Idd, zuur maar kan alsnog best vermakelijk worden morgen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij had misschien niet een mega lekker weekend per se, maar hij maakt een foutje. Dat kan gewoon gebeuren, waarom zou hij in godsnaam nu ineens zenuwachtig zijn? Net na een overwinning.
Je nam er wel heel erg de tijd voor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:20 schreef sasquatsch het volgende:
Open ik een nieuw topic, is er al een nieuw topic.
yup. Gewoon hopen op wat mooie acties. Het kan nu alleen maar beter vanaf achteraanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Idd, zuur maar kan alsnog best vermakelijk worden morgen.
Ik ben eigenlijk best wel jaloers hoe vaak hij huilt en de schuld aan anderen geeftquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al dat gehaat op Hamilton.
Jaloers dat je zelf niet kan sturen?
ik zat te wachten tot iemand hem opende, toen heb ik zelf gedaanquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:20 schreef sasquatsch het volgende:
Open ik een nieuw topic, is er al een nieuw topic.
Dat deed Vettel op een gegeven moment ook. Wellicht hoort dit bij de WCs?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel jaloers hoe vaak hij huilt en de schuld aan anderen geeftzijn ego is zo groot dat hij zelf niet kan inzien dat hij een fout heeft gemaakt.
Gaan we weer vingertjes wijzen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat deed Vettel op een gegeven moment ook.
Mobiel. Kreeg eerst de melding dat ik geen rechten had toen ik desktop versie opvroeg. Moest ik dat nog een keer doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je nam er wel heel erg de tijd voor.
Waarom de desktop versie opvragenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mobiel. Kreeg eerst de melding dat ik geen rechten had toen ik desktop versie opvroeg. Moest ik dat nog een keer doen.
Niet iedereen is het daarmee eens. En dan nog is het geen reden om zo hatelijk te reageren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel jaloers hoe vaak hij huilt en de schuld aan anderen geeftzijn ego is zo groot dat hij zelf niet kan inzien dat hij een fout heeft gemaakt.
Persoonlijke fout.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:24 schreef potjecreme het volgende:
Weten we al wat er met Max zijn auto was?
Hatelijk? waarheden bedoel je.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet iedereen is het daarmee eens. En dan nog is het geen reden om zo hatelijk te reageren.
Nee, want dat mag niet. Maar huilen dat die Britten deden toen Hamilton in Spa lek reed op de voorvleugel van Rosberg toen hij de deur dichtgooide terwijl Rosberg er al een stuk verder naast zat. Rosberg had vorige race gewoon pech, Hamilton had geluk dat hij er zonder straf vanaf kwam (ook niet voor het eerst).quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja, want op het moment dat Hamilton het gat indook stuurde Rosberg niet te laat nog verder naar de binnenkant.
Geen van beide heeft er iets aan gehad, beiden zullen ook niet klagen over het aandeel van de ander in de crash.
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat deed Vettel op een gegeven moment ook. Wellicht hoort dit bij de WCs?
Omdat anders een nieuw topic openen niet goed gaat met de OP.quote:
Ja, niets.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:24 schreef potjecreme het volgende:
zoals het hoort. Zoals ik al zei eerder, prima. Is goed voor hem en een heel goede indicatie voor morgen. Dan start je met een realistische blik ipv een calimeroblik. Zeg maar. Heel volwassen en goed sportsmanship.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:24 schreef potjecreme het volgende:
Dat is in februari al opgelost.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat anders een nieuw topic openen niet goed gaat met de OP.
Er was niks met zijn auto, wel met zijn inschattingsvermogen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:24 schreef potjecreme het volgende:
max stuurde hem een muur in.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:24 schreef potjecreme het volgende:
Oh dat was het.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hun coureur stuurde te scherp in, dat gaan ze nu proberen op te lossen.
Dat rot op was hatelijk.quote:
Hebben jullie het nou over Verstappen of over Hamilton?quote:
HAMquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hebben jullie het nou over Verstappen of over Hamilton?
Had je wel eens eerder kunnen zeggen.quote:
Indien het niet gaat regenen doen ze allemaal een 1 stopper.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Morgen 1 stopper op soft en supersofts?
Ik denk het.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Morgen 1 stopper op soft en supersofts?
Men denkt 2 met de ultrasofts.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Indien het niet gaat regenen doen ze allemaal een 1 stopper.
Of op intermediatesquote:
Bij een natte baan wel.quote:
Ricciardo in zijn pole lap.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hun coureur stuurde te scherp in, dat gaan ze nu proberen op te lossen.
Is het hier tenminste iets rustiger.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wāt een rondjeecht superscherp.
En weet je, even wat minder Maxgehype is wel goed denk ik
nou ja, de haters schieten dan wel ineens als onkruid de grond uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het hier tenminste iets rustiger.
Ja, mensen begonnen al te fantaseren over WK's in de toekomst en de nieuwe Schumacher enzo. Eerst maar eens Ricciardo structureel op 3 tienden zetten, dan kunnen we voorzichtig aan supertalent gaan denken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
idd, die hebben letterlijk 2 weken gewacht op dit moment.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, de haters schieten dan wel ineens als onkruid de grond uit.
ach, dat zie ik ook wel gebeuren, maar doe tot die tijd maar gewoon normaal en rustig aan. Supporten en hopen en meeleven, fouten accepteren en realistisch blijven. Maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, mensen begonnen al te fantaseren over WK's in de toekomst en de nieuwe Schumacher enzo. Eerst maar eens Ricciardo structureel op 3 tienden zetten, dan kunnen we voorzichtig aan supertalent gaan denken.
Kan hij in Canada weer eens starten zonder alle schijnwerpers er vol opquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
Schumacher schoot tijdens de kwalificatie in China ook eens in de eerste bocht de grindbak in, waardoor hij van achteren moest beginnen .quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, mensen begonnen al te fantaseren over WK's in de toekomst en de nieuwe Schumacher enzo. Eerst maar eens Ricciardo structureel op 3 tienden zetten, dan kunnen we voorzichtig aan supertalent gaan denken.
yupquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan hij in Canada weer eens starten zonder alle schijnwerpers er vol op
Ric, Ros, Ham, Vet, Hul, Sainzquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:47 schreef Nouri het volgende:
Hoe ziet de top 6 er morgen uit? Ik moest werken
ric ros ham vet hul raiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:47 schreef Nouri het volgende:
RICquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:47 schreef Nouri het volgende:
Max is de meest getalenteerde coureur allertijden, als zo'n Nederlandse ex-F1 coureur dat zegt dan weet je dat het waar is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
dat vroeg ie toch niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, rai verplaatst, maar dat is niet de quali uitslag.
RIC op pole.quote:
ah, my bad.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:50 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
dat vroeg ie toch niet?
Hij vroeg hoe ziet de opstelling er morgen uit...
senna.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:52 schreef Bolasie het volgende:
Maar goed, is er ooit iemand 1e geworden terwijl ie als laatste begon?
Bedankt Tjackaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:52 schreef Nouri het volgende:
Hopen dat de Mercedessen voor vuurwerk gaan zorgen morgen. Maar slechte hoop.
Kimi had een 5 plaatsen penalty, Vettel op P4 was de max voor ze. Hoezo dramatisch?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:53 schreef VEM2012 het volgende:
Verstappen weer met de voetjes op de grond, na een harde landing.
Ferrari weer dramatisch in de kwalificatie.
Al met al weer teleurstellend.
Een tijdje geleden dus.quote:
Nee toch?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een tijdje geleden dus.
Nou ja, ik kijk wel morgen. Geen voetbal, gratis te zien via Ziggo.. nuff said.
Oh, en hoi Nattekat.
wel naar podium iig geloof ik? Nou jaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee toch?
Watson wel eens vanaf de 22e of 23 plek gewonnen, in de VS, weet niet meer of het Long Beach was of een ander stratencircuit.
Het ging me ook niet per se om jou. Maar je ziet het - on queue - gelijk weer. Pagina na pagina hilariteit dat HAM problemen heeft. Maar o wee als iemand wat over Verstappen zegt. Dan is het gelijk huilen over trolls en hem de grond in boren en niks gunnen, etc. Dat is toch sneuheid waar je je als mens voor moet schamen? Het valt op dat 90% van dat gedrag zich concentreert rond Verstappen en Hamilton. En die posters noemen zich steevast kenners en fan van de sport.quote:
In Japan 1988 had Senna pole, maar verklootte hij de 1e start, waardoor hij achteraan moest starten en nog won.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel naar podium iig geloof ik? Nou ja
Ik zei in het vorige topic al Hamilton is goeie coureur. Aleen moet ie kappen met die drama over als er iets fout gaatquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:56 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het ging me ook niet per se om jou. Maar je ziet het - on queue - gelijk weer. Pagina na pagina hilariteit dat HAM problemen heeft. Maar o wee als iemand wat over Verstappen zegt. Dan is het gelijk huilen over trolls en hem de grond in boren en niks gunnen, etc. Dat is toch sneuheid waar je je als mens voor moet schamen? Het valt op dat 90% van dat gedrag zich concentreert rond Verstappen en Hamilton. En die posters noemen zich steevast kenners en fan van de sport.
https://en.wikipedia.org/(...)ck_on_the_start_gridquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee toch?
Watson wel eens vanaf de 22e of 23 plek gewonnen, in de VS, weet niet meer of het Long Beach was of een ander stratencircuit.
quote:John Watson 1983 United States Grand Prix West 22nd
In die omstandigheden was er in ronde 1 al een rode vlag geweest anno 2016quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:00 schreef Nober het volgende:
Oliver Panis P14 en winnen in 1996.
http://www.4mula1.ro/s/?cdx=0f68e51&pos=1&idt=40
Graag gedaan.
Ze kwamen een tijdje terug dicht bij Mercedes en waren simpelweg het tweede team. Nu verliezen ze tijd tov Mercedes en is RB iig beter in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Kimi had een 5 plaatsen penalty, Vettel op P4 was de max voor ze. Hoezo dramatisch?
Echte fan. En ze kijken ook al F1 vanaf dat jij in de luiers zat. Ook al weten ze totaal niet wie ze voor zich hebben...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:56 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het ging me ook niet per se om jou. Maar je ziet het - on queue - gelijk weer. Pagina na pagina hilariteit dat HAM problemen heeft. Maar o wee als iemand wat over Verstappen zegt. Dan is het gelijk huilen over trolls en hem de grond in boren en niks gunnen, etc. Dat is toch sneuheid waar je je als mens voor moet schamen? Het valt op dat 90% van dat gedrag zich concentreert rond Verstappen en Hamilton. En die posters noemen zich steevast kenners en fan van de sport.
Heb je die race nog in je geheugen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:00 schreef Nober het volgende:
Oliver Panis P14 en winnen in 1996.
http://www.4mula1.ro/s/?cdx=0f68e51&pos=1&idt=40
Graag gedaan.
Jawelquote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Jij hebt dus vorig jaar niet gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |