;s;squote:
heb wel een scharrel die super erg gespierd is pffffquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je niet iemand die PT is ofzo die je vriendenprijsje kan geven
Heb je een date?quote:
google op poolse dima's op googlequote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
oh nu wel maar op whatsapp gewoon negeren
schijnheilige kut brabander
srs daar ga je nog steeds over door?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja vind je t gek, want je hebt mij laatst genaaid in KLB
wat heb je hem aan gedaan wpquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
srs daar ga je nog steeds over door?
get over urself dramaqueen
ik ben er nog steeds kapot vanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
srs daar ga je nog steeds over door?
get over urself dramaqueen
Ik weet niet of we op hetzelfde conditieniveau zitten. Dat van jou zal een stuk beter zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet meer maar had er ban voor gekregen
Oh ja dan snap ik het welquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik maar een date.
Nee kneusje
Real - Atletiiiii
hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
ohja etsu ging huilen in dm en toen ging ik dm openbaren
dankjewel xoxoxoxquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel
Maar geen zorgen, Cristiano scoort toch wel en trekt zn shirt uit dus komt goed xx
Nou, dat valt vies tegenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of we op hetzelfde conditieniveau zitten. Dat van jou zal een stuk beter zijn.
is goedquote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
het is je vergeven wp, ik weet dat we stiekem samen door een deur kunnen en als we elkaar de kans geven, we BFF's kunnen zijn want we hebben allebei jhali meegemaakt, dus we begrijpen elkaar
ben niet boos op je, hvj lobi xoxo
Dacht even dat dit over seks ging.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:44 schreef Fok-it het volgende:
Hou het met horten en stoten 30 seconde vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |