Kwalijk vind ik dat het alleen tussen de regels door is genoemd in een nieuwsbrief die ergens anders over ging (waarna ik ben gaan vragen) en laatst in een portalbericht over invoering van het SONI-systeem, dat kennelijk nog lang niet in alle regio's is geplaatst, in elk geval nog door weinig mensen goed gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb even mijn verlofkaart erbij gepakt en het klopt inderdaad wat je zegt, bij wettelijke en bovenwettelijke vakantie staat een vervaldatum ingevuld, bij MIVT niet.
Dat die regel al eerder zou hebben bestaan waag ik te betwijfelen, want dan was het toch al eerder gebeurd dat mensen ineens "verlopen" MIVT uitbetaald hadden gekregen? Mij is dat nog nooit gebeurd, en ik ken ook niemand bij wie dat gebeurd is.
Ook erg vreemd is dat ik over dit hele MIVT-verhaal moet vernemen via dit forum, en dat mij via de officiële kanalen nog geen enkel bericht heeft bereikt.
Ik heb nog 25 uur MIVT staan, dan moet ik nog snel even vrij nemen.
Kan zijn, heb er niet echt op gelet .... als ik denk aan de adressen die hem moeten krijgen zaten ze er inderdaad niet bij. (Wel Maxen, zelfde formaat)quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:41 schreef Globetrottertje het volgende:
Klopt het dat gisteren er de Veronicagidsen niet bij zaten? Ik heb er normaliter altijd heel veel. In beide wijken, maar ik had er nu geeneen. Wel hier en daar een andere televisiegids.
Hadden jullie die dingen er ook niet bij?
Ik heb meer een VPRO-wijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:23 schreef Globetrottertje het volgende:
In een wijk heb ik er minstens 20 per straat. )nou ja.. beetje overdreven)
Vorige week dinsdag was een dubbelnummer. Dat doet Veronica wel vaker in de zomerperiode.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:41 schreef Globetrottertje het volgende:
Klopt het dat gisteren er de Veronicagidsen niet bij zaten? Ik heb er normaliter altijd heel veel. In beide wijken, maar ik had er nu geeneen. Wel hier en daar een andere televisiegids.
Hadden jullie die dingen er ook niet bij?
Aaah ohhh vandaar! Ik had vorige week dinsdag onverwacht twee invalwijken op een ander depot waar volgens mij bijna geen Veronicagidsen bij zaten. Wel veel Kro en VPRO.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag was een dubbelnummer. Dat doet Veronica wel vaker in de zomerperiode.
En gisteren was de NCRV-gids een dubbelnummer, dus die hebben we de volgende week er niet bij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag was een dubbelnummer. Dat doet Veronica wel vaker in de zomerperiode.
Dat is een verzekeringskwestie. Ik heb het op verzoek wel doorgegeven aan de planner en dat is nu aan de verzekering.quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:44 schreef Globetrottertje het volgende:
Balen @Pietertje71!! Je hebt wel bewijs dat er echt iets aan de hand is, dus laat die bedrijfsarts maar opkomen.
Zijn die lui waar je gevallen bent met je scooter, niet aansprakelijk trouwens? Kunnen ze aansprakelijk gesteld worden?
Wat is niet verstandig? Boos weggaan na de beoordeling?quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
niet heel verstandig als ik eerlijk ben, want hij moet over jou oordelen. Goed voorbereid zijn is dan wel handig
Waarom? De onderhandelingen waren toch afgeketst. Of probeer bpost alle aandelen stiekem op te kopen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:01 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Als ik naar de stijgende koers (op een knalrode beursdag) van het aandeel PostNL kijk is het misschien verstandig voor jullie om de Belgische talen te gaan leren![]()
¤ 4, 054
Since Previous Close
+0,069 (+1,73%)
Since Open
+0,077 (+1,94%)
https://www.euronext.com/nl/products/equities/NL0009739416-XAMS
Heb ik ook eens gehad. Toen heb ik over de sticker een flink stuk breed plakband geplakt, zodat hij de sticker er niet meer af KON halen. Toen was het gedaan met de ongein.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:21 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Heb vandaag voor de 5de keer een poststuk gestikkerd dat retour moet. Adres bestaat niet, maar 1 of andere nul op het sorteercentrum blijft de stikker er af halen.
en je hebt hem wel goed ingevuld? Ja, ga ik uiteraard wel vanuit, maar als ik soms zie hoe mensen gewoon doodleuk weer dat verkeerde adres invullen op de sticker, tja, dan schiet het ook niet op he. Ik verbaas me er toch iedere keer weer over hoe slecht die stickers worden ingevuld, niet alleen door postbezorgers, maar ook door voorbereiders. Verkeerde postcodes die ze gewoon weer overnemen, stickers niet over de code geplakt, oh, en mensen die gewoon op iedere sticker de code van Den Haag invullen, ook al staat er gewoon een retouradres op, of zelfs gewoon een volledig kloppend adres/postcode. Om over de *21 stukken nog maar niet te spreken, soms omcirkel ik het zelfs en zet ik er een enorme pijl bij, en dan nog gooien mensen hem eruit omdat ze denken dat het niet klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:21 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Waarom? De onderhandelingen waren toch afgeketst. Of probeer bpost alle aandelen stiekem op te kopen?
Behoorlijk druk hier. Zit tegenwoordig constant aan de 3 tassen. Incl. inderdaad alles wat geen envelop is
Heb vandaag voor de 5de keer een poststuk gestikkerd dat retour moet. Adres bestaat niet, maar 1 of andere nul op het sorteercentrum blijft de stikker er af halen. Ik heb hem nu maar met een kwaad briefje in de bak geflikkerd. Ben snetverdulleme niet van plan steeds dat soort nutteloze activiteiten te blijven herhalen.
Er zit sowieso altijd een uur tussen de eindtijd van de ene wijk en de begintijd van de volgende wijk. Zo is er voldoende ruimte om tijd bij te plussen. Anders gaat er tijd overlappen en dat schijnt problemen op te leveren met het systeem.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:19 schreef zombo het volgende:
Het is wel weer ingenieus hoe ze nu begin- en eindtijd voor je bepalen, als je je rooster hebt bevestigd. Mooie dagvullende programma's inclusief verantwoorde pauzes: bv wijk 1 van 12.00 tot 14.20, wijk 2 van 15.26 tot 17.41. Hoe komen ze er op? Heeft ongetwijfeld weer een centje gekost, maar dan heb je ook wat.
Ik vind 8 of meer blauwe bakken toch aardig veel hoor! En de tijd dat dit anders was ligt wel ontzettend ver achter ons. Ik liep vroeger een wijk die op zaterdag geregeld 8 tot wel 10 blauwe bakken had, en dat werd toen al heel veel gevonden. En dan spreek ik dus over 10 jaar geleden. Tegenwoordig is bij ons meer dan 5 blauwe bakken een zeldzaamheid, en komt eigenlijk alleen voor als er weer een Postcodeloterijprijs is gevallen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:43 schreef gelestipjes het volgende:
Hier viel het op zich trouwens mee met de drukte, een redelijk normale donderdag, Uiteraard wel de kampioenen maar dat gooit aardig makkelijk weg, en inderdaad een mailing van de postcodeloterij maar dat zat tussen de machinepost, dus dat kost nauwelijks extra tijd in de voorbereiding. Waren maar weinig wijken met meer dan 8 blauwe bakken, dat is wel eens anders geweest.
Oh, bij ons komt 8 blauwe bakken nog wel vrij geregeld voor hoor. Toen ik bij de post begon was dat echt veel meer.quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vind 8 of meer blauwe bakken toch aardig veel hoor! En de tijd dat dit anders was ligt wel ontzettend ver achter ons. Ik liep vroeger een wijk die op zaterdag geregeld 8 tot wel 10 blauwe bakken had, en dat werd toen al heel veel gevonden. En dan spreek ik dus over 10 jaar geleden. Tegenwoordig is bij ons meer dan 5 blauwe bakken een zeldzaamheid, en komt eigenlijk alleen voor als er weer een Postcodeloterijprijs is gevallen.
Bij ons kost veel HSM-post trouwens wel degelijk extra tijd in de voorbereiding, al was het maar omdat het proces stagneert doordat je veel langer op de rode bakjes moet wachten. Daarnaast is er ook veel meer reject dat verwerkt moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |