Z`n mond ookquote:
Om vervolgens de hele week te posten hoe ordinair wij zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat pax het vreselijk vindt dat rez even komt melden hem te hebben gedaan.
Is Pax weer aan het sletten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat pax het vreselijk vindt dat rez even komt melden hem te hebben gedaan.
Hoezo nu pas?quote:
mooi strak kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
ik had deze week twee shirtjes gekocht en vandaag gewassen en nu zijn ze kleiner geworden omdat ze blijkbaar met de hand gewassen moeten worden
het zijn nu denk ik meer mislukte losse crop topsquote:
ik hou van crop topsquote:Op zondag 29 mei 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het zijn nu denk ik meer mislukte losse crop tops
echt baas hoe die de beslissende penalty maaktquote:Op zondag 29 mei 2016 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook echt een leuke fotoDus goede keuze voor een UI
Wat een tergend slechte wedstrijd weer. Inso had gelijk, voetbal is echt een stuk minder boeiend gewordenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Ook wel tof voor Zidane trouwens.
Eensquote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een tergend slechte wedstrijd weer. Inso had gelijk, voetbal is echt een stuk minder boeiend geworden
ja best veel mensen kennen die hierquote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hallo kent iemand hier beetje wetboek
ja ik bedoel die tekst erinquote:Op zondag 29 mei 2016 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja best veel mensen kennen die hier
wat is er OF
ja wat is erquote:
ja ik ga zaterdag vechten met zo pedofiel die me vriendin beetje stalkt en ik word schijtziek van die poepvlek jongen. nu is het dus dat ik nu nog 17 ben en ik word bijna 18 en hij word 21 maar hij is zo figuur die geen aangifte openmaakt en ik heb al geregeld alles iemand gaat met hem chillen en de lochatie via de whatsapp sturen maar dan ik gebruik alleen mijn handen maar 2 van mijn karnissen komen mee voor het geval ik hem bijna dood sla ofzo, maar dan wat voor straf kan krijgen voor dit of gaat rechter zeggen van pedofiel mag oppleuren maar bijvoorbeeld ook het is snel snel in 2 minuten gedaan en dan snel weg dan wat is kans hoe moet ik aanpakkenquote:
flinke celstrafquote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ga zaterdag vechten met zo pedofiel die me vriendin beetje stalkt en ik word schijtziek van die poepvlek jongen. nu is het dus dat ik nu nog 17 ben en ik word bijna 18 en hij word 21 maar hij is zo figuur die geen aangifte openmaakt en ik heb al geregeld alles iemand gaat met hem chillen en de lochatie via de whatsapp sturen maar dan ik gebruik alleen mijn handen maar 2 van mijn karnissen komen mee voor het geval ik hem bijna dood sla ofzo, maar dan wat voor straf kan krijgen voor dit of gaat rechter zeggen van pedofiel mag oppleuren maar bijvoorbeeld ook het is snel snel in 2 minuten gedaan en dan snel weg dan wat is kans hoe moet ik aanpakken
Maximaal 2 jaar jeugddetentie.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ga zaterdag vechten met zo pedofiel die me vriendin beetje stalkt en ik word schijtziek van die poepvlek jongen. nu is het dus dat ik nu nog 17 ben en ik word bijna 18 en hij word 21 maar hij is zo figuur die geen aangifte openmaakt en ik heb al geregeld alles iemand gaat met hem chillen en de lochatie via de whatsapp sturen maar dan ik gebruik alleen mijn handen maar 2 van mijn karnissen komen mee voor het geval ik hem bijna dood sla ofzo, maar dan wat voor straf kan krijgen voor dit of gaat rechter zeggen van pedofiel mag oppleuren maar bijvoorbeeld ook het is snel snel in 2 minuten gedaan en dan snel weg dan wat is kans hoe moet ik aanpakken
maar pakkans is in feite heel klein tochquote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maximaal 2 jaar jeugddetentie.
Niet meewerken aan psychisch onderzoek zodat je die PIJ dodged.
Tot er iemand snitched, klaar einde.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
maar pakkans is in feite heel klein toch
ja maar is onze woord tegen de zijne en ik heb al geregeld dat het niet midden in een woonwijk is enzoquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zeg gewoon dat als ie snitcht dat het klaar isquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar is onze woord tegen de zijne en ik heb al geregeld dat het niet midden in een woonwijk is enzo
hij is sowieso zo figuur die zegt van ja ik pak je later nog wel enzo en dan nooit komenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
zeg gewoon dat als ie snicht dat het klaar is
nee hij voelt zich teveel man daarvoor maar hijs vel over been joodjequote:Op zondag 29 mei 2016 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ie geen aangifte gaat doen sowieso geen probleem.
ben niet bang om te zitten meer als weten wat ik kan verwachtenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je zo bang bent om er voor te moeten zitten, gewoon even normaal doen.
Don't do the crime if you can't do the time enzo.
ja ik twijfel sowieso nog maarja alles stata op internet lolquote:Op zondag 29 mei 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso is het al erg dom van je om plannen op internet te zetten. Maar soit.
ik heb wel boksen gedaan dus ik kan teminste vechtenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou het wel willen zien.
2 ectos die robbetje gaan vechten
ja de mrs heeft de koffers al ingepakt vandaagquote:
nu alquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja de mrs heeft de koffers al ingepakt vandaag
nog 72 uur ets
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Link van dit topic naar de politie gestuurd
Sorry ik hou niet van geweldquote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol
hoort toch bij je opgroeien robbertje matten
Vechten is echt extreem kansloos.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
lol
hoort toch bij je opgroeien robbertje matten
soms is de enigste wat helpt want sommige mensen zijn echt dom wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmakenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmaken
Dom machogedoe vooral.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
soms is de enigste wat helpt want sommige mensen zijn echt dom wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmaken
wat moet ie openmakenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
soms is de enigste wat helpt want sommige mensen zijn echt dom wie niet luisteren wil openmaken moet voelen openmaken
eigen zaak open maken?quote:
Gelukkig doe je het zelf dan ook alleen als je zus je een beetje plaagtquote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon heel dom oergedrag.
Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon heel dom oergedrag.
Dan maar niet.quote:
Nee hoor?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig doe je het zelf dan ook alleen als je zus je een beetje plaagt
(lol)
Geweld lost niks op, behalve dat je laat zien dat je vooral heel stoer bent. Gaat dus nergens over.quote:
In dit geval valt die me vriendin lastig plus heeft die bedreigingen gemaakt richting mij en mijn familliequote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Al die mensen die vooral geen zelfspot hebben en als iemand dan een opmerking maakt meteen gaan meppen. Zo achterlijk
dus als een pedo je vriendin lastigvalt moet je zelfspot hebben?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Al die mensen die vooral geen zelfspot hebben en als iemand dan een opmerking maakt meteen gaan meppen. Zo achterlijk
Dan schakel je de politie in.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In dit geval valt die me vriendin lastig plus heeft die bedreigingen gemaakt richting mij en mijn famillie
dan ben je over de grens gegaan
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus als een pedo je vriendin lastigvalt moet je zelfspot hebben?
Eigen rechter spelen is nergens voor nodig.quote:
oooooohquote:
Dan laat je het bewijs zien.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
'Zonder actie kunnen we niks doen'
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er moet altijd echt iets ergs gebeuren voordat er ingegrepen word, en ik ga daar niet op wachten
beter voorkomen dan later huilen
denk dat die wel uitkijkt erna, en anders doe ik het weer en weer tot het door zn junkenkop zitquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?
Want dat gaat gebeuren.
alsof of iemand in elkaar kan slaan. Als dit niet verzonnen wasquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?
Want dat gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |