
Dat kan de beste overkomen, VA/quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
snapback in de trein laten liggen, kutleef
Ja, ook, maar dat was al duidelijk dacht ik.quote:
Hoezo niet? Alle fok-homos doen elkaar tochquote:
Zie editquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ook, maar dat was al duidelijk dacht ik.
Het was wel een toffe hoor, hij was van wol gemaakt, leren klep.quote:
Ik heb jouw kont anders nog niet langs zien komen in mijn bed?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alle fok-homos doen elkaar toch
Ik ben dan ook niet gay noch ordinairquote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb jouw kont anders nog niet langs zien komen in mijn bed?
en waar ben jij in geweest?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn nog niet in het Pakhuis geweest deze keer.
quote:
maar jij bent hommo, dat geloof ik dus nietquote:
Pax is je moeder? Jezus, wat een inteeltquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pax is je moeder? Jezus, wat een inteelt
Weet je zeker dat je niet in Katwijk zit ipv Leiden?
Z`n mond ookquote:
Om vervolgens de hele week te posten hoe ordinair wij zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat pax het vreselijk vindt dat rez even komt melden hem te hebben gedaan.
Is Pax weer aan het sletten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat pax het vreselijk vindt dat rez even komt melden hem te hebben gedaan.
Hoezo nu pas?quote:
mooi strak kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
ik had deze week twee shirtjes gekocht en vandaag gewassen en nu zijn ze kleiner geworden omdat ze blijkbaar met de hand gewassen moeten worden
het zijn nu denk ik meer mislukte losse crop topsquote:
ik hou van crop topsquote:Op zondag 29 mei 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het zijn nu denk ik meer mislukte losse crop tops
echt baas hoe die de beslissende penalty maaktquote:Op zondag 29 mei 2016 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook echt een leuke fotoDus goede keuze voor een UI
Wat een tergend slechte wedstrijd weer. Inso had gelijk, voetbal is echt een stuk minder boeiend gewordenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Ook wel tof voor Zidane trouwens.
Eensquote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een tergend slechte wedstrijd weer. Inso had gelijk, voetbal is echt een stuk minder boeiend geworden
ja best veel mensen kennen die hierquote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hallo kent iemand hier beetje wetboek
ja ik bedoel die tekst erinquote:Op zondag 29 mei 2016 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best veel mensen kennen die hier
wat is er OF
ja wat is erquote:
ja ik ga zaterdag vechten met zo pedofiel die me vriendin beetje stalkt en ik word schijtziek van die poepvlek jongen. nu is het dus dat ik nu nog 17 ben en ik word bijna 18 en hij word 21 maar hij is zo figuur die geen aangifte openmaakt en ik heb al geregeld alles iemand gaat met hem chillen en de lochatie via de whatsapp sturen maar dan ik gebruik alleen mijn handen maar 2 van mijn karnissen komen mee voor het geval ik hem bijna dood sla ofzo, maar dan wat voor straf kan krijgen voor dit of gaat rechter zeggen van pedofiel mag oppleuren maar bijvoorbeeld ook het is snel snel in 2 minuten gedaan en dan snel weg dan wat is kans hoe moet ik aanpakkenquote:
flinke celstrafquote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ga zaterdag vechten met zo pedofiel die me vriendin beetje stalkt en ik word schijtziek van die poepvlek jongen. nu is het dus dat ik nu nog 17 ben en ik word bijna 18 en hij word 21 maar hij is zo figuur die geen aangifte openmaakt en ik heb al geregeld alles iemand gaat met hem chillen en de lochatie via de whatsapp sturen maar dan ik gebruik alleen mijn handen maar 2 van mijn karnissen komen mee voor het geval ik hem bijna dood sla ofzo, maar dan wat voor straf kan krijgen voor dit of gaat rechter zeggen van pedofiel mag oppleuren maar bijvoorbeeld ook het is snel snel in 2 minuten gedaan en dan snel weg dan wat is kans hoe moet ik aanpakken
Maximaal 2 jaar jeugddetentie.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ga zaterdag vechten met zo pedofiel die me vriendin beetje stalkt en ik word schijtziek van die poepvlek jongen. nu is het dus dat ik nu nog 17 ben en ik word bijna 18 en hij word 21 maar hij is zo figuur die geen aangifte openmaakt en ik heb al geregeld alles iemand gaat met hem chillen en de lochatie via de whatsapp sturen maar dan ik gebruik alleen mijn handen maar 2 van mijn karnissen komen mee voor het geval ik hem bijna dood sla ofzo, maar dan wat voor straf kan krijgen voor dit of gaat rechter zeggen van pedofiel mag oppleuren maar bijvoorbeeld ook het is snel snel in 2 minuten gedaan en dan snel weg dan wat is kans hoe moet ik aanpakken
maar pakkans is in feite heel klein tochquote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maximaal 2 jaar jeugddetentie.
Niet meewerken aan psychisch onderzoek zodat je die PIJ dodged.
Tot er iemand snitched, klaar einde.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
maar pakkans is in feite heel klein toch
ja maar is onze woord tegen de zijne en ik heb al geregeld dat het niet midden in een woonwijk is enzoquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zeg gewoon dat als ie snitcht dat het klaar isquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar is onze woord tegen de zijne en ik heb al geregeld dat het niet midden in een woonwijk is enzo
hij is sowieso zo figuur die zegt van ja ik pak je later nog wel enzo en dan nooit komenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeg gewoon dat als ie snicht dat het klaar is
nee hij voelt zich teveel man daarvoor maar hijs vel over been joodjequote:Op zondag 29 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ie geen aangifte gaat doen sowieso geen probleem.
ben niet bang om te zitten meer als weten wat ik kan verwachtenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je zo bang bent om er voor te moeten zitten, gewoon even normaal doen.
Don't do the crime if you can't do the time enzo.
ja ik twijfel sowieso nog maarja alles stata op internet lolquote:Op zondag 29 mei 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso is het al erg dom van je om plannen op internet te zetten. Maar soit.
ik heb wel boksen gedaan dus ik kan teminste vechtenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou het wel willen zien.
2 ectos die robbetje gaan vechten
ja de mrs heeft de koffers al ingepakt vandaagquote:
nu alquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja de mrs heeft de koffers al ingepakt vandaag
nog 72 uur ets
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Link van dit topic naar de politie gestuurd
Sorry ik hou niet van geweldquote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol
hoort toch bij je opgroeien robbertje matten
Vechten is echt extreem kansloos.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol
hoort toch bij je opgroeien robbertje matten
soms is de enigste wat helpt want sommige mensen zijn echt dom wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmakenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmaken
Dom machogedoe vooral.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
soms is de enigste wat helpt want sommige mensen zijn echt dom wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmaken
wat moet ie openmakenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
soms is de enigste wat helpt want sommige mensen zijn echt dom wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmaken
eigen zaak open maken?quote:
Gelukkig doe je het zelf dan ook alleen als je zus je een beetje plaagtquote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon heel dom oergedrag.
Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon heel dom oergedrag.
Dan maar niet.quote:
Nee hoor?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig doe je het zelf dan ook alleen als je zus je een beetje plaagt
(lol)
Geweld lost niks op, behalve dat je laat zien dat je vooral heel stoer bent. Gaat dus nergens over.quote:
In dit geval valt die me vriendin lastig plus heeft die bedreigingen gemaakt richting mij en mijn familliequote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Al die mensen die vooral geen zelfspot hebben en als iemand dan een opmerking maakt meteen gaan meppen. Zo achterlijk
dus als een pedo je vriendin lastigvalt moet je zelfspot hebben?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Al die mensen die vooral geen zelfspot hebben en als iemand dan een opmerking maakt meteen gaan meppen. Zo achterlijk
Dan schakel je de politie in.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In dit geval valt die me vriendin lastig plus heeft die bedreigingen gemaakt richting mij en mijn famillie
dan ben je over de grens gegaan
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus als een pedo je vriendin lastigvalt moet je zelfspot hebben?
Eigen rechter spelen is nergens voor nodig.quote:
oooooohquote:
Dan laat je het bewijs zien.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
'Zonder actie kunnen we niks doen'
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er moet altijd echt iets ergs gebeuren voordat er ingegrepen word, en ik ga daar niet op wachten
beter voorkomen dan later huilen
denk dat die wel uitkijkt erna, en anders doe ik het weer en weer tot het door zn junkenkop zitquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?
Want dat gaat gebeuren.
alsof of iemand in elkaar kan slaan. Als dit niet verzonnen wasquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?
Want dat gaat gebeuren.
Als hij in de tussentijd niet met zijn vriendjes je vriendin al aanvalt.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
denk dat die wel uitkijkt erna, en anders doe ik het weer en weer tot het door zn junkenkop zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |