SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!![]()
Tweede is al meer dan verwacht, het is vooral jammer dat het in het laatste weekend moest gebeuren. Desalniettemin heb ik genoten van Chavito (en Atapuma!).quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zijn Cavaliers en ik teleurgesteld dat Chaves en Kruijswijk niet hebben gewonnen.
Crashen is een kwaliteit?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:38 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Crashen of op de fiets blijven is ook een kwaliteit. Een kwaliteit die Verstappen en Kruijswijk duidelijk niet beheren.
Ga er godverdomme niet op in.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crashen is een kwaliteit?
Haha je post slaat weer nergens op. Das blijkbaar ook een kwaliteit.
Ik heb ook genoten van Krachtwijk. Jammer dat het zo moest lopenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweede is al meer dan verwacht, het is vooral jammer dat het in het laatste weekend moest gebeuren. Desalniettemin heb ik genoten van Chavito (en Atapuma!).
Crashen is een kwaliteit als F1 coureur? Dat lijkt me niet niet zo handig, al heeft Max vandaag wel laten zien over die 'kwaliteit' te beschikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:38 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Crashen of op de fiets blijven is ook een kwaliteit. Een kwaliteit die Verstappen en Kruijswijk duidelijk niet beheren.
haha jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
ah.. Zijn je papa en mama helemaal uit dat cocaineland gekomen om een doper te zien winnen
Nog het idee dat Chavez zich vandaag iets te veel heeft opgeblazen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tweede is al meer dan verwacht, het is vooral jammer dat het in het laatste weekend moest gebeuren. Desalniettemin heb ik genoten van Chavito (en Atapuma!).
Dat is nog erger dan vallen en de Giro verspelenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Szura het volgende:
Laten we met de Tour nou gewoon eens in een topic in SPT blijven. Alsof nattekat wat in de gaten heeft.
Ohja, ook dat nog..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten van Krachtwijk. Jammer dat het zo moest lopen
Vanavond zullen we weer lijnrecht tegenover elkaar staan. Maar Atleti is ook wel een leuke winnaar
Beste post van de dag.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Feest voor de neutrale kijker.
Helaas geeft de neutrale kijker geen FUCK om de Giro.
Ik bedoelde te zeggen niet crashen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crashen is een kwaliteit?
Haha je post slaat weer nergens op. Das blijkbaar ook een kwaliteit.
Colombia en zuid amerika is fantastisch man.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
ah.. Zijn je papa en mama helemaal uit dat cocaineland gekomen om een doper te zien winnen
Dat hebben we eerder ook al eens gedaan, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:39 schreef Szura het volgende:
Laten we met de Tour nou gewoon eens in een topic in SPT blijven. Alsof nattekat wat in de gaten heeft.
Er is niets laf aan Nibali. Vreselijk veel geluk gehad en daar kan het ook op gewonnen worden, schijnt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:40 schreef Godshand het volgende:
Laffe lul die Nibali. Maar goed, vandaag wel sterk.
Bloedzakken waren op tijd binnen...
Nee nou heb je het verknald.. mijn god wat een losersfout.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:40 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen niet crashen natuurlijk.
Ik heb 10 uur in een hokje gezeten op het el Dorado vliegveld...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Colombia en zuid amerika is fantastisch man.
NickRooz zou zeggen: een typisch nederlandse faal.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nou heb je het verknald.. mijn god wat een losersfout.
Nederlander hčquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nou heb je het verknald.. mijn god wat een losersfout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je anaal gevisiteerd?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb 10 uur in een hokje gezeten op het el Dorado vliegveld...
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
#KuduswatchHeeft hij het wit nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Precies, en nog erger want de anderen hebben tenminste voor hun faal nog iets bereikt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
NickRooz zou zeggen: een typisch nederlandse faal.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
#KuduswatchIs dat genoeg voor de witte trui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze hadden gelukkig scanners, maar er zaten sporen van coke op mijn bagage dus alles werd compleet ontmanteld.quote:
Had het Chavito echt gegund. Helaas waren die laatste 2 bergetappes te zwaar voor hem. Achteraf gezien zal hij dinsdag ook niet al te beste benen hebben gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Eres grande, Colombia te quiere. Gracias Chavito.
Zat je naast een niezende Colombiaan in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee ze hadden gelukkig scanners, maar er zaten sporen van coke op mijn bagage dus alles werd compleet ontmanteld.
Dat hoop ik ook. In de Tour heeft 'ie denk ik niet zoveel te zoeken. Of hij moet dan voor etappezeges gaan, dus zich eerst een half uur laten aansmeren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk rijdt Kruijswijk volgend jaar weer de Giro ipv de Tour.
Dit was een unieke kans om een grote ronde te winnen. Nu wint hij hem nooit meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Eres grande, Colombia te quiere. Gracias Chavito.
Ze ruiken angstzweet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb 10 uur in een hokje gezeten op het el Dorado vliegveld...
Niet nu.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een unieke kans om een grote ronde te winnen. Nu wint hij hem nooit meer.
Bij mij ook. Ik ga met Superman en Gaviria op de foto.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk, ze komen dit jaar weer bij me in de buurt
Dan moet je wel erg ver bukken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik ga met Superman en Gaviria op de foto.
Welk deel woon jij?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik ga met Superman en Gaviria op de foto.
Misschien mogen we dan toch nog met wat man naar dat fucking WKquote:
Nee gewoon niet goed gecleaned. Wel homies gemaakt met een hogo popo met grote hoed en veel badges die mijn Leica vet vond, fotografeerde zelf ook, volg hem nog op instagram.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zat je naast een niezende Colombiaan in het vliegtuig?
En de duitsers met niet zoveelquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien mogen we dan toch nog met wat man naar dat fucking WK
Leuk verhaal voor de kleinkinderen. Opa haalde ooit eens veel WT-puntjes.quote:
Man man manquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
nibali
italianen
gvd wat een kutgiro
trap die nibali dan maar van zijn fiets af tijdens een andere ronde of de OS.
Nieve wel bergtrui Syntixquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
nibali
italianen
gvd wat een kutgiro
Die hebben het helaas ook vrij goed gedaan met een zestal etappewinsten..quote:
Astanabazenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
nibali
italianen
gvd wat een kutgiro
Nergens voor nodig. Had Kruijswijk maar op z'n fiets moeten blijven zitten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:48 schreef marcodej het volgende:
Geen woord over het feit dat hij hem in zijn schoot geworpen krijgt.
Niet echt.quote:
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:47 schreef Syntix het volgende:
nibali
italianen
gvd wat een kutgiro
Ja, hoort er gewoon bij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Had Kruijswijk maar op z'n fiets moeten blijven zitten.
Dit niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Had Kruijswijk maar op z'n fiets moeten blijven zitten.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt.
Winnen omdat andere uitvallen/vallen
italianenkutvolk met hun nationalistische trots
Wat boeit datquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
alsof jij hoopte dat nibali ging winnen
Astana heeft gewonnen. Fair and square.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet echt.
Winnen omdat andere uitvallen/vallen
italianenkutvolk met hun nationalistische trots
Hoe kijk je terug op de prestaties van Monfort deze giro?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:50 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Astana heeft gewonnen. Fair and square.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |